Är jag pryd!? Unga flickor...

hiohoj

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker man ska få fantisera om vad man vill, berätta om det utan att det stör ngn anna. I alla fall här på forummet. Jag hör inte till dem som fantiserar om fjorttissar. men kan fantisera om att frun blir tagen av 16 , 17 åriga kåta pojkar medan jag ser på.Inget som kommer att hända men fantisera får man. Har inte heller berättat om min fantasi till min fru.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Men då är frågan... Vad är det som gör att en man i 30-40 års åldern fantiserar om dessa flickor??
Jag ser på dessa flickorna som de barn de är, med allt vad det innebär! Vad vill man komma åt? Makt? Oskyldighet? Detta är något som man kan uppleva med en vuxen kvinna genom rollspel kanske....

Äckligt är vad det är!!!

Du har förstås rätt till din åsikt. Som sagt tycker jag att det finns en hel del annat som är ännu äckligare, men, men...
"Each to his/her own", som de säger.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Indira skrev:

[..]Bara för att de själv klamrar sig fast vid sin ungdom så mycket så att de går från att vara omogna valpar fixerade vid sina kukar och småbrudarnas pattar till att bli senila impotenta gubbar med för mycket näshår så tror de att kvinnor gör något motsvarande. [..]

Sedan tycker jag väl att män är så hopplöst fixerade vid kroppslig skönhet att det gränsar till hjärndödhet. Det är som hundar och mat ungefär. [..]

Jag blir lika ledsen varje gång jag möts av den här typen av generaliseringar. Dels för att det inte verkar spela någon roll vad jag gör och hur jag är - vissa kvinnor har på förhand bestämt sig för att jag är en knöl, och dels för att det är synd och skam att den som säger så uppenbarligen inte fått upptäcka att alla män inte är likadana.


jenni skrev:

Nä man kan inte välja vad man tänder på. Men jag anser att något ät väldigt fel om det är det som man tänder på. [..]

Vad ska den som har lasten göra då? Att trycka undan och förneka sådan tankar hos sig själv är nog farligt. Det är väl inte det du föreslår?

Tyvärr har jag inte svaret på den frågan!
Men när jag ser på dem flickorna runt mig som jag har i den åldern som vi disskuterar och då tänker på att en det finns vuxna män som fantiserar och nog gärna skulle vilja agera också med dem så blir jag rädd!

Är nog dags och Rannsaka sig själv ordentligt då!

Det är väl inte för att vi har färdiga svar som vi diskuterar den här frågan? Det är ju för att det oroar en del av oss med denna oerhörda likriktning i fantasier och, som jag ser det, de kan misstänkas därför inte vara så särskilt personliga utan inprogrammerade. Som Jenni skriver, det är kanske dags att rannsaka sig då, reflektera över hur man fungerar.

Jag har gjort det själv med mina extrema fantasier och det har tagit en hel del tid, engagemang och kraft. Nu vet jag mer om var de kommer ifrån, kopplingar till barndom, tidigare upplevelser och även hur reklam och media påverkat mig. Jag behövde alltså inte trycka undan och förneka nåt, men jag fick erkänna allvaret i mina fantasiers ursprung och kopplingar till aggressioner, rädsla, skam, äckel, smärta mm. Men jag var rädd innan, rädd för att förlora njutningen, rädd för vilka hemska saker som skulle komma upp och det var hårt jobb tidvis.

Nu är jag dock mindre rädd, mindre hjärndöd, mer kåt, mer stark och vansinnigt mycket bättre i sängen. För mig är det också otänkbart att någonsin ha att göra med en man som inte reflekterat över sig själv på motsvarande sätt. Då är en dildo klart bättre.

Och stackars Bellman då. Blev du ledsen för att jag tog i och grovgeneraliserade mot er män. Det var ju verkligen ojuste att dra alla män över en kam. Men för mig känns det skönt att då och då var verkligen vara orättvis och släppa ut en del frustrationer över det ändå mest synliga manliga beteendet. Det här är också ett fritt forum, jag kan uttrycka vad jag vill, t.ex. fantasier om feta snuskiga gubbar som vill hänga in kuken i späda och fräscha 13årsfittor.

