Är jag ensam om att gilla mulliga tjejer?

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar mulliga tjejer - och alla andra kvinnor också. ;) Men inget är väl härligare än att få sära på de mulliga låren och kyssa sig fram mot venusbergets grotta? Eller när hon kliver över ens ansikte och sänker sitt ljuva sköte i en skön facesitting. Mmmm…
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gillar mulliga kvinnor men det finns ju gränser dessutom är det inte bra för hälsan.
Har varit med en gravid kvinnan i flera månader för några år sedan. När den killen hon hade varit med försvann han. Eftersom hon kände mig sedan tidigare ringde hon till mig och snyftade. Jag åkte över till henne utan några tankar. När hon öppnade hade hon lugnat ner sig. De slutade med att hon ville ha sex direkt gravid var hon ju redan, under de månaderna var det nästan varje dag. Inte alltid hela vägen mycket kyssar och smekningar. Det tog slut när hon fick tvilling flickor hon gick bara in för att vara mamma, om det varv hennes val inte mycket att göra, Nu bor hon ihop med en annan kvinna hon tackade mig men tillslut kommit fram till att hon nog var lesbisk.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Man kan titta på Biggest Loser på tv. Kvinnor med former, vet att en del har för mycket att de skall vara bra för hälsan, men de kan vara vackra iallafall,

När var yngre var ute och roade sig var det alltid några kvinnor som inte blev uppbjudna så ofta. Själv var jag vältränad och eftersom skönheten kommer inifrån hade jag inga problem. En gång hände något som jag aldrig trott. Tre kvinnor bjöd hem mig på en fest. Väl hemma hos en av kvinnorna började en av dem strippa sade med sensuell rösta vi skall älska. Vi började och när jag slickade hennes vackra håriga fitta hade de två andra kvinnorna lagt sig i en 69a. Jag fick ha sex med två av kvinnorna var för sig medans de två andra lekte i sängen bredvid. När älskogen var över hade jag sprutat fyra gånger, på morgonen vaknade jag av att en kvinnan jag inte hade haft sex med sög av mig, tills jag kom i hennes mun.
Hon förklarade att hon hade en pojkvän och att hennes fitta tillhörde honom, men att hon förlustade sig med kvinnor visste han och hade inga problem med det eftersom han ibland fick vara med.
 
Toppen