Ågestabadet

T

Thedude

Gäst
Exakt vart är Ågesta badet? Man hör mycket om badet men vet inte riktigt vart det ligger och hur man åker dit.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Kolla Naturistföreningen EOS hemsida. Där finns en bra beskrivning hur du tar dig dit. Tror det finns en Google karta också
 
S

special friend

Gäst
Frekventerat Ågesta i många år, det är mycket trevligt. Aldrig prövat på att ha sex där, däremot. Men det skulle vara mysigt att hitta en kompis här att runka med därute, nästa säsong.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Tog en chanstur till Ågesta medan det fortfarande var hyfsat väder i oktober. Vi var några påklädda som klev runt i spenaten och det fanns några helnakna. Bland annat en snubbe som runkade av en annan med härligt stånd. Vi var väl tre osäkra i närheten som tittade på med kukarna ute och smårunkade var för sig. Härligt att se hur snubben sprutade. Jag önskade att det var jag som tog hand om hans kuk.
Jag har varit där flera gånger som skötsam badgäst men på senare tid intresserad av annat (se ovan). Inte fått kontakt med någon där. Bara växlat långa blickar. De flesta verkar dock vilja titta bort.
Vill gärna hitta någon som jag kan runka till sprut. Gör absolut inget om det blir även omvänt.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Ågesta ägs av Stockholms Stad, men drivs av en Naturistförening. Många barnfamiljer där, väldigt blandat. Det är inte OK att gå omkring där med stånd, inte heller att ägna sig åt någon aktivitet. Man solar och badar. Av spontannakenbaden är Kärsön bästa stället, lite svårtillgängligt, men där kan vad som helst hända.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Ågesta ägs av Stockholms Stad, men drivs av en Naturistförening. Många barnfamiljer där, väldigt blandat. Det är inte OK att gå omkring där med stånd, inte heller att ägna sig åt någon aktivitet. Man solar och badar. Av spontannakenbaden är Kärsön bästa stället, lite svårtillgängligt, men där kan vad som helst hända.
Att gå omkring med stånd på gräsytorna vid Ågesta är knappast det smartaste, inte heller vid badet. Däremot försiggår en hel del aktivitet bland träden där det är mer skyddat från insyn.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Ågesta kan vara väldigt fullt med vanligt folk en varm sommardag. Man åker dig för att vara naken, solbada, simma. Det är väldigt asexuellt och väldigt avslappnat där. Alla är nakna. Alla varianter av könshårsfrisyrer finns. Ingen glor. Solbrännan blir jämn och fin. Jag tycker själv att det är väldigt befriande att bara vara naken. De som går dit för att visa sitt stånd blir oftast tillrättavisade. Vill man ha någon form av sex finns det bättre ställen att åka till, jag gillar Svärdsön, utsikten mot Tyresö är fin, vattnet är Östersjön, så det är lite saltare. Svärdsön är ett spontannakenbad. Vad som helst kan hända.
 
Toppen