Tack Jenni, för att du startat denna väsentliga tråd. Det måste pågå sådana här saker på forumet annars kommer jag personligen att tröttna på det, speciellt med tanke på alla idiotmeddelanden jag får. De flesta män verkar tro att det räcker med en bunt könsord, svordomar, aggressivt beteende för att man ska kåtslag.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

Fantasier är väl fria så länge de förblir fantasier... Jag brukar själv fantisera om unga flickor. I och för sig är de alltid minst 16, men ändå. Det kan hända att det är pga att jag ständigt är omringad av dem (flickorna, alltså).
Jag ser inget fel med att fantisera om unga tjejer eller killar så länge de är lagliga. Barn ska man ge fan i. Punkt.
För övrigt tycker jag att det finns en hel del som man kan kommentera, som tex all dena wet-sex och alla dessa hundar. Men jag gör det inte av samma anledning som jag tycker att det är ok att fantisera om unga tjejer.
Vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen.
Använd den!

OK så länge de är lagliga! Varför är det inte OK att fantisera om olagliga saker? Du skriver ju att vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen. Uppenbarligen så kan Sveriges Rikes Lag bestämma en del över hur gamla flickorna i dina fantasier får vara. Dessutom har som sagt media och reklam en del att säga till om när det gäller vad du fantiserar om. Don´t fool yourself.

Så du tycker att om du låter andra fantisera om wetsex och hundar så ska ingen kommentera dina tonårsfantasier. Vad är det för fel på wetsex och djursex för den delen?

Det börjar bli lite fart här. Skönt.
 
G

Guest

Gäst
Men då är frågan... Vad är det som gör att en man i 30-40 års åldern fantiserar om dessa flickor??
Jag ser på dessa flickorna som de barn de är, med allt vad det innebär! Vad vill man komma åt? Makt? Oskyldighet? Detta är något som man kan uppleva med en vuxen kvinna genom rollspel kanske....

Äckligt är vad det är!!!

Du har förstås rätt till din åsikt. Som sagt tycker jag att det finns en hel del annat som är ännu äckligare, men, men...
"Each to his/her own", som de säger.

Javistt finns det mer som är äckligt, men detta verkar vara mer accepterat! Det är mer accepterat att vilja knulla en 13 åring än att vilja knulla en hund! Varför?

Det verkar vara jag som är konstig som inte förstår det oskyldiga i detta!!
 

wolfie

Ny medlem
Kön
Man
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

Näe jenni (och indira) Ni är verkligen inte ensamma om att tycka så. Män som fantiserar om barn i sexuella situationer tänker inte på annat än sin egen njutning och saknar förmodligen förmågan att känna empati. Vad får en omogen tjej ut av sex med en gammal gubbe! Annat än skamkänslor och äckel?
Nej, tacka vet jag vuxna tjejer som mognat mentalt och kroppsligt, som känner sin kropp och som njuter av sex för att det är skönt och inte för att det är nåt som ska göras..... :):oops:
 
Kön
Kvinna
Kan tillägga om fantasier. Jag tycker det börjar bli väldigt tveksamt när det handlar om flickor under 15 års sträcket.

Jag vet dock inte vad lagen säger om "fantasier". Men jag har en känsla av att det kan vara illa nog att bara prata om sex med minderåriga. Vi vill ju trots allt inte att sidan skall bli stämplad som något som sprider barnporr.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
hundar är oskyldigare än 13åriga flickor, hundar kan inte försvara sig, inga hundar vill knulla med människor, det är inte bra med rasblandning, hundar luktar på andras avföring, hundar har dålig intimhygien, hundens blick gör att man blir avtänd....

Nä, jag håller med, förstår inte heller det oskyldiga
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Indira skrev:
Nu är jag dock mindre rädd, mindre hjärndöd, mer kåt, mer stark och vansinnigt mycket bättre i sängen. För mig är det också otänkbart att någonsin ha att göra med en man som inte reflekterat över sig själv på motsvarande sätt. Då är en dildo klart bättre.

Nu imponerar du Indira. Du låter som någon jag skulle kunna tända på. Det är så ont om kvinnor med självkänsla, självkännedom och självförtroende nog för att kunna slappna av och njuta av ett förhållande och i sängen...

