Är det bara jag som runkar till äldre kvinnor?

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Älskar mogna kvinnor. Ofta mycket bättre sex med dem än med yngre. Nu har jag två olika jag knullar med - 66 och 69 år. Trots tre barn har 69-åringen bröst som en tonåring och trång fitta. Dessutom vet båda exakt hur man gör det skönt både för sig och mig. Mums!

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilar gärna ögonen på äldre. Dom har erfarenhet, brukar inte vara så pryda. Har även en kk på 70 + som jag ser ibland. Tidigare var hon nästan omättlig. Men nu börjar hon tyvärr tappa suget på sex.

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns 60 + som ser okej ut,Nackdelen är ju att efter klimakteriet så funkar ju slemhinnor och så sämre.Men de kan fortfarande vara kåta och viliga, men de bli ju inte så blöta i fittan man måste ju använda Vagisan eller annat som glider bra. Man får ju inte heller den goda fittsmaken när man slickar som hos någon yngre ,men i den åldern kan dom suga kuk vet vad fittan och röven kan användas till

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Äldre kvinnor har erfarenhet vet hur det skall göra det skönt för partnern och njuta själva.
En yngre kvinna kanske är trängre men har inte samma känsla som en äldre dam.
En äldre kvinna med buske kan var minst lika upphetsade som en rakade 20åring, finns så klart håriga yngre kvinnor men speciellt i porr sammanhang är det oftast rakat som gäller.

Malmo_Man

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:
Toppen