Är så sugen på att starta en ny onanitråd!!!

Lance

Medlem
Kön
Man
Hej alla onnisar, är så jävla trött på de onanitrådar som ligger här....händer liksom inget. Vill gärna utveckla en ny LIVE-tråd som också inkluderar webcam som inte bara leder till en jävla massa oooohhh är så kåt!!!! eller.....ÅÅÅÅHHH är så våt!!!!!!!! eller ååååååååååååhhhhhhh jag är så jävla HÅRD!!!! Tråden är till för den som verkligen vill, känner och önskar VISA upp sin KÅTHET för den som VILL SE KÅTHETEN!!!!

Jag vet att jag kommer få mycket skit efetr detta inlägg ....men jag måste bara säga det!

Kram & puss på er alla onnisar och fram för mer livesex på nätet!!!


Meseekyou
 

cumhotshot

Medlem
Kön
Man
Håller med dig helt och hållet. Det här forumet kan va helt jälva dött ibland......saknar en gemansam cam chat för forumet.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag saknar inte alls en cam-chatt. Däremot händer det att jag får erbjudanden från andra medlemmar här, om att bli medlem på andra forum eftersom det finns cam-chat där...

Jag tackar alltid nej;)

Jag tänder på ord. Ord där andra berättar hur de känner och vad de gör. Ord som ger mig egna bilder att fantisera till. Därförför passar onanera.se mig perfekt!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag saknar inte alls en cam-chatt. Däremot händer det att jag får erbjudanden från andra medlemmar här, om att bli medlem på andra forum eftersom det finns cam-chat där...

Jag tackar alltid nej;)

Jag tänder på ord. Ord där andra berättar hur de känner och vad de gör. Ord som ger mig egna bilder att fantisera till. Därförför passar onanera.se mig perfekt!

Alltid så väl genomtänkta ord Snäckan! ;) :love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag saknar inte alls en cam-chatt. Däremot händer det att jag får erbjudanden från andra medlemmar här, om att bli medlem på andra forum eftersom det finns cam-chat där...

Jag tackar alltid nej;)

Jag tänder på ord. Ord där andra berättar hur de känner och vad de gör. Ord som ger mig egna bilder att fantisera till. Därförför passar onanera.se mig perfekt!

Alltid så väl genomtänkta ord Snäckan! ;) :love:


Tack det samma Frida A:love:


Vi kanske skall starta en klubb tillsammans? Klubben för inbördes beundran...:)

Kram på dig!
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Klart man skulle vara tacksam för en sådan sida eftersom det som sagt inte händer så överdrivet mycket här,om man nu inte tar saken i egna händer :)
Klart att de flesta tjejer är anti det här som så många gånger drar svansen mellan benen och drar sig tillbaka för sånna här saker helst. Dom vill hellre som tidigare sades, fantisera. Å det är klart,man väljer ju naturligtvis det som känns rätt för en själv och så måste det ju få vara. Men det finns säkert tjejer som är för en sådan här grej med. Det är i alla fall jag. Man lever bara 1 gång så släpp alla hämningar och lev ut.
 
G

Guest

Gäst
Jag saknar inte alls en cam-chatt. Däremot händer det att jag får erbjudanden från andra medlemmar här, om att bli medlem på andra forum eftersom det finns cam-chat där...

Jag tackar alltid nej;)

Jag tänder på ord. Ord där andra berättar hur de känner och vad de gör. Ord som ger mig egna bilder att fantisera till. Därförför passar onanera.se mig perfekt!

Word, Snäckan. Fast jag hoppas för din skull att du inte nöjer dig med bara ord i den riktiga världen.;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag saknar inte alls en cam-chatt. Däremot händer det att jag får erbjudanden från andra medlemmar här, om att bli medlem på andra forum eftersom det finns cam-chat där...

Jag tackar alltid nej;)

Jag tänder på ord. Ord där andra berättar hur de känner och vad de gör. Ord som ger mig egna bilder att fantisera till. Därförför passar onanera.se mig perfekt!

