Är det vanligt att Happy ending erbjuds på olika massageställen?

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Nja ..happy ending finns i Stockholm o Malmö ...egen erfarenhet o troligen också i Gbg o andra ställen i Sverige..
...men på salongen gäller det att komma överens med massösen..= 300 pix att stoppa i bh:n ...o 250-350.. till salongägaren ...med eller utan kassaregister..
Om man i massagerummet lägger sig på mage utan kalsingar vet dom exakt vad det handlar om ...
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Om man lägger sig på mage utan kallingar? Borde det inte vara om man lägger sig på rygg? Och hur funkar det vid massage, väljer man själv om man ska vara helt naken eller talar dom om det?

Är sugen på att prova thai massage, men jag räknar inte med nåt happy ending hehe.
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Det börjar med ryggmassage,fötter,ben,armar,skuldror etc...sedan "turn around"..o då frågar dom om det ska vara "fullständig massage"..o då blir det massage fråm fötterna o uppåt..+ pungkulorna o själva kuken,ollonet o ett regelrätt handjobb med mycket olja..
etc
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det börjar med ryggmassage,fötter,ben,armar,skuldror etc...sedan "turn around"..o då frågar dom om det ska vara "fullständig massage"..o då blir det massage fråm fötterna o uppåt..+ pungkulorna o själva kuken,ollonet o ett regelrätt handjobb med mycket olja..
etc

Var finns som ställena i Sthlm??

/ I

är det sån pung & kukmassage som Martin fick i Robinsson :eek:
 

Aneros

Ny medlem
Kön
Man
Har beskökt flera thaimassageställen i Göteborg. Alla jag varit på har erbjudit Happy ending. Ett tips är att när massagen börjar liggande på magen, är att ha kuken liggande mellan benen. Utan kallingar förstås. Under massagen av lårens insida har massören tillfälle att då och då nudda kuken och notera responsen. Redan då märks om det kommer erbjudas Happy ending. Några ställen har gett helt fantastisk massage med mycket olja och även massage ner under pung mot anus.
Aneros
 

Henkanx

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Två ställen här i Örebro erbjuder happy ending. Jag provade i höstas, 500:- för en avrunkning. Sex gjorde dom inte! Det som var kul var att hon satt ganska nära med huvudet när jag sprutade så hon fick en del på hakan! Hon skrattade mest! Jag med :)
 

bengt nilsson

Välbekant medlem
Kön
Man
nåt nytt på denna front.?
om man betalar vanlig oljemassage o lägger sig på bänken.

blir stenhård av massage.
om dom blir närgångna av vissa delar.
blir det förhandling mitt i då?
eller får man gå hem med stånd o dom bara garvar?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
är lite sugen att gå o prova
känns lite spännande.
vad vet ni om ställen i Mälardalen?
ej i Stockholm.
men man vill ju ha bra massage under behandlingen.
även utan h e

Tror inte du skall göra dej några illusioner....
A/ Går du till en seriös klinik med Massageterapeuter från bra skolor och medlemmar i Kroppsterapeuternas Yrkesförbund, så är de hårt arbetande egen företagare som inte ägnar sej åt avrunkningar på jobbet. Men du får en väldigt bra behandling.
B/ Går du till en Thaisalong, så häller dom olja på dej och klappar runt lite i det - för att sedan runka av dej och skinna dej på mycket pengar.

En kombo kan ju då vara att gå på A/ ovan och därefter hänga med någon av oss andra, som gillar att gå på filmklubb med andra killar....

Då blir du avrunkad gratis - för visso i utbyte mot returprestation.
 
Toppen