Är jag ensam om detta?

Sparrisen

Ny medlem
Kön
Man
När jag vet att jag ska vara ensam hemma en hel eller halv dag så brukar jag onanera så här ibland:
Jag ligger på rygg och spänner och slappnar av med musklerna i och runt penisen och pungen, med ungefär samma rörelse som det blir vid utlösningen. Alltså jag liksom rycker med kuken upp och ned hela tiden. När jag legat så i kanske en timme, så har kuken blivit superkänslig och det börjar kännas nästan som en liten orgasm för varje litet ryck. Om jag fortsätter kanske en timme till så kommer denna orgasmkänsla i omgångar och blir bara starkare och skönare för varje gång!!! Till slut brukar utlösningen komma, helt utan att jag rört penisen! Det här fungerar bäst om jag sparat på sperman i pungen, alltså inte haft utlösning under ca 10-15 dagar innan och om jag gör ganska kraftiga ryckningar med kuken.
Är det inte fler som brukar runka på detta sätt??? För mig är det här det absolut skönaste jag upplevt!!!

//SN
 
G

Guest

Gäst
Fy fan det kräver självdisiplin. Jag brukar iofs ibland runka väääääldigt långsamt men att ligga i två timmar skulle jag aldrig palla. Men att ligga och smårycka när man känner att orgasmen är på väg är skitskönt.
Tycker dessutom att det är ashärligt att slappna av i kuken när man runkar. Får en sån härlig känsla under hela runket om man gör det långsamt oh då helt avslappnad.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
jasså sparris du är här och härjar också hehe :) har sagt att jag ska sova naken i en vecka och sen ska jag prova detta. Vi får se hur det går :p

To masturbate is to live
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Har faktikt aldrig provat det du berättar om.. i alla fall inte under så lång tid.. kräver tålamod helt klart men låter ju häftigt. Ska prova det någon gång om jag har tid.
 

works

Ny medlem
Kön
Man
Har provat detta utan att lyckas. men efter någon halvtimme blir det grymt skönt. Jag brukade ligga på rygg och spänna så innan jag skulle sova förr. Sprutade aldrig av detta. Ska testa nån gång vid en paus. Kanske testa när man ligger i badkaret i varmt vatten.
 
Toppen