Ärlig onani !

NFspeed

Ny medlem
Kön
Man
hallå boys and girls !

Ärligt nu !! onanerar ni trots att ni kanske har ett stadigt förhållande ? å i så fall hur mycket ?

Jag gör det jämt och det har inget med att göra om en kvinna kan
tillfreds ställa mig eller inte
det är bara naturligt det får mig att gå ner i varv liksom

en piercing är det sexigaste som finns !
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Självklart:D Jag har varit i samma förhållande i 10 år och alltid onanerat ändå! sex och onani är inte riktigt samma sak...jag behöver båda!

hand-tra-la-la
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Jag onanerar även om jag har flickvän som ger mej all den sex jag vill ha....
Jag menar att onani är ett slags förstadium till sex.... Så om vi jämför med någon idrott
, så tränar man ju för att lära sej blir bättre tills det är tävling....;)






Some play hard to get , I play hard to want
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Ja jag är gift och har två småttingar med. Men runkar ganska ofta ändå. Det blir många sena kvällar viserligen. Men frugan tycker det är ok för det mesta.

Keep on going!!
 

blundjohn

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Runkar varje dag i stort sett (oftast på morgnarna i duschen, annars i sängen på kvällen). Om jag har sex med min fru eller inte påverkar inte onanerandet. Däremot ber jag henne ibland att se på och kanske smeka pungen - oerhört skönt!

En fråga till er i forumet (män o kvinnor): Tänder ni också på att någon skulle se er onanera. Jag tror att det har diskuterats förut, men jag känner detta oerhört starkt. Nu har jag äntligen fått runka framför en annan kvinna (ingen sex, bara onani) och det var enormt skönt - och gav mersmak (fast jag trodde att det kanske skulle lätta lite...)!

Någon annan som har erfarenhet av detta?

Tacksam för svar,

J
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det här var en fråga det inte varit liv i på ett slag, så då passar jag väl på att svara...

Runkar ofta - ibland ensam och ofta tillsammans med min fru. Det tänder henne oerhört och det ena brukar inte sällan leda till det andra :)

Ett säkert sätt att få henne att pulla sig är om hon ligger på min arm och känner mina ryckningar - och njuter hon, ökar det min njutning och så går det runt i någonslags "god cirkel" till dess att vi båda kommer.
 

eve

Medlem
Kön
Man
Onanerar ofta både tillsammans med min kille och ensam. Vi har ett fantastiskt bra sexliv tillsammans men onani är nåt helt annat.
 

Runkamera

Ny medlem
Kön
Man
Jag runkar så fort jag kommer åt, min fru tycker det är ok, jag brukar runkar när min fru ser på och hjälper också snällt till.

Det har hänt att jag runkat för par tjejer på krogen, det var djävligt skönt.
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag har förhållande, men runkar i alla fall, kanske en gång om dan. Både ensam framför datorn, och tillsammans med min sambo. Jag gillar att hon tittar på när jag runkar.
Blundjohn: Jag fantiserar mycket om att få runka framför en annan kvinna! När jag var 16 fick jag göra det framför två tjejkompisar några gånger, inget sex, bara runka, och det var fantastiskt spännande och upphetsande. Men det är länge sedan nu... Hur hittar man en tjej som skulle vilja se på? Jag har försökt på flera kontaktsidor, men inte haft någon framgång... Någon skrev att han hade runkat för två tjejer på krogen: hur lyckas man med det?
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
jag har stadigt och får väl ganska mkt sex men runkar iaf lika mkt....det e skönt på ett annat sätt....behöver båda..måste ju kåta av sig lite ibland...fast det e svårt!
 

sugen

Medlem
Kön
Man
Jepp visst gör jag det! :cool: Är sambo och har ett bra sexliv.....men det ena behöver väl inte utesluta det andra??? Runkar i snitt var varannan dag....:D
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
En fråga till er i forumet (män o kvinnor): Tänder ni också på att någon skulle se er onanera. Jag tror att det har diskuterats förut, men jag känner detta oerhört starkt. Nu har jag äntligen fått runka framför en annan kvinna (ingen sex, bara onani) och det var enormt skönt - och gav mersmak (fast jag trodde att det kanske skulle lätta lite...)!

Någon annan som har erfarenhet av detta?

Oh ja, det är underbart att ha en man som tittar, eller varför inte fler ;). Jag blir otroligt upphetsad av att se hans/deras upphetsning så det är absolut nåt som gillas!
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Självklart onanerar jag fast jag bor ihop med min kille...har onanerat så länge jag kan minnas, varför sluta med något så underbart??? :D Vi har ett varsitt sexliv helt enkelt + det vi har tillsammans. Jag tror att man får ett bättre sexliv med sin partner om man onanerar, då känner man sig själv bra och vet vad man gillar... :)

Jag gillar också att någon ser på när jag tillfredsställer mig själv...brukar ofta ha lite "show" för min kille. Skulle gärna ha visat upp mig i cam också, om det inte var för att jag inte vill att någon ska känna igen mig...det är ju inte riktigt socialt accepterat om man säger så...:oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har fast sällskap men runkar flera gånger om dagen. Jag håller med MissSecret, jag tror man får ett bättre sexliv om man onanerar, ju mer jag runkar desto mer sex vill jag ha. Och hon får gärna onanera, ju kåtare hon är desto bättre...
 
Toppen