Ärlig onani !

strongis

Ny medlem
Kön
Man
För mig ger onani en extra krydda till mitt sexliv. Min sambo tycker att det är helt okej att jag tar mig en runk då jag vill.
 

just big

Ny medlem
Kön
Man
Onanerar gör man även fast man har en partner, något som är riktigt tändande är att sitta/ligga brevid varandra och onanera.
Brukar tvinga min sambo att se mig i ögonen när det går för henne:) oerhört eggande.
 
G

Guest

Gäst
Klart man runkar än då... är ju inte alltid tjejen är i närheten lr är sugen :p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
precis som dom flesta andra här så runkar jag ofta trots att jag är sambo och har ett bra sexliv.
det är liksom två olika orgasmer på nåt sätt.:p
 

Sweetboy78

Ny medlem
Kön
Man
Jag runkar nog mycket mera om man jämför med hur mycket min tjej onanerar...

Känner faktiskt ett dagligt behov utav det...

Det handlar inte om sex, utan en drift!

:cool:
 

Boss

Medlem
Kön
Man
En fråga till er i forumet (män o kvinnor): Tänder ni också på att någon skulle se er onanera. Jag tror att det har diskuterats förut, men jag känner detta oerhört starkt. Nu har jag äntligen fått runka framför en annan kvinna (ingen sex, bara onani) och det var enormt skönt - och gav mersmak (fast jag trodde att det kanske skulle lätta lite...)!

Någon annan som har erfarenhet av detta?

Oh ja, det är underbart att ha en man som tittar, eller varför inte fler ;). Jag blir otroligt upphetsad av att se hans/deras upphetsning så det är absolut nåt som gillas!
Onanerar minst några gånger per vecka. Det handlar inte om sexlivet med partnern. Har alltid gjort det, kommer alltid. Vilken härlig tanke att ha en tjej som vill onanera för flera...mm.. gillar tjejer som tar för sig..*
 
Toppen