Är du ett Luder??

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vad kallar ni era partner för när ni knullar??

Hanluder/ Luder?
Hora, bitch, slampa, slyna, kåtis, kåtunge?
Å vad vill du själv bli kallad!

mina favoriter är kåtis, slampa, luder, kåtunge
eller bara 'en stygg flicka'.:D

Gillar själv att bli kallad hanluder eller kåtis.[:eek:)]





Smisk! känslan som sitter i
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min pojkvän brukar kalla mig för slyna, men det är bara på lek när vi sysslar med dominans.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vi kallar inte varandra för något. Däremot är vi ganska fula i mun när vi talar om vad vi vill göra med varandra :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig blivit kallad något sådant, inte kallat någon för liknande heller.

Vill däremot gärna höra vad min partner vill göra med mig, vad han vill att jag ska göra med honom, vad som känns skönt etc. Prata är skönt, till en viss gräns, får inte bli för mycket p-filmsaktigt!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
sååå Wankie, din lilla partner blir kallad sånt.
va kallar din partner dig för då??





Smisk! känslan som sitter i
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Oftast är det egna namnen men kan bli tjur eller eller bock ibland... ;)
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
"Din fiita är så blöt", "Knulla mig hårt med din hårda kuk" kan vi säga till varandra, men kalla varandra vid olika namn har inte hänt. (Ännu):)
Får väll testa

Keep on going!!
 
Kön
Man
Min pojkvän tycker inte om snuskiga ord vilket jag är störd som sjutton över. Jag är inte van vid att tygla mina ord och ibland går stor del av min fokusering under akten till att inte råka kasta ur mig något olämpligt.

Jag blir helt vild om jag blir kallad kåtslyna eller får kalla honom för hingst eller fittslickare. Älskar dessutom om killen vågar ta orden våt fitta i sin mun eller bönar och ber mig om att få slicka mig.
Tycker om när jag får beskriva hur underbar hans kuk är...hur skön den är i mig och hur jag njuter av att ge den rätt behandling.

Är detta kontigt beteende?




To heaven and back again
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by subway_to_ecstasy

Min pojkvän tycker inte om snuskiga ord vilket jag är störd som sjutton över. Jag är inte van vid att tygla mina ord och ibland går stor del av min fokusering under akten till att inte råka kasta ur mig något olämpligt.

Jag blir helt vild om jag blir kallad kåtslyna eller får kalla honom för hingst eller fittslickare. Älskar dessutom om killen vågar ta orden våt fitta i sin mun eller bönar och ber mig om att få slicka mig.
Tycker om när jag får beskriva hur underbar hans kuk är...hur skön den är i mig och hur jag njuter av att ge den rätt behandling.

Är detta kontigt beteende?




To heaven and back again

Nej det låter bara gött!
Hoppas han släpper sina hämningar å kallar dig 'KÅTSLYNA'!!
...osv...osv..






Smisk! känslan som sitter i
 
Kön
Man
yes yes, håller med föregående talare! Det är synd att ni inte är på samma nivå vad det gäller "snuskiga" ord och fantasier. Det som är så himla tändande! Man blir ju kåt bara av att läsa många av dessa trådar DENNA tex... [}:)]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
såååå? va vill du bli kallad då???
e du en stygg flicka??
:)

Originally posted by Fröken Höger

yes yes, håller med föregående talare! Det är synd att ni inte är på samma nivå vad det gäller "snuskiga" ord och fantasier. Det som är så himla tändande! Man blir ju kåt bara av att läsa många av dessa trådar DENNA tex... [}:)]



Smisk! känslan som sitter i
 
Kön
Man
Den som träffar mig första gångerna uppfattar nog mig som en städad flicka, men vänta bara till jag är bland folk som känner mig väl... Jag har nog en liten honjävul i mig som tittar fram då och då... [}:)]

Vet faktist inte exakt vad jag vill bli kallad, men när vi knullar så använder vi mycket "runda ord" om man får tala fint :D... Både jag och min man tänder på det så där är vi deffinitvt på samma vågländ! Det har inte fallit oss in att kalla varandra något nasty. Änn......
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Jag tycker om att bli kallad slyna, slampa, hora osv.. Jag brukar inte kalla min ojkvän för ngt, men när han kallar mig ngt går jag igång som fan! Tycker om att vara underlägsen, det har väl med det att göra...

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 
Toppen