Är det sant att tjejer inte fantiserar trots partner?

isie

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en fråga till er tjejer som har eller har haft stadigt sällskap. Är det verkligen möjligt att en tjej inte fantiserar om sex med andra när hon onanerar i sin ensamhet? Men partner påstår att hon tänker på mig eller på ingenting särskilt. Jag tycker inte det låter troligt. Vad tror ni? Om ni inte heller tror det, vad brukar ni fantisera om? Det stör inte mig om hon fantiserar, jag tycker inte det är otrohet. Det är faktiskt till och med riktigt sexigt.
 

Danjoz

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en fråga till er tjejer som har eller har haft stadigt sällskap. Är det verkligen möjligt att en tjej inte fantiserar om sex med andra när hon onanerar i sin ensamhet? Men partner påstår att hon tänker på mig eller på ingenting särskilt. Jag tycker inte det låter troligt. Vad tror ni? Om ni inte heller tror det, vad brukar ni fantisera om? Det stör inte mig om hon fantiserar, jag tycker inte det är otrohet. Det är faktiskt till och med riktigt sexigt.

Det är SJÄLVKLART att tjejer tänker på andra. Min tjej tänker på andra. Jag tänker på andra. Det verkar ganska knäppt att ENDAST tänka på sin partner som man ändå har sex me. Fatta va less man skulle bli.

Så här ser jag det:
Det finns två typer av sex. Sex med partner och sex med sig själv. Ingen ska behöva lägga sig i vad du eller din partner fantiserar om när ni har självsex. Isåfall tycker jag att det är ett ganska låst förhållande.
 

isie

Ny medlem
Kön
Man
Tja, om det är så låste pga av det vet jag inte så noga. De vore dock snarare lite mer ohämmat att dela med sig av sina fantasier eller erkänna att man har dem. Om det är SJÄLVKLART att ha fantasier om andra är kanske inte heller helt säkert. Dessutom vill jag höra vad några tjejer har att säga om saken. Nu vet jag att alla människor är olika och allt det där men det känns ändå mer intressant att höra vad "andra sidan" har att säga om saken. Min partner är för övrigt ganska kåt av sig.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Självklart fantiserar ALLA om någon/något annat när man leker med sej själv! Precis som redheaded_girl skrev så behöver man ju inte fantisera om sin partner då man har honom i verkligheten.
Fantisera måste man ju, oavsett kön!
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har en fråga till er tjejer som har eller har haft stadigt sällskap. Är det verkligen möjligt att en tjej inte fantiserar om sex med andra när hon onanerar i sin ensamhet? Men partner påstår att hon tänker på mig eller på ingenting särskilt. Jag tycker inte det låter troligt. Vad tror ni? Om ni inte heller tror det, vad brukar ni fantisera om? Det stör inte mig om hon fantiserar, jag tycker inte det är otrohet. Det är faktiskt till och med riktigt sexigt.

När jag onanerar ensam fantiserar jag om 1) min sambos kollegor 2) någon lite äldre (dvs äldre än jag = 30 - 40 år gammal) man som lär sin vänninnas tonåriga dotter vad man ska göra med en riktig kuk (jo, jag har en hel porrfilm i huvudet :D) 3) hockeyspelare (JERE KARALAHTI :p) 4) någon "bad boy"... en sådan där gentleman gangster som finns bara i mina fantasier...

Men när jag har sex med min sambo tänker jag bara på honom. För att han har så stor kuk att ingenting annat får plats i mig just då... :oops:

Ha det bra!
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag är nog lite konstig om man tittar på svaren här, jag fantiserar inte om någon annan än min man. Jag kan fantísera om saker vi inte har gjort men aldrig om någon annan. Min man eller ingen
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Det varierar säkert det där. Beror ju på hur man är som person. Finns ju inga normer för fantasier och därför kan man ju inte säga vad som är normalt. Jag fantiserar mycket om sex med andra kvinnor och sex med främlingar i offentliga miljöer. Det är mina två favoriter.... ;):oops:
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag är nog lite konstig om man tittar på svaren här, jag fantiserar inte om någon annan än min man. Jag kan fantísera om saker vi inte har gjort men aldrig om någon annan. Min man eller ingen

