Öm svullnad på manligheten?

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Hej. Har råkat ut för ett litet problem på senaste som jag fundera på att höra om råd för.

Då och då har jag fått poblem med dessa talgkörtlar på undersidan av manligheten, då de ibland blivit väldigt stora och mest ömmar. Hur dumt det än är så har jag löst en del sådana besvär med att snabbt och smärtfullt klämma sönder den.

Fick en till nyligen, och tänkte igen köra en sådan behandling. Dessvärre fick man inte ut något. Efter ca en vecka har resultatet istället blivit att det svullnat upp väldigt och blivit ömt. Jag vet personligen att jag inte borde röra svillnaden för ett tag (även om det blir svårt då jag måste låta bli att dra i dasen).

Börjar dock bli lite orolig för att det skulle vara någonting annat, då formen inte riktigt är efter en körtel. Så borde jag låta det vara ett tag och se hur det ser ut, eller borde jag söka upp för detta snarast?
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag tycker du absolut ska söka en läkare som får titta på ditt problem. Hur hade du gjort om den satt mitt på näsan ??
troligast är ju att det är en finne på härligheten, & finnar på genitalier kan bli hårda knölar, vet av erfarenhet.
Men, men ovissheten om det är cancer eller en sjukdom från yttre rymden kan ha ihjäl vem som helst.
Så lyft luren & boka en tid. På en gång. Om det bara är en trivial finne kommer det att kännas jätteskönt efter. Kan ju vara en infektion som behöver hävas med medicin oxå. Schas, iväg till doktorn
 
Toppen