Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en kvinna ett par trappuppgångar bort som är omkring 60 men har ett par extremt par fina bröst. Finns även en mcket vältränad på mitt gym som också bör vara runt 60, är 49 själv så de borde inte vara omöjliga.
Lägg in en intresseanmälan vet ja.
Alltid härlig med äldre som verkligen kan sin sak
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Satt och chilla med en polare i helgen och snackade sex. Hon sa att äldre personer typ 40+ inte existerar för henne, dom är som en annan ras typ och hon reagerar inte alls....shit tänkte jag och erkände inte att jag blir kåt som fan på stor åldersskillnad och tittar ofta på personer som är 40-50-60+ typ, att jag fantiserar ofta om detta....vi är alla olika antar jag...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Satt och chilla med en polare i helgen och snackade sex. Hon sa att äldre personer typ 40+ inte existerar för henne, dom är som en annan ras typ och hon reagerar inte alls....shit tänkte jag och erkände inte att jag blir kåt som fan på stor åldersskillnad och tittar ofta på personer som är 40-50-60+ typ, att jag fantiserar ofta om detta....vi är alla olika antar jag...


"råkar ut" för en del yngre kvinnor som verkar uppskatta en gentleman i 50+
Aldrig fel med lite uppskattning
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var 22 så fyllde min Pappa 50 år och det blev som på många 50 års fester mycket dricka. Med på festen var mina föräldrars granne som var några år äldre än min pappa . Hur som helst så blev hon ganska full under kvällen å hade svårt att gå stadigt själv så jag erbjöd mig att hjälpa henne till hennes lägenhet. Sagt å gjort så tog jag henne under armen och kom till slut in till henne där hon ganska snabbt började babbla om hur fin å snäll jag var å plötsligt så pussade hon mig jag förstod inte riktigt vad som hände men hon fortsatte kyssa å sa hon ville ha mig, så vi hamnade i hennes säng där hon tog av sig naken och drog av mina kläder. Så jag låg där med halvstånd och fattade ingenting men min kropp reagerade, hon började suga tills jag sa att det går för mig då slutade hon och klämde hårt med fingrarna runt kuken så känslan att jag skulle spruta försvan. Sen satte hon sig på mig å kuken gled lätt in. Det här var andra gången jag knullade å nått helt annat än den snabbis jag varit med om tidigare. Hon red grymt skönt å jag kände att nu går det inte att hålla mig. Jag han säga till å hon gled av kuken samtidigt som jag sprutade rakt ut. Hon skrattade bara å sa något, efter det fick jag slicka och pulla henne tills hon kom. Efter det ville hon sova å jag gick hem. Det blev aldrig nått mer med henne.
 

C_gbglek

Medlem
Kön
Man
Älskar åldersskillnad. Gärna så stor som möjligt. För tjejer är det yngre primärt och äldre med män. Men även äldre kvinnor är underbart. Yngre för kropparna och äldre för kompetens och mer trygga i sig själva. Bättre sex. Vet bara inte varför men när det gäller kuk är gubbkuk så tändande.
Tror hela grejen är just att det är ”förbjudet” och mot normerna med större åldersskillnad.
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är 47 och har alltid haft sex med tjejer som har varit i ungefär samma ålder, men jag fantasierar ofta om att knulla någon som är mycket yngre än jag. Jag är nästan besatt av att runka till tonåriga biknimodeller med stora fasta bröst och fina rumpor. Jag tror att jag delvis går igång på tabugrejen med att vara en pervers snuskgubbe som kollar på yngre tjejer.
 
Toppen