Åskådare

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Någon som varit åskådare när annat par haft sex.?Varit passiv och onanerat..Eller blivit onanerad av paret.
 
T

Tophat

Gäst
Jag har varit med och tittat på när ett par har lnullar helt öppet och jag stod bredvid och runkade och tittade på och samtidigt smekte hennes persade bröst och när killen var klar så vart det min tur att knulla henne och hon hade även små guldringar i dom inte blygdläpparna så det var helt underbart att få knulla henne!!
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag har varit med och tittat på när ett par har lnullar helt öppet och jag stod bredvid och runkade och tittade på och samtidigt smekte hennes persade bröst och när killen var klar så vart det min tur att knulla henne och hon hade även små guldringar i dom inte blygdläpparna så det var helt underbart att få knulla henne!!

Låter häftigt.Skulle mera bara vilja vara med och titta...hihi
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig fått uppleva det som åskådare. Men har varit med om när vi varit 2 par som haft sex jämte varandra. Fast man var lite upptagen för att titta samtidigt.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag har haft åskådare både när jag runkat och när jag blivit avsugen, det är riktigt upphetsande! Gillar också att runka när jag får tillfälle att vara åskådare till par de gånger det inte passar att ”ansluta till sexet” vilket ibland är en bättre möjlighet….
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång för länge sedan på en studentfest såg man vad vi tror var ett par som hade sex i huset bredvid. Det var dock så långt mellan husen att det ärligt talat var svårt att se.

Däremot har jag bjudit på ofrivillig show ett par gånger. En gång var när jag hade sex med min dåvarande tjej. Vi var rejält igång och jag slickade och knullade henne riktigt ordentligt och länge så hon stönade ordentligt högljutt. Först när vi varit igång ett tag insåg jag att vi dels nog hade fönstret på glänt eftersom det var varmt, och dels att det var folk som hade fest som hade klivit ut på taket tvärs över gatan. Än i dag vet jag inte säkert om de såg eller hörde något.

En annan gång var när en kille kom på mig med att runka i duschen på badet. Jag gjorde det rätt ofta ett tag, och undrade ibland vad som skulle hända om någon såg mig. Som tur var gillade han vad han såg, så det var ingen risk att han skulle få mig utkastad. Däremot var han rätt oskön själv och började runka liksom desperat under badbyxorna, vilket gjorde att jag mest bara avslutade så han fick se det han ville, sen gick jag. Han följde halvt efter mig i omklädningsrummet och sa något om "vi ses...", vilket kändes lite väl påfluget.

Skulle gärna runka igen i de duscharna om publiken var mer återhållsam och hade lite mer självförtroende. :p
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har haft en ljuvlig runkstund på Östra Stranden i Halmstad.
Trodde jag låg väl undangömd när jag runkade för glatta livet....
Efter en stund anade jag att jag inte var ensam...
Tanken på att ha en åskådare som kollar när jag onanerade fick mig att komma i kaskader...
Då jag kom till sans, såg jag en kille i 30-35- årsåldern som gick från platsen...
Fasen.......han kunde ju hjälpt till..:p;)
 
Toppen