Ålder.

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag vill, gudarna vet att jag vill. Snygg eller kanske snarare söt är hon. Men jag tror inte det skulle bli något mera. Snart dags för mig att tänka på familj, hon knappt 20 fyllda. Nästan så man skäms att ens tänka på henne när man runkar... hon är ju yngre än minste syrran.

Hur mycket kan ålder skilja egentligen utan att det förstör? Är man dum för att låter bli bara för att man inte tror på det på sikt?
 

6903

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker du satsa på det och se hur det går. Bor ni i en större stad så kan ni nog fixa det. men ni kommer nog att få mycke spott och spe. Men klarar ni första tiden så vänjer sig nog folk runt er.Annars, HA KUL SÅ LÄNGE DET VARAR.
 

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Du är 28 vad jag förstår?
Då är det ju inte så stor skillnad ändå. Jag tycker du ska köra på.
Så länge du inte oroar dig över framtiden så kommer ni ha det finfint.
Den dagen, den sorgen. :)

[Ny och nyfiken]
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Acceptabelt är det väl. Men frågar är om ni ligger på samma mentala nivår. 35 och 27 hade väl funkat, men jag tror det skiljer lite väl mycket i skallen mellan en 20 och en 28 åring.

Men det kanske bara är jag. ;)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

galen

Medlem
Kön
Man
håller me spatacus typ :) ju yngre man är dessto större skillnad i sättet är d... just nu e ja 20 å kan inte tänka mig att ha en tjej som e yngre än 17 - 18 år pga att de e så omogna och saknar livserfarenhet... men ju äldre man blir ju större kan skillan bli :) men flow snacka me din tjej om hur du känner å så? för finns ju 20åringar som skaffar barn i den åldern:)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nej, Spartacus och galen, ni har nog så rätt så. Flickstackarn vet nog inte ens vad en moviebox är :).

Jag och en kompis klurade på en kemilektion på gymnasiet, och vår tanke då håller nog ännu idag:
Ta din ålder, minus åtta och dela på fyra; där har du vad som kan funka neråt. Ska du räkna uppåt så dela med tre. Med denna lilla formel funkar 16 & 14, 28 & 23, och så vidare... funderar man på det så är det ganska vettiga siffror.

Så jag passar denna gång, är man osäker eller känner att det skulle kvitta lika så ska man passa. Det man låtit bli kan man alltid göra senare i stället, men det man gjort kan man aldrig få ogjort.
 

galen

Medlem
Kön
Man
hehe va e moviebox ens? e d som d låter lr? dvs typ starwars triolgin i en box lr nå? cool formel :) nv:are i grunden lr? :p
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by galen

hehe va e moviebox ens? e d som d låter lr? dvs typ starwars triolgin i en box lr nå? cool formel :) nv:are i grunden lr? :p
För länge sedan när en video inte var så vanlig i alla hem så kunde man hyra en moviebox i kiosken (Eller vart man nu gick beroende på var man bodde), tillsammans med några filmer. Ett riktigt litet familjenöje att följa med pappa och välja ut filmerna, mest blev det väl Starzingers, Cobra och nån gång Den oändliga historien vill jag minnas.

Och jo, läste teknik på gymnasiet, jobbade sedan som systemutvecklare och utbildare i det samma, projektledning och databaskonstruktion. Men tog till sist min pappas råd, sökte till Universitet för att få papper på vad jag kan, så till våren ska jag visst bli dataingenjör.
 

galen

Medlem
Kön
Man
oki coolt:) hehe får väl skylla min okunnighet på liten tid på jorden :) oki hehe nv ma data här :) kände igen d där me å sitta å leka me diverse sära formler :) hade en polare som spekulerade i d här me att varje ja nej handling gör en ny dimension så för varje sådan så finns d 2 nya dimensioner

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
i kärlek spelar åldern ingen roll kom ihåg det!
sålänge ni tycker om varandra och bryr er om varandra finns det inget som säger att ni ente ska va tillsammans!
glad för din skull att du har flickvän!

ju äldre man blir, destu mindre bryr man sig om ålderskillnanden,
det är oftast när man e yngre (tonåren) vissa undrar om en 14 åring e tillsammasn med en 20 åring liksom..

så de e inge o bry över..kör på ni !
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by FrågaOlle

glad för din skull att du har flickvän!
Flickvän var väl att ta i, var mer en fråga om att ligga med henne och se vad som händer sedan.
Så om man inte ser att så mycket kan hända sedan känns det onödigt att ligga med henne till att börja med... speciellt om hon tror att mer skulle kunna hända sedan.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag förstår inte problemet!
Är du rädd att du ska förstöra en fin vänskap om du får omkull henne och det blir inget mer än så eller vad?
Det spelar väl ingen roll att det är några år mellan er! Du är ju inte 60 och hon är inte 15!
Kör hårt! Skulle det visa sig att det inte blev något mera än bara härligt sex så var väl inte det så dumt det heller?
Om du går in med övertygelsen att det inte kommer att funka, då gör det ju inte det heller.
Har jag fel?
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
8 år yngre för tjejen är väll inget farligt.. min systers ex är tillsammans med en 15 år yngre modell och han är 40 iår :D

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

zaza

Ny medlem
Kön
Man
Tycker inte helller 8 år är något att oroa sig för...


Everything is collapsing, dear.
All moral sense has gone.It's just history repeating itself
And babe you turn me on
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Nej det handlar inte om ålder utan om hur man är syrran som är 23 är ihop med en kille som är 32 funkar skit bra. känns det rätt så bara satsa!!!
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jopp, men uppenbarligen känns det inte rätt för min del, så därför är det dumt att satsa något. Troligtvis bara försämring av bådas fultal och inte så mycket mer, och då har jag inget problem med att passa.
 
Toppen