Öka satsstorlek?

Hotrod85

Ny medlem
Kön
Man
Ok, det är nästan allmän kännedom att man sprutar mer ju längre man väntar mellan runken. Men vad finns det för andra knep?

Läste t.ex. en gång om att Peter North hade kommit ut med någon sorts piller som tydligen skulle öka mängden sperma. Ligger det någon sanning i det?
 

Snygging

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Det finns www.volumepills.com som där Peter North förut var med och gjorde nån reklam tror jag. Jag har faktiskt köpt dem, men märkte ingen större skillnad ärligt talat. Ska prova www.semenx.com och se om det funkar bättre. Det är naturprodukter i pillerna.

Jag vet inte, det lär väl finnas saker man kan äta som ökar mängden också... Vet inte om någon känner till? Jag har hört att banan ska kunna öka spermamängden, vet inte om det stämmer...
 

Jont3

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Om du vill spruta mer ha inte en utlösning på 2-4 dar så kommer du komma som faan senare ;), plus att den orgasmen känns jävligt mycket skönare. Testa till exempel bara att vara utan nått sexuelt en dag så dra en riktigt skön runk dagen efter, ibland kan jag känna att det kan komma 50% till dubbelt så mycket om jag låter det ladda upp. Men om man vill ha sin dagliga "runk" och ändå vill ha en störe sats har jag inge tips att ge. Men kör med ingen alcohol inge rökande hälsosam mat och motionerar så får du se om det går bättre för dig ;)
 

Hotrod85

Ny medlem
Kön
Man
Om du vill spruta mer ha inte en utlösning på 2-4 dar så kommer du komma som faan senare ;), plus att den orgasmen känns jävligt mycket skönare.

Tell me about it!

Gick typ 7 dagar nyligen utan att få utlösning, så när jag väl kom så blev det rena rama gejser-effekten :p
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Fast det vore rätt cool med ett mirakelpiller som gjorde en till Peter North för en dag... Utan att man behöver förbereda sig i en halv vecka.
 

bateman0944

Ny medlem
Kön
Man
Drick mycket vatten innan, och runka tills ni nästan kommer o stanna då upp för att efter ett tag forstätta, gör så om och om igen så blir det en större sats.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ät mycket av lök, ägg och paprika. Drick mycket vatten. Det senare verkar vara det som har bäst effekt på mig.
En annan variant är att använda en åtsmitande penisring som gör erektionen hårdare, vilket gör att man sprutar längre. Dessutom är det extra skönt:p
 
F

Flunken

Gäst
Zinktabletter funkar för mig iaf!
Prova en varje dag i en vecka och sen
En tablett i veckan.
Ger enorma satser!
Kolla på min video som jag laddat upp på xvideos.
 
Toppen