Är det bara homosexuella här?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ny på sidan och ser mest folk som söker runkkompis osv, finns det folk här som är intresserade av tjejer eller har jag hamnat helt fel? :unsure:

Har varit med här i en del år och sett/upplevt det själv. Har du kommit hit med en äkta profil, så kan du säkert hitta likasinnade att dela dina intressen med.
Väljer du sedan att dela med dej av dina fantasier, upplevelser, minnen med oss andra så vet jag av erfarenhet att du kommer att få god utdelning i retur.
Detta forum, precis som alla andra...., har ingen egen motor och därmed ingen egen energi. Det är våra inlägg, bidrag och positiva energi åt andras inlägg som ger Onanera.se sin självklara plats åt oss som blir uppkåtade av att ta del av andras njutning samtidigt som vi delar med oss av vår egen. Oavsett intresseinriktning. Mao - Fokusera på att Ge, istället på att Ta!

Men, det är ju bara vad jag tycker..... (sitter för övrigt nu - på onsdagsförmiddagen med min styva kuk i näven... Hehe....)
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Också straight.
Men är nyfiken och lider inte av "beröringsskräck"
Är inte intresserad av ett förhållande med mitt eget kön.
Men skulle gärna tillsammans med maken tillfredställa hans fru/flickvän på alla sätt två män kan göra.
En open-minded kvinna, ung som gammal. Vore också intressant att träffa.
Vi uppfyller våra gemensamma drömmar och uppfinner nya..
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Ny på sidan och ser mest folk som söker runkkompis osv, finns det folk här som är intresserade av tjejer eller har jag hamnat helt fel? :unsure:
Ytterligare ett bevis på att inte ens kvinnor ser forumdelen som heter just "Kvinnlig Onani" eller?
Kvinnor välkomnas extra mycket eftersom vi är i klar minoritet. Därför behöver vi hålla ihop!
Välkommen hit och du verkar ju veta vad du vill så keep on the good work sister ;)
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Det blir ibland rätt jobbigt med enbart män som berättar hur kåta de är just när de skriver.
Men ofta går det att hamna i intressantare trådar, och att utbyta fantasier och erfarenheter är något jag själv gillar. Ibland för att jag kan bli kåt av det, men oftare för att jag vill förstå människan lite bättre.
För är det något jag lärt mig av sex på en, två och flera är att det finns olika preferenser och när de överensstämmer kan det bli alldeles, alldeles…underbart!
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ny på sidan och ser mest folk som söker runkkompis osv, finns det folk här som är intresserade av tjejer eller har jag hamnat helt fel? :unsure:
Jag är bara intresserad av tjejer! Det hindrar mig inte från inte att delta i gangbangs, klubbesök eller att runka ihop med kompisar (ibland även par) till filmer med sexiga kvinnor, då "att runka ihop" för mig innebär att man onanerar i samma rum - inte att man tillfredsställer varandra fysiskt.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Har slutat gruppera mig det är så luddigt vad som är vad, homosexuell är för mig någon som kan bli kär i en person av samma kön, vet inte om jag träffat någon här. Själv skulle jag aldrig kunna välja annat en en kvinna för kärlek men sex kan jag tänka mig med båda könen, gärna samtidigt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har slutat gruppera mig det är så luddigt vad som är vad, homosexuell är för mig någon som kan bli kär i en person av samma kön, vet inte om jag träffat någon här. Själv skulle jag aldrig kunna välja annat en en kvinna för kärlek men sex kan jag tänka mig med båda könen, gärna samtidigt.
Kan bara hålla med dig!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är straight är inte intresserad av någon runk polare kan tänka mig att onanerad men en kvinna men inte man. Gjord det när jag började i 9-10års åldern men det är mer än 40år sedan. Har aldrig sugit eller runkat av någon man eller tagit eller blivit tagen i baken av någon man vill inte heller. Har haft analsex med några kvinnor men inte riktigt min grej, slidan brukar vara skönare.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit med här i en del år och sett/upplevt det själv. Har du kommit hit med en äkta profil, så kan du säkert hitta likasinnade att dela dina intressen med.
Väljer du sedan att dela med dej av dina fantasier, upplevelser, minnen med oss andra så vet jag av erfarenhet att du kommer att få god utdelning i retur.
Detta forum, precis som alla andra...., har ingen egen motor och därmed ingen egen energi. Det är våra inlägg, bidrag och positiva energi åt andras inlägg som ger Onanera.se sin självklara plats åt oss som blir uppkåtade av att ta del av andras njutning samtidigt som vi delar med oss av vår egen. Oavsett intresseinriktning. Mao - Fokusera på att Ge, istället på att Ta!

Men, det är ju bara vad jag tycker..... (sitter för övrigt nu - på onsdagsförmiddagen med min styva kuk i näven... Hehe....)
Instämmer helt
 
Toppen