Är oskuld hur bli av med den?

Hur bli av med oskulden?

  • Kontaktsida typ knullkontakt

    Votes: 9 69,2%
  • Dildo (får ta i)

    Votes: 0 0,0%
  • Sexmaskin typ Wild buck, Monkey rocker

    Votes: 0 0,0%
  • Gå till en sexbiograf typ manhattan

    Votes: 4 30,8%

  • Total voters
    13

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Sopan i det här fallet är väl oftast en ”tuff” kille som inte bryr sig så mycket mer än om sig själv
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej den är inte fake min profil jag har uppdaterat den nu! Men jobbigt vara oskuld iallafall. Vill ej va det men har haft en kille och han låg man ej med. Ångrar det. Var ej kär i han. Det var en annan kille i min klass jag hade crush på som frågade vem jag var kär i 3an i gymnasiet och då sa jag hans namne i klassen under SP2. Johan i min klass var jag kär i men sa det var johan i SP2. Gick SP3. Sen gick han och sa det till han!!! Och sen blev jag och han i SP2 ihop i 7 veckor. Fast det var egentligen Johan i min klass jag var kär i. Ds. Johan heter nått annat. fingerat namn är johan. han heter ej johan på riktigt och sp gick man ej heller den linjen är med fingerad.
När man läser din text så får jag känslan av att du inte verkar vara så speciellt gammal. Du har fortfarande inte angett din ålder, så det är svårt att veta. Men om du som jag tror kanske knappt 20 fyllda så är det ingen panik med att bli av med oskulden. Snart nog hittar du den rätte som du blir kär i och kan ge dig hän med i förlustelsen.... Hoppa inte i säng med någon bara för att bli av med oskulden. Det kan bli fel och ge dig tråkiga minnen för livet...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att bli av med oskulden med tex en dildo eller något annat hjälpmedel kan man strunta i det. Sex skall hela vara något underbart mellan två personer, spelar ingen roll man eller kvinna bara känslorna finns där.
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Tror man måste försöka gå ut det är där det händer på typ sexställen, är lite läskigt först gången sen är det inte alls några problem!
På nätet är det till 99,999% mycket snack och 0 verkstad.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill hävda - Att bli av med oskulden, i ordets rätta mening, - är att antingen ha knullat (penetrerat m kuken, fram eller bak) kille eller tjej, eller att ha blivit det. Runka, pulla, suga, slicka, hångel o petting, lek med dildos o andra leksaker, oavsett med vem, kan aldrig räknas som att någon part har mist oskulden.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Den här frågan är så sorglig eftersom det inte finns ett svar utan att utnyttja en annan människas olycka.
Det enda svaret är väl att försöka hitta en annan människa som känner ett behov av att bli av med sin oskuld!
Tillsammans kan ni lösa problemet ni själva har skapat!
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med helt och hållet vad många skrivit här. Att bli av med oskulden i ett gang bang kanske är nån slags dröm för vissa men är knappast det bästa sättet. Det kan bli konstiga situationer i sex och då är det bra att vara lite om sig och kring sig så att man kan säga ifrån om nåt känns fel.

Att som tjej hitta någon att knulla med borde inte vara några jätteproblem? Kanske lite cyniskt av mig som kille att tänka så men det borde i alla fall vara betydligt enklare än som singelkille? Att hitta nån vettig kille att knulla med kanske är lite svårare men borde gå via nån app eller chatt.

Eller kolla runt vad olika killar har för inlägg här på onanera och göra sig en uppfattning om vem du kan vilja knulla med? Ta kontakt via pm och prata lite med varann och se om det klickar :).
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Grundfrågan är att bli av med oskulden:

Jag skulle föreslå att det är vettigt att bli av med den till någon man litar på och har känslor för?

Att hitta någon sådan person?
Socialt liv? Umgängeskretsen? Gå på kurs?

Men antar att det inte är någon god idé att göra det med en "främling"?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Med risk att bli betraktad som värsta mossiga åldergubben, men förr i tiden var det inte sexet som man jagade utan man sökte efter en partner att leva tillsammans med och så kom sexet på köpet, så att säga. Det var en ära i att få ge sin oskuld till den man älskade och tänkte leva tillsammans med i förhoppningsvis hela livet.... Tiden är sannerligen ur led...
 

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Med risk att bli betraktad som värsta mossiga åldergubben, men förr i tiden var det inte sexet som man jagade utan man sökte efter en partner att leva tillsammans med och så kom sexet på köpet, så att säga. Det var en ära i att få ge sin oskuld till den man älskade och tänkte leva tillsammans med i förhoppningsvis hela livet.... Tiden är sannerligen ur led...
Det kanske är ”mossigt” men av erfarenhet så är det en bättre väg att gå. Sex bara för sexets skull kan vara skönt men det går inte att jämföra med när det finns en stark attraktion och känslor med i bilden. När en sexuell spänning har byggts upp mellan två personer innan man hoppar i säng. Sex utan det är inte mycket skönare än att onanera.

Det är så lätt att lägga en massa press på sex. Att känna att man måste bli av med oskulden. Jag kände själv den pressen när jag var yngre och ”blev av” med den i ung ålder. Jag ångrade det när jag träffade en tjej jag blev kär i kort därefter.

Med det sagt så håller jag helt med, leta efter en person och inte efter sex, det kommer per automatik när man träffat rätt person. Om inte annat så finns det många kontaktsidor på nätet men det är en rena köttmarknader fyllda av lögnare och en destruktiv syn på sex och jargong.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det kanske är ”mossigt” men av erfarenhet så är det en bättre väg att gå. Sex bara för sexets skull kan vara skönt men det går inte att jämföra med när det finns en stark attraktion och känslor med i bilden. När en sexuell spänning har byggts upp mellan två personer innan man hoppar i säng. Sex utan det är inte mycket skönare än att onanera.

Det är så lätt att lägga en massa press på sex. Att känna att man måste bli av med oskulden. Jag kände själv den pressen när jag var yngre och ”blev av” med den i ung ålder. Jag ångrade det när jag träffade en tjej jag blev kär i kort därefter.

Med det sagt så håller jag helt med, leta efter en person och inte efter sex, det kommer per automatik när man träffat rätt person. Om inte annat så finns det många kontaktsidor på nätet men det är en rena köttmarknader fyllda av lögnare och en destruktiv syn på sex och jargong.
Ja, att ha sex med en helt random person bara för att bli av med oskulden kan gå hur snett som helst och ge dåligt minne för resten av livet. Sex ska vara något fint mellan två människor (i min värld man och kvinna) och är något som binder oss samman. Det kommer förr eller senare för de allra flesta av oss.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Min åsikt är att man blir inte av med oskulden med hjälp av tekniska hjälpmedel. Det blir man ihop med en annan människa. Men självklart kan man börja med hjälpmedel.

Är man hetero så är nog en lätt fylla på en fest rätt bra. Då försvinner spärren för det där lilla extra för att våga. Kvinnor gillar uppmärksamhet och humor/spex. En man som vågar bjuda på sig själv. Kvinnor som har ägglossning är alltid lättare hamna i säng med än de som har PMS. Många kvinnor som lider av svår PMS blir desto kåtare när de har ägglossning.

Killar bara för att ha sex med är näst intill omöjligt att misslyckas med på en porrbiograf. Det finns alltid de som bjuder på kuk, röv eller mun i mörket. Men använd alltid skydd med okända personer.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..mejla tant Malena i Aftonbläddret - hon kan fortfarande ge goda & seriösa råd om allt som rör sexuallivet! (y)
 
Toppen