Är det fler som har denna ovanan ?

kukis

Medlem
Kön
Man
Hallå allihop,

Jag har en liten ovana som jag undrar om jag är ensam om... När jag t ex sitter framför tv:n (själv) eller ligger i sängen, eller sitter och surfar eller jag i princip så fort tillfälle ges, så brukar jag ha ena handen nere vid kuken. Det är väl en form av onani, men inte något regelrätt runk, jag tar helt enkelt ollonet och håller det mellan långfingret och pekfingret och sen använder jag tummen till att snabbt massera frenulum... detta ger en svag skön känsla och det leder oftast inte ens till ett stånd, och väldigt, väldigt sällan till en utlösning. Som sagt sitter jag själv vid tv:n är det i princip givet att jag gör detta hela tiden, och likadant om jag ligger i sängen och är vaken (exempelvis samtidigt som jag läser).

Är det fler som har denna ovana ? ;)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
haha... min man gör det där jämt!! :D

Så fort han ligger i soffan framför tv:n, när han pratar i telefon, i sängen när vi lagt oss och tittar på tv.. ja you name it...
 
R

Rollo1

Gäst
haha..Jodå! Så fort man kommer åt så är man där å klämmer lite och leker med kulpåsen :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Eftersom jag aldrig kollar på tv är det nog snarare vid datorn... antingen pekfingrar jag på undersidan av ollonet och eller sitt och pillar på piercingen. Brukar inte bli hård men men iaf lite större :)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
haha ja jag tror det är nåt manligt som ni tar med från barndomen, det börjas ju redan där att dra i den
min sambo sitter också med handen innanför väldigt ofta just vid tv,n osv även när jag är med
är nog bara en skön vanegrej utan att han tänker på det.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Jo, det händer ibland att jag pillar mig på kuken samtidigt som jag t ex ser på TV eller sitter framför datorn. Jag vet inte varför jag gör det, det beror inte på att jag skulle vara kåt.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
kanske en säkerhetsdetalj? När (för) mycket ändras letar mannen automatiskt efter nåt som är som det skall. Känslan av kuk ger en känsla av "MAN" samt att den hänger o känns som den ska… som den ju alltid brukar. :)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Det har väl hänt någon gång.
Men när vi ändå är inne på ovanor. Det var väldigt länge sen jag tog ett snabb runk. Det slutar alltid med att jag har suttit och runkat i två eller tre timmar. Ibland skippar jag orgasmen för att jag har tänk göra lika dant nästa dag. Men det är ju som sagt skönt att bara sitta och runka samtidigt som man tittar på lite bilder eller någon film...
 

Furuba

Ny medlem
Kön
Man
haha nä men min farsa sitter alltid låt mig repitera ALLTID med anden i byxan när han ser på tv xD så man undrar ju, däremot så har man ju själv börjat nu >_> men man håller ju bara i den liksom
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Fan jag gör det hela tiden!

Jag har vanan att ha ena handen om slak kuk och pung, och pekfingret inne mellan förhud och ollon.

Annars så brukar alltid handen vila i skrevet, ofta inne från byxfickan.
 

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Alltid handen i brallan, man måste ju skydda kuken, hehe äligt talat, det händer vl rätt ofta, omedvetet också tror jag
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
japp det gör jag med... spelar ingen roll vad man gör,. dator, tv eller så..
ofta åker handen innan för kalsongerna.. utan att man tänker på det.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kan inte påstå att jag lider av denna "ovana" men jag har upptäckt att när jag slappnar av och bara låter handen vila så hamnar automatiskt högerhanden vid skrevet i ett halvstängt läge. :oops:

Jag har en kompis som dock har ett liknande problem som du. Fast de är lite annorlunda. Han sitter och nyper snoppen helatiden helt omedvetet. Asså utanpå byxorna. :p
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
Hallå allihop,

Jag har en liten ovana som jag undrar om jag är ensam om... När jag t ex sitter framför tv:n (själv) eller ligger i sängen, eller sitter och surfar eller jag i princip så fort tillfälle ges, så brukar jag ha ena handen nere vid kuken. Det är väl en form av onani, men inte något regelrätt runk, jag tar helt enkelt ollonet och håller det mellan långfingret och pekfingret och sen använder jag tummen till att snabbt massera frenulum... detta ger en svag skön känsla och det leder oftast inte ens till ett stånd, och väldigt, väldigt sällan till en utlösning. Som sagt sitter jag själv vid tv:n är det i princip givet att jag gör detta hela tiden, och likadant om jag ligger i sängen och är vaken (exempelvis samtidigt som jag läser).

Är det fler som har denna ovana ? ;)


jag gör det ofta oxå smeker den å tänker på min härliga kvinnliga kolega.
hon är bara så snygg å sexig tänker på hennes små tits love it.
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
Hallå allihop,

Jag har en liten ovana som jag undrar om jag är ensam om... När jag t ex sitter framför tv:n (själv) eller ligger i sängen, eller sitter och surfar eller jag i princip så fort tillfälle ges, så brukar jag ha ena handen nere vid kuken. Det är väl en form av onani, men inte något regelrätt runk, jag tar helt enkelt ollonet och håller det mellan långfingret och pekfingret och sen använder jag tummen till att snabbt massera frenulum... detta ger en svag skön känsla och det leder oftast inte ens till ett stånd, och väldigt, väldigt sällan till en utlösning. Som sagt sitter jag själv vid tv:n är det i princip givet att jag gör detta hela tiden, och likadant om jag ligger i sängen och är vaken (exempelvis samtidigt som jag läser).

Är det fler som har denna ovana ? ;)

Inte vid TV:n eller så......men däremot ibland när jag kör bil.......varför vet jag inte....handen lägger sig där liksom.....
 
Toppen