Är ni oroliga för könssjukdomar när ni suger kuk?

Acke666

Medlem
Kön
Man
Jag är så otroligt sugen på att suga/bli sugen utan kondom men är alldeles för nojig över sjukdomar. Alla säger att risken är väldigt liten att bli smittat eller att den man ska vara med är frisk. Hur tänker ni andra som jag läser om här, när nu suger eller bli avsugna, är ni aldrig oroliga?

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är så otroligt sugen på att suga/bli sugen utan kondom men är alldeles för nojig över sjukdomar. Alla säger att risken är väldigt liten att bli smittat eller att den man ska vara med är frisk. Hur tänker ni andra som jag läser om här, när nu suger eller bli avsugna, är ni aldrig oroliga?
Alltid nojig.
Man ska vara safe.

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Tar aldrig några risker, men skulle vilja träffa någon "trygg" att kunna ha oskyddad oralsex med

Kåta Janne

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan man bli smittad om någon sprutar på ens kuk? eller kan det överföras via händerna om man blir avrunkad av en smittad person?

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Om man använder kondom behöver man aldrig vara orolig

Toppen