Indira skrev:
Och stackars Bellman då. Blev du ledsen för att jag tog i och grovgeneraliserade mot er män. Det var ju verkligen ojuste att dra alla män över en kam. [..]

Ja akta dig så att jag inte blir arg! Då vet man inte vad som händer.. ;):p:D
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Men då är frågan... Vad är det som gör att en man i 30-40 års åldern fantiserar om dessa flickor??
Jag ser på dessa flickorna som de barn de är, med allt vad det innebär! Vad vill man komma åt? Makt? Oskyldighet? Detta är något som man kan uppleva med en vuxen kvinna genom rollspel kanske....

Äckligt är vad det är!!!

Du har förstås rätt till din åsikt. Som sagt tycker jag att det finns en hel del annat som är ännu äckligare, men, men...
"Each to his/her own", som de säger.

Javistt finns det mer som är äckligt, men detta verkar vara mer accepterat! Det är mer accepterat att vilja knulla en 13 åring än att vilja knulla en hund! Varför?

Det verkar vara jag som är konstig som inte förstår det oskyldiga i detta!!

Justering
Det här inlägget skulle kommit in tidigarehundar är oskyldigare än 13åriga flickor, hundar kan inte försvara sig, inga hundar vill knulla med människor, det är inte bra med rasblandning, hundar luktar på andras avföring, hundar har dålig intimhygien, hundens blick gör att man blir avtänd....

Nä, jag håller med, förstår inte heller det oskyldiga
 
Kön
Kvinna
Tycker inte man kan jämföra hundar och människor i detta sammanhang. Djur och husdjur är jätte fina och jag respekterar dem, men jag är själv människa därför förespråkar jag människor först.

Sedan huruvida man skall knulla 13-åringar eller hundar:

INGET av dem är accepterat!!
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag försökte vara ironisk men misslyckades visst. Är förståss av samma åsikt, inte jämföra djur och människor. Men det gällde inte vilka man knullar, det gällde fantasier om 13-16-åringar. Jag uopfattar det som att du är av samma åsikt som jag och några till, att det är lämpligt om män reflekterar en del över varför de så ofta fantiserar om 13-16-åringar. Någon använde till och med ordet rannsaka sig själv.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
[..] att det är lämpligt om män reflekterar en del över varför de så ofta fantiserar om 13-16-åringar.[..]

Jag har försökt ta reda på hur vanligt det är att män fantiserar om unga flickor, men har svårt att hitta några siffror. Någon som vet?

Det hör inte till tio-i-topp-listan i alla fall och enligt Wikipedia är fantasier om pedofili "ovanligt".
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det är lämpligt om män reflekterar en del över varför de så ofta fantiserar om 13-16-åringar


Kom igen nu... höj nivån.
Höjer nivån i denna tråd som verkar vara hetare än het..
Det finns någon som sagt att alla killar drömmer om att vara den första (ta oskulden) & alla tjejer drömmer att vara den sista (att få prinsen & kungariket). detta hamnar dessutom i ljuset av att stort sett alla stora kulturer från Byssanterna & fram har hyllat ungdomenskraft & lust. Män (&kvinnor) har i alla tider drömt om yngre älskare/älskarinnor. så varför får dessa FANTASIER sån sprängkraft här?
jag skriver noveller om yngre kvinnor, inte småflickor. Gränsen går vid 18 år. Yngre blir bara konstigt & lite sjukt.
Personligen tänder jag på kvinnor, tjejer & flickor mellan ca 24 & 45 år
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

Fantasier är väl fria så länge de förblir fantasier... Jag brukar själv fantisera om unga flickor. I och för sig är de alltid minst 16, men ändå. Det kan hända att det är pga att jag ständigt är omringad av dem (flickorna, alltså).
Jag ser inget fel med att fantisera om unga tjejer eller killar så länge de är lagliga. Barn ska man ge fan i. Punkt.
För övrigt tycker jag att det finns en hel del som man kan kommentera, som tex all dena wet-sex och alla dessa hundar. Men jag gör det inte av samma anledning som jag tycker att det är ok att fantisera om unga tjejer.
Vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen.
Använd den!

