Är det fler som har denna ovanan ?

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Gör det ofta vid TV:n, när jag pratar i telefon och när jag sitter vid datorn... vet dock inte om jag skulle kalla det en ovana. Tror inte jag pillar så mycket om någon annan är i närheten :oops:
 

sväller

Ny medlem
Ålder
58
Kön
Man
jodå, den har jag klämt på, det är en omedveten vana, jag kan ligga i sängen och läsa eller programmera, och då....:)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har också "alltid" ena handen i brallorna...och jag är tjej! :D Oftast i soffan (framför TVn eller laptopen) hamnar handen på plats i trosorna eller mellan de uppknäppta jeansen och trosorna. Avslappnande och härligt och rätt ofta leder det till knull eller en egen orgasm.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Brukar göra det också ja men fattar inte hur du klarar det utan att bli hård. Visst stenhård blir man inte men nog jäklar blir man lite fetare mellan benen :) SItter och pekfingrar min piercing nu
 

toyboy

Ny medlem
Kön
Man
japp, handen läggger sig där helt av sig själv..
Dessutom sover jag nästan alltid med en hand på kuken...
 

Steph

Medlem
Kön
Man
likadant om jag ligger i sängen och är vaken (exempelvis samtidigt som jag läser).

En orsak att inte låna böcker på bibblan, hehe.

Jag är inte den som brukar skämmas för mig, men så ofta som ni andra pillar gör jag nog inte själv. Visst kan det hända någon gång ibland, men absolut inte på någon mer eller mindre regelbunden basis. Nåja... Kul för er. :-D
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Vet inte om man kan säga att det är desamma men brukar när jag kör bil (ej lastbil dock) klia mig konstant på snorren utanpå byxorna. Get ingen utlösning men är väldigt skönt.
 

Tulo234

Medlem
Kön
Man
Min hand brukar också åka ner i byxan och smeka kuken. Tummen smeker ovansidan av ollonet och pekfingret undersidan...
 
Toppen