Är jag som gillar att onanera hos vänner nymfoman?

Tantra-runk

Medlem
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?

Att onanera varje dag är härligt! Gör det så ofta eller sällan du känner för det.
Det är nog betydligt mycket vanligare än vad man tror att onanera på ställen där man egentligen inte ska, särskilt i yngre år. I tonåren så runkade jag iprincip så fort en möjlighet dök upp oavsett om jag var i skolan, hos kompisar, på bussen eller ute. Jag skulle bli förvånad om det finns ens någon av mina nära vänner från högstadietiden som jag inte runkat hos, men idag var det länge sedan jag gjorde det utanför hemmet.

Som andra påpekat är nymfoman ett begrepp som inte anses riktigt gångbart länge, vilket är jätte konstigt. Man borde hylla nymfomani och nymfomaner, dvs kvinnor som ansågs ha en överdriven sexdrift på 1850-talet. Normerna för kvinnans sexualitet har minst sagt förändrats sen dess och idag är nymfoman något som alla kvinnor borde vilja vara.
Så fortsätt njuta, utforska och köra "bortamatcher" och var stolt över din lust, kåtma och att vara nymfoman. Det är inte så länge kvinnor fått göra det
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Vaktade grannens lägenhet och fann hennes trosor liggandes på golvet bredvid sängen. Kunde inte låta bli utan drog ned mina byxor, runkade och drog in lukten av hennes kvinnlighet i näsan. Ollade hennes trosor innan jag sprutade - dock inte i trosorna. Lade tillbaka trosorna som de låg, vattnade blommorna och låste efter mig.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaktade grannens lägenhet och fann hennes trosor liggandes på golvet bredvid sängen. Kunde inte låta bli utan drog ned mina byxor, runkade och drog in lukten av hennes kvinnlighet i näsan. Ollade hennes trosor innan jag sprutade - dock inte i trosorna. Lade tillbaka trosorna som de låg, vattnade blommorna och låste efter mig.
Härligt, hade jag också gjort om jag fått liknande chans
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Du är inte ensam om det ….
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det gör jag ofta också! Senast igår! Har alltid gått igång på att göra det hemma hos kompisar, på toaletten eller i duschen eller var jag än känner för det!
Helt OK, men medge att det inte skänker samma njutning som att göra det i lugn o ro. Blir ju kanske lite stressigt för att klara av det inom rimlig tid, utan att få frågan "Vad gjorde du så länge?" En "snabbtarzan" kan ju vara bra i preventivt syfte, men ger sällan större njutning, tycker jag.
 

Ekken22

Ny medlem
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Känner igen det dära, gillar du tanken att blir påkommen med?
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag har nog runkat hos de flesta av mina kompisar. Ibland faller lusten bara in och känslan att kunna bli påkommen är ju bara för härlig Så nä, du är inte konstig. Keep it up!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Förstår inte varför män är inte här och skriver var de runkat, har inget att göra med en nymfoman. Tycker att vi kan lämna det till kvinnorna, läs gärna deras sidor men blir så trött på att alla diskussioner på kvinnlig onani översvämmas av män som ofta inte har med ämnet att göra, kvinnorna är ju inte på manliga onani så ofta, låt kvinnorna ha sina sidor ifred tycker jag.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Medlem en dag! WOW!

Om detta inte klassas som troll så vet jag inte vad som kan klassas som troll!
Dumskallarnas sammansvärjning och det borde finnas en slags slasktratt som det finns på Flashback.

Om vi hade haft en @Administratören så skulle det kanske vara genomförbart
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Medlem en dag! WOW!

Om detta inte klassas som troll så vet jag inte vad som kan klassas som troll!
Dumskallarnas sammansvärjning och det borde finnas en slags slasktratt som det finns på Flashback.

Om vi hade haft en @Administratören så skulle det kanske vara genomförbart
Forskning visar att 68,2 procent av kvinnliga medlemmar som skriver sensationella inlägg och gör trådstarter som liknar denna har gemensam IP-adress med 2-3 andra kvinnliga medlemmar och en manlig.

Frågan är vad det beror på...
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Forskning visar att 68,2 procent av kvinnliga medlemmar som skriver sensationella inlägg och gör trådstarter som liknar denna har gemensam IP-adress med 2-3 andra kvinnliga medlemmar och en manlig.

Frågan är vad det beror på...
Faktiskt inte särskilt förvånande, tyvärr :X3:
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Forskning visar att 68,2 procent av kvinnliga medlemmar som skriver sensationella inlägg och gör trådstarter som liknar denna har gemensam IP-adress med 2-3 andra kvinnliga medlemmar och en manlig.

Frågan är vad det beror på...
Ja, vad kan det bero på? En ovanligt kåt familj kanske? :unsure:;)
Men det är inte den förklaringen jag tror på förstås.

On topic: nej det gör dig inte till nymfoman.
 

EnEuro

Aktiv medlem
Lite skönt bakiskåt idag, sovit över hemma hos tjejkompis.
Vakande rätt tidigt i morse, Hanna sov fortfarande. Jag lyfte på täcker för o kolla in hennes sexiga rumpa.
Den var lite röd efter gårdagen o natten.
Jag blev än mera kåt när jag ser henne.
Jag vet hon har lite dildos k nattduksbord, så öppnar där o tar Hannas ena dildo o börjara leka med den.
Samtidigt smeker jag Hanna lite, pillar lite i baken på henne, men inte en reaktion.
Hennes anal e så avslappnad när hon sover. Känner att den fick lite kuk igår, för jag för lätt in två fingrarna i henne.
Hon sover vidare.
Nu får jag min första orgasm, kan inte hålla tillbaka skriket.
Hanna röra sig lite o lägger sig på mage.
Alltså hennes röv, jag ställer mig bakom henne o särar hennes skinkor o slickar upp o ner, vänder vid fittan o sen upp till bakdörren igen. Så så gott o trycka in tungan i henne.

Strax efter vakande hon med ett, mmmm och åååhhh..
Och sen vaknade du ur din dröm förstår jag
 
Toppen