OK så länge de är lagliga! Varför är det inte OK att fantisera om olagliga saker? Du skriver ju att vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen. Uppenbarligen så kan Sveriges Rikes Lag bestämma en del över hur gamla flickorna i dina fantasier får vara. Dessutom har som sagt media och reklam en del att säga till om när det gäller vad du fantiserar om. Don´t fool yourself.

Så du tycker att om du låter andra fantisera om wetsex och hundar så ska ingen kommentera dina tonårsfantasier. Vad är det för fel på wetsex och djursex för den delen?

Det börjar bli lite fart här. Skönt.
Just det! Det är ju det jag menar, Indira. JAG kanske tycker om en sak och någon annan om något annat. Det är inte min sak att döma, eller hur?
Fantasin är som sagt fri.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Men då är frågan... Vad är det som gör att en man i 30-40 års åldern fantiserar om dessa flickor??
Jag ser på dessa flickorna som de barn de är, med allt vad det innebär! Vad vill man komma åt? Makt? Oskyldighet? Detta är något som man kan uppleva med en vuxen kvinna genom rollspel kanske....

Äckligt är vad det är!!!

Du har förstås rätt till din åsikt. Som sagt tycker jag att det finns en hel del annat som är ännu äckligare, men, men...
"Each to his/her own", som de säger.

Javistt finns det mer som är äckligt, men detta verkar vara mer accepterat! Det är mer accepterat att vilja knulla en 13 åring än att vilja knulla en hund! Varför?

Det verkar vara jag som är konstig som inte förstår det oskyldiga i detta!!
Personligen tycker inte jag heller att det är ok att fantisera om en 13 åring. Det är inte det som är poängen. Min poäng är att jag inte kan göra så mycket åt att vissa människor fantiserar om. Jag hoppas bara att det rör sig om rena fantasier och inte något som personerna i fråga skulle kunna tänka sig att göra.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Kan tillägga om fantasier. Jag tycker det börjar bli väldigt tveksamt när det handlar om flickor under 15 års sträcket.

Jag vet dock inte vad lagen säger om "fantasier". Men jag har en känsla av att det kan vara illa nog att bara prata om sex med minderåriga. Vi vill ju trots allt inte att sidan skall bli stämplad som något som sprider barnporr.
Helt rätt, Maree.
 
Kön
Kvinna
Jag försökte vara ironisk men misslyckades visst. Är förståss av samma åsikt, inte jämföra djur och människor. Men det gällde inte vilka man knullar, det gällde fantasier om 13-16-åringar. Jag uopfattar det som att du är av samma åsikt som jag och några till, att det är lämpligt om män reflekterar en del över varför de så ofta fantiserar om 13-16-åringar. Någon använde till och med ordet rannsaka sig själv.

Ja, jo. Jag är övertygad om att vi har samma åsikt i detta ämne. Mitt utalande var inte riktat mot dig utan snarare bara i allmänhet. Var snack om 13-åringar och hundar tidigare innan du tog upp det :)
 

Hornycopper

Ny medlem
Kön
Man
I juridisk mening är det lika ostraffbart att fantisera om att "hänga in sin gubbkuk" i barn, som det är att fantisera om att begå ett bankrån. Först när någon förverkligar sina fantasier, eller försöker förverkliga dem, blir det straffbart. Det moraliskt och medmänskligt tvivelaktiga hittas i det faktum att det knappast har begåtts något bankrån utan att fantasier om det har funnits hos gärningsmannen först -OCH- samma förhållande torde råda kring att fantisera om och att de facto våldta eller sexuellt utnyttja barn.

Ett övergrepp föregås alltså av en fantasi. Jag själv har mycket svårt att förstå hur en vuxen människa kan fantisera om sex med någon som inte är mentalt och fysiskt vuxen. Jag tror inte att det enbart går att skylla media och reklam i det här fallet. Bakom sådana fantasier måste ligga flera -för en människa- tragiska faktorer, såsom avsaknad av empati, oförmåga till konsekvensanalys och händelser i det egna livet.

Har man sådana fantasier bör man inte bara reflektera över dem....SÖK HJÄLP FÖR HELVETE!
 
Toppen