Ärligt TALAT!

Ojjo

Ny medlem
Kön
Man
Har ni någon gång smakat på eran egen sats`???
Dem flesta erkänner kanska inte det men tror att dem flesta har gjort det...
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hmm, visst har man smakat, en tjej jag hade som ung vägrade suga mig med mindre än att jag provade själv, så jag provade och jag förstår att det inte är alla som vill svälja eller få satsen i munnen, det är ju en lite speciell smak och konsistens.
Den här tjejen sög mig till det nästan gick och runkade av mig sedan.
 

Grabben81

Medlem
Kön
Man
Klart jag har smakat... men inget jag gör ofta. Typ aldrig... haha
När ja sprutat tappar ja ju lusten till de typ.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
ja det har ju hänt många gånger
jag gillar att kyssa tjejen strax efter jag sprutat henne i ansiktet och då är det ju så att säga "oundvikligt"
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
ja men det är väll klart man smakar på den. särskilt om man runkar framför datonr. då glider ju en hel del försats ner också, vartefter man runkar o försatsen rinner på så bli fingrarna kladdiga o dem vill man ju ha rena när man ska skriva!!
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte så att jag smakar på den vid tex runk
men vid sex kanske man tex kommit i hennes mun och så blir det ju lite kvar som man vare sig vill eller inte ta del av när man kysser varann sen,
eller kanske sprutat i henne och även slickar henne sen efteråt.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart det hände i min ungdom (hmm det lät det, jag är ju evigt ung så jag menar för en tid sedan) att jag frestades att smaka vad tjejerna fick utstå;)
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Givetvis. Själv brukar jag smaka på satsen allt som oftast. Däremot försvinner viljan till att göra det efter jag kommit, då därför brukar jag då jag känner att ulösningen är nära, rulla bakåt, dvs böja benen över huvudet, så att kuken kommer nära munnen, och sedan spruta mig själv direkt ner i halsen och ansiktet.
 

stor31

Medlem
Kön
Man
jodå, klart att det är gott. sedan så är det ju främst gott när man är kåt, och när man har sprutat så försvinner ju "suget" efter att ta satsen i munnen.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Har ni någon gång smakat på eran egen sats`???
Dem flesta erkänner kanska inte det men tror att dem flesta har gjort det...

Jajamensan, jag har smakat på min egen sarre flera gånger och det tror jag att de flesta andra killar också har gjort.
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Jovisst har jag smakat på mitt eget sprut. Kan inte påstå att jag tyckte det var väldigt gott.

Något som är smarrigt är förstasen. Den strycker jag gärna av på fingret och sväljer......:p
 
Toppen