Överraskade syrran!

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
det pinsammaste jag varit med om var när en arbetskompis kom på mig och en annnan arbetskompis inne på toan när hon sög av mig under ett nattskift
 
Kön
Kvinna
Det finns undersökningar som visar att vissa sexuella aktiviteter mellan syskon är mycket vanligare än man ofta tror, kommer dock inte ihåg var jag läste det.
 

jens84

Ny medlem
Kön
Man
Det är helt normalt att onanera med sina syskon när man är i tonåren. Jag skulle aldrig onanera med min syster, vi har inte den relationen, men jag vet andra som gör det.
 
D

danzoeee - spärrad ej 18

Gäst
Skulle aldrig kunnat onanera med min syrra tror jag :\
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
...Fast du ska inte hänga läpp för det du, vore det inte för din grupp skulle ju trots allt inte Gotland existera :D

Try it You'll Like It - 69

HRRM... Gillar inte direkt när utomstående säger det om min lilla Ö.
Men om jag skall säga som jag tänker så kan jag hålla med att det det kan verka så när man pratar med vissa element där. ;)
Håller du dig borta från Boge och Slite så är det lugnt.

Stämmer in i det mesta ni andra sagt härinne, det låter som en påhittad historia, men man får ju ge peppa lite creds för att han inte skrivit som många andra "syskon-snuskare", med borttagna vokaler, våldsamma felstavningar och andra allmänt Über-barnsliga tix som brukar dyka upp när det ska "bus-skrivas".

Har ingen syrra och hade jag haft det hade jag absolut inte velat ha nån sexuell relation med henne, VARFÖR?
Finns det verkligen absolut ingen annan så får man för faan runka sig SMURFBLÅ. :)
 

mr melon

Ny medlem
Kön
Man
Ja! Det blev många härliga onanistunder med syrran,fast det här var länge sedan (25 år sedan ungefär).

Vi brukade titta i porrtidningarna tillsammans när vi var själva och vi blev naturligtvis kåta båda två, helt naturligt i 13-15 års åldern, så vi blev båda tvungna att "lätta på trycket" genom onani. Först runkade jag åt mig själv och syrran pullade sin egen fitta, men efter några gånger så ville syrran prova att runka av en sats åt mig, och det fick hon gärna göra.
Jag fick pulla och slicka hennes fitta tills hon kom i orgasm efter orgasm. Hon var alldeles plaskvåt av kåthet, så det var underbart.

Där tidningarna var gömda fanns det även en massa sexiga underkläder och en gång när våra föräldrar åkte bort över en helg, så hade syrran manekäng-uppvisning för mig.
Det fanns öppna trosor, satintrosor, spetstrosor, pushup-behåar i massor av olika färger och syrran provade allt.
Vi vart naturligtvis störtkåta båda två och när syrran provade ett par tunna satintrosor i vitt så blev dom plaskvåta vid fittan.
Kåtsafterna formligen rann ur syrran, så vi blev tvungna att skölja upp alla trosor för att morsan inte skulle känna kåtdofterna i dom.
Tur att dom torkade snabbt.

Det fanns även några massageapparater gömda ihop med tidningarna och kläderna. Dom kom också till användning, men skriver mer om det vid ett senare tillfälle.

Är det meningen att man ska tro på detta? Oh va meningslösa inlägg. Kan inte moderator ta boort alla dessa lossas insestinlägg?
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Låter som typiska sexfantasier av någon som förmodligen inte har en syrra.
Anledninge att jag tror detta är för att inlägget är så himla målande och låter precis som en tarvlig amatörsexnovell eller sexchattsinlägg

Incestuösa fantasier är ganska vanliga så vitt jag har förstått, och då som sagt av folk som den biologiska syskonuppsättningen som nämnts. Jag har också fantiserat om en bror och en syster (då gärna storasyster (18-19 år) och lillebror (14-15 år)) som har sex. Själv har jag en lillebror, och där finns inte ens tanken på sex (jag är hetero lixom) och även om han hade varit tjej istället så hade det känts lika fel.

Men men, vad vet jag.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Håller med Sembieda här. Det här luktar fantasi lång väg. För mig skulle det kännas helt sjukt att onanera med ett syskon....*jisses*
 
Kön
Kvinna
Håller med Sembieda här. Det här luktar fantasi lång väg. För mig skulle det kännas helt sjukt att onanera med ett syskon....*jisses*



Sjukt eller inte, det är sånt som händer. Jag har gjort det med min brorsa och jag vet att jag inte är ensam om det...
 
R

Ragnar_

Gäst
ser inte tjusiningen i det här med sina syskon som "lekkompisar" skulle aldrig vilja ha något sådant umgänge med min syrra.
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Mycket möjlit att detta är påhittat - låter lite överdrivet - men att syskon av olika kön onanerar tillsammans, och även sätter på varandra, är MYCKET vanligare än man tror.
 

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
Jag såg prinsessan Madeleine utan kläder igår!!! Inte en tråd på kroppen!!! HELT naken!!! Det är HELT sant!!! [:0]

Jo, jag hade duschat och kom precis ut ur badrummet in i vardagsrummet där min tv visade ett program om kungafamiljen... :p

Jag har precis visat min guldfisk hur sugen jag var på henne. Vi hade grym sex, och även 69:an under ett par timmar innan hon ville hem igen - till guldfiskskålen... [:eek:)]

Ursäkta - lilla (?) - Peppe, men jag undrar om du inte har fått en "felleverans"? Alltså, ett paket ful-tjack som använts för mycket? Tror knappast - även om incestuösa relationer förekommer oftare än man vet - en SEKUND av det du berättar... Tyvärr! Men, det var en underhållande historia, så den tackar jag för!
:D
 
Toppen