Åsikts fråga till tjejer om för tidigt utlösning samt till killar som kanske vet hur man råder bot p

xe3

Ny medlem
Kön
Man
Ja, det är verkligen skit!

Ända sedan jag blev,,, ja! Låt oss säga 'könsmogen' så har jag haft detta problem. Jag är nu 28 och kan ligga naken och mysa med en tjej utan att det händer någonting, men när jag kommer in i henne, eller att hon tar den i munnen går det på några sekunder. Ibland klarar jag längre. Men inte en acceptabel förlägning av tiden.

Jag är inte oskuld och har haft sex fler gånger än en. Att psykiska faktorer spelar in vet jag, tex att man är stressad, nervös mm.
Läste dock på en läkar sida ngnstans att man tror att det kan bero på att man har för låg seretoin produktion.

Jag brukar dock kunna fortsätta efter att jag kommit första gången, men då uppnår jag uppskattningsvis 25% av den maximala njutning får innan första utlösningen. Så det är inte kul!

Pga detta problem så har jag många gånger tackat nej till sex mest för att jag är rädd för hur tjejen ska reagera.

Vad tycker ni tjejer om det här? Killar får gårna komma med tips och råd. Jag är singel så tyvärr har jag ingen tjej att testa föreslagna metoder med.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Tacka NEJ till sex !
Övning ger färdighet, den lagen gäller ju överallt. Hur fungerar det om du inte bryr dig om att "slangen läcker" & fortsätter köra som om ingenting hänt ? Min älskare har nämda bekymmer ibland, men låtsas bara som om det regnar & hävdar att det funkar ganska bra. Efter övning vill säga. Detta borde du ju kunna öva upp på egen hand, så du ska slippa tacka nej till sex när det kommer såna förslag i fortsättningen. ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om jag förstår dig rätt kan du "mysa" ganska länge innan du kommer in i henne eller hon tar den i munnen? Med andra ord. Tjejen är lika tänd som du när det sker?


Det verkar som att du får en skön orgasm första gången, även om du tycker att den kommer för snabbt?

Om min kille hade samma problem, skullle vi nog jobba tillsammans så att du kunde njuta maximalt av din "första" orgasm. Man behöver ju inte få orgasm samtidigt, även om det är en höjdare...

Du säger ju att du kan fortsätta efteråt. Då skulle min maximala njutning vara i fokus. Du har ju redan haft din;)
 

xe3

Ny medlem
Kön
Man
Tack :) Jag ska ta tilla vara på förslagen och öva på dettta.
Svar till snäckan: Ja, jag kan mysa länge och den första oragsmen är alltid skönast.

Det verkar som du tycker att det är bra att jag kan fortsätta efteråt, och då borde andra tjejer tycka det också. Allt för tjejens njutning. :)

Jag är nog en bra älskare trots allt. Nu stärktes mitt självfortroende. tack! :)
 
Toppen