;) me too:oops:
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
I början, typ de två första åren, fantiserade jag enbart om min kille så jag tror inte alls att det är omöjligt om förhållandet fortfarande är nytt, spännande och man fortfarande känner sig nykär.
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Jag har en fråga till er tjejer som har eller har haft stadigt sällskap. Är det verkligen möjligt att en tjej inte fantiserar om sex med andra när hon onanerar i sin ensamhet? Men partner påstår att hon tänker på mig eller på ingenting särskilt. Jag tycker inte det låter troligt. Vad tror ni? Om ni inte heller tror det, vad brukar ni fantisera om? Det stör inte mig om hon fantiserar, jag tycker inte det är otrohet. Det är faktiskt till och med riktigt sexigt.


När jag älskar med mig själv så har jag en partner....min härlighet. Vad hon och jag kommer överens om och vad vi sänder för signaler till varandra - den hemligheten behåller hon och jag.

När jag älskar med min man så - äger vi varandra, ger vi varandra varandras kroppar och själ.
 
J

Joyrider

Gäst
Jag vet att min f.d fantiserade om annat både när hon onanerade och när vi knullade (när jag tog henne bakifrån eller i bakifrån i sked). Vi pratade om detta och jag tyckte bara det var roligt faktiskt, att hon blev så kåt som möjligt.
 

KåtStina

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag brukar oftast inte fantisera om nån speciell person, oavsett om jag har partner eller inte. Fantiserar bara om själva knullet eller tex att nån runkar... men det är bara människor, inte nån viss person som sagt.
Hmm... är jag konstig nu.. :cool:
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag fantiserar helt klart om andra, och jag vet att min kille fantiserar om andra när han runkar... mitt "sexliv" med mig själv är helt annat än det jag har i min relation. Fantiserar ofta om vissa tjejer som jag gillar lite extra...eller mina kollegor... :oops:
 

MrMeeep

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte vad min flickvän tänker på när hon onanerar, men det är ok med mig om hon tänker på andra än mig när hon gör det, det är hennes ensak. Dock vill jag ju helst att hon inte tänker på andra när vi har sex ;)
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Självklart fantiserar jag om andra när jag onanerar... Precis som nämndes förut; min egen karl har jag ju redan i verkligheten!
 

EvaHet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har en fråga till er tjejer som har eller har haft stadigt sällskap. Är det verkligen möjligt att en tjej inte fantiserar om sex med andra när hon onanerar i sin ensamhet? Men partner påstår att hon tänker på mig eller på ingenting särskilt. Jag tycker inte det låter troligt. Vad tror ni? Om ni inte heller tror det, vad brukar ni fantisera om? Det stör inte mig om hon fantiserar, jag tycker inte det är otrohet. Det är faktiskt till och med riktigt sexigt.

Jag fantiserar mkt när jag onananerar, det kan vara om min parnter men lika mkt om nån vän eller annan jag fantiserar om.....onanani fantasier är privat tycker jag och din tjej fantsierar säkert mkt men vill inte tala om det, vad skulle du säga om hon sa att hon i sin fantasi ofta fantiserade om en trevlig kollega...som du kanske tom känner
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ofta om händelser jag varit med om, dvs nuvarande eller tidigare älskare. Men även lite tabusaker jag drömmer om, flera killar och ofta dominans. Händer att jag drömmer om att en av männen dominerar en av de andra männen....som ju egentligen inte har alls med mig att göra men ändå är upphetsande!
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
I början, typ de två första åren, fantiserade jag enbart om min kille så jag tror inte alls att det är omöjligt om förhållandet fortfarande är nytt, spännande och man fortfarande känner sig nykär.[/quote
Jag och min man har varit tillsammans i många år ocg gifta i snart 2 år men jag fantiserar ändå inte om någon annan. Fast det klart jag känner mig ju fortfarande ny kär ;)
 
Toppen