Är sex med upptagna kvinnor det bästa?

Är sex med upptagna kvinnor det bästa?

  • Ja

    Votes: 9 75,0%
  • Nej

    Votes: 3 25,0%
  • Skulle aldrig ha sex med en upptagen kvinna även om hon ville

    Votes: 1 8,3%

  • Total voters
    12
  • Poll closed .

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Delta gärna i omröstningen ovan! (y)

Min erfarenhet är att jag haft mina bästa sexuella upplevelser med andras kvinnor (gifta/sambo):
  • H gift och frireligiös, hade en otrolig aptit på sex. Sög och svalde.
  • M sambo, lite pryd men ville älska flera ggr per dygn.
  • L gift och frireligiös, tog i alla hål, sög och svalde, ville bli smiskad.
Vilken är din upplevelse? Är sex med upptagna kvinnor det bästa?
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Delta gärna i omröstningen ovan! (y)

Min erfarenhet är att jag haft mina bästa sexuella upplevelser med andras kvinnor (gifta/sambo):
  • H gift och frireligiös, hade en otrolig aptit på sex. Sög och svalde.
  • M sambo, lite pryd men ville älska flera ggr per dygn.
  • L gift och frireligiös, tog i alla hål, sög och svalde, ville bli smiskad.
Vilken är din upplevelse? Är sex med upptagna kvinnor det bästa?

Tycker det är mer intressant att två var frireligiösa.
 
T

Tophat

Gäst
Min grannes fru brukar komma över till oss när hon är ensam hemma och hon är bi-sexuell precis som jag och min sambo så vi brukar ha en tre-kant ihop och det är härligt mycket slicka forts och dom suger kuk och grann frun gillar också anal sex mmm härligt!
Det bästa är när jag knullar henne bakifrån när hon står på knä och min sambo kryper under och slickar hennes fitta och roten på min kuk när den går ut och in i hennes fitta, och när det går för mig inne i fittan så slickar min sambo o dig saften från Gittan och sperman som bara rinner ut ur fittan!!!!
Så upphetsande och skönt!!!!!!
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Min grannes fru brukar komma över till oss när hon är ensam hemma och hon är bi-sexuell precis som jag och min sambo så vi brukar ha en tre-kant ihop och det är härligt mycket slicka forts och dom suger kuk och grann frun gillar också anal sex mmm härligt!
Det bästa är när jag knullar henne bakifrån när hon står på knä och min sambo kryper under och slickar hennes fitta och roten på min kuk när den går ut och in i hennes fitta, och när det går för mig inne i fittan så slickar min sambo o dig saften från Gittan och sperman som bara rinner ut ur fittan!!!!
Så upphetsande och skönt!!!!!!

Låter som om du bor i paradiset, flytta aldrig därifrån! (y)
 

C_gbglek

Medlem
Kön
Man
Haha nej det kan ju bli jobbigt. Är ju bekvämt med grannar. Men ät inte där du skiter heter det ju
 
M

meramys6666

Gäst
Läste lite … kan det inte bara vara så att hon söker en bekräftelse på sin kvinnlighet… kan vara så många gånger… men alla vet ju redan … kvinnan älskar när dom vill … mannen älskar när vi får ”ler” klassiker
 
Toppen