Word, Snäckan. Fast jag hoppas för din skull att du inte nöjer dig med bara ord i den riktiga världen.;)

Det var omtänksamt av dig:love: Du skulle bara veta vilka krav jag har irl[}:)];)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] Tack det samma Frida A:love:


Vi kanske skall starta en klubb tillsammans? Klubben för inbördes beundran...:)

Kram på dig!
[/quote]

Absolut...klubbar för inbördes beundran brukar vara rätt behagliga klubbar... ;)
:love:
 

Lance

Medlem
Kön
Man
hahahahahaha....det var det jag hade en SVAG ANING om.....lite förutfattade meningar från den kvinnliga delen av publiken :)
att det är vi killar som önskar det hela............hahahhahahahaha......klart att det är NI som reagerar ...för ni har väl knappast BRIST PÅ MANLIG FÄGRING!!!! Här handlar det om ett ÖNSKEBEHOV HOS EN MANLIG "ONNIS" SOM ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ BRISTEN AV KVINNLIGA ONNISAR FÖRUTOM SNÄCKAN OCH GÄNGET!!!!!!!

puss poå er alla!!!!!!


/Meseekyou
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
hahahahahaha....det var det jag hade en SVAG ANING om.....lite förutfattade meningar från den kvinnliga delen av publiken :)
att det är vi killar som önskar det hela............hahahhahahahaha......klart att det är NI som reagerar ...för ni har väl knappast BRIST PÅ MANLIG FÄGRING!!!! Här handlar det om ett ÖNSKEBEHOV HOS EN MANLIG "ONNIS" SOM ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ BRISTEN AV KVINNLIGA ONNISAR FÖRUTOM SNÄCKAN OCH GÄNGET!!!!!!!

puss poå er alla!!!!!!


/Meseekyou


Om vi pratar här på ona. så är det uppenbarligen ett underskott av tjejer. Om vi pratar vad som finns att hitta på nätet i form av kvinnlig respektive manlig fägring så finns det dock mycket mer av den "kvinnliga fägringen" att finna.

Sedan är väl tjejer olika mycket intresserade av att visa upp sig i cam, vilket trådskaparen efterlyser.

De tjejer som är intresserade av att visa upp sig i cam kanske söker sig till forum där det finns möjllighet att chata och visa upp sig...

Som jag sagt tidigare så trivs jag alldeles utmärkt med att det är precis som det är. Det räcker med att behöva tacka nej till MSN stup i kvarten. Att behöva tacka nej till cam dessutom, skulle inte höja trivselnivån ett dugg.

Men jag är ju inte kille heller
:)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] Om vi pratar här på ona. så är det uppenbarligen ett underskott av tjejer. Om vi pratar vad som finns att hitta på nätet i form av kvinnlig respektive manlig fägring så finns det dock mycket mer av den "kvinnliga fägringen" att finna.

Sedan är väl tjejer olika mycket intresserade av att visa upp sig i cam, vilket trådskaparen efterlyser.

De tjejer som är intresserade av att visa upp sig i cam kanske söker sig till forum där det finns möjllighet att chata och visa upp sig...

Som jag sagt tidigare så trivs jag alldeles utmärkt med att det är precis som det är. Det räcker med att behöva tacka nej till MSN stup i kvarten. Att behöva tacka nej till cam dessutom, skulle inte höja trivselnivån ett dugg.

Men jag är ju inte kille heller
:)[/quote]

Ahh, du är sååå klok Snäckan! Du skriver ju precis de orden som jag skulle vilja säga men aldrig kan för jag hinner inte tänka så fort som dig juee! :love: :love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om vi pratar här på ona. så är det uppenbarligen ett underskott av tjejer. Om vi pratar vad som finns att hitta på nätet i form av kvinnlig respektive manlig fägring så finns det dock mycket mer av den "kvinnliga fägringen" att finna.

Sedan är väl tjejer olika mycket intresserade av att visa upp sig i cam, vilket trådskaparen efterlyser.

De tjejer som är intresserade av att visa upp sig i cam kanske söker sig till forum där det finns möjllighet att chata och visa upp sig...

Som jag sagt tidigare så trivs jag alldeles utmärkt med att det är precis som det är. Det räcker med att behöva tacka nej till MSN stup i kvarten. Att behöva tacka nej till cam dessutom, skulle inte höja trivselnivån ett dugg.

Men jag är ju inte kille heller
:)[/quote]

Ahh, du är sååå klok Snäckan! Du skriver ju precis de orden som jag skulle vilja säga men aldrig kan för jag hinner inte tänka så fort som dig juee! :love: :love:[/quote]

Tack FridaA:) Jag säger detsamma till dig ;):love::love:
 
Toppen