äntligen fontän

encephalon

Medlem
Kön
Man
Måste bara berätta att jag äntligen kommit på knepet hur jag ska få min tjej att komma i en fontänorgasm! Jag trodde inte hon kunde få det, men nu kommer det mycket vätska och det är helt fantastiskt att ge en sådan orgasm till henne. Det är det bästa som finns och jag har själv kommit när jag håller på utan att varken jag eller hon ens vidrört min kuk....

Så här gjorde jag första gången hon "sprutade": Hon låg på magen och jag kupade en hand runt hennes kön så att hon liksom låg på min hand. Sedan smekte och slickade jag henne mest runt klittan. När jag kände att hon var ordentligt kåt började jag smeka g-punkten med ett eller två fingrar ut och in. På slutet juckar jag kraftigt upp och ner mot g-punkten. Jag känner att hon då trycker könet mot min hand som är under henne och då brukar jag massera lite.

När hon kommer blir det alldeles varmt runt handen som är under henne och det kommer strålar ur henne. Vi behöver två dubbelvikta badlakan under om inte lakanen ska bli våta... :)


Mmmm, jag blir kåt bara av att tänka på hur skönt det är att se henne njuta....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Måste bara berätta att jag äntligen kommit på knepet hur jag ska få min tjej att komma i en fontänorgasm! Jag trodde inte hon kunde få det, men nu kommer det mycket vätska och det är helt fantastiskt att ge en sådan orgasm till henne. Det är det bästa som finns och jag har själv kommit när jag håller på utan att varken jag eller hon ens vidrört min kuk....

Så här gjorde jag första gången hon "sprutade": Hon låg på magen och jag kupade en hand runt hennes kön så att hon liksom låg på min hand. Sedan smekte och slickade jag henne mest runt klittan. När jag kände att hon var ordentligt kåt började jag smeka g-punkten med ett eller två fingrar ut och in. På slutet juckar jag kraftigt upp och ner mot g-punkten. Jag känner att hon då trycker könet mot min hand som är under henne och då brukar jag massera lite.

När hon kommer blir det alldeles varmt runt handen som är under henne och det kommer strålar ur henne. Vi behöver två dubbelvikta badlakan under om inte lakanen ska bli våta... :)


Mmmm, jag blir kåt bara av att tänka på hur skönt det är att se henne njuta....

Du verkar vara en riktig gentle,an som bjuder på sådana upplevelser. Verkar ha funkat bra och är sannerligen uppkåtande nog att läsa om.

Keep it up!!

/ I
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Tjejer, jag har några frågor:
Brukar ni få fontänorgasm när ni onanerar?
Känns orgasmen annorlunda en en "vanlig" när man smeker klitors?
Är det någon som får sådana ryckningar som tjejen i joxzrules länk? Ser härligt men lite märkligt ut.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
jag använde den här tekninken . och det har get stålande resultat. har prövat på 3 olika kvinnor , med samma resultat..
lycka till med sprutandet

http://www.empflix.com/view.php?id=21832∂=2

Ursäkta, men det såg inte skönt ut... Dessutom så var hon inte ens våt o han rörde ej hennes klitta. Känner mig skeptisk. F-n att jag inte har en man här så jag kunde prova! :)
Hela videon är sjukt osexig vill jag minnas. Det är nånting med den som bara osar dominans på ett sätt som inte känns okej för mig. För övrigt borde det vara förbjudet att använda ordet "cooch" om fittan.
 

joxzrules

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
sant att videon kanske ser lite osmaklig och lite vålsam ut. men det är själva tekniken jag e ute efter, hur du nyttjar handen, sen gör jag det betydligt mjukare en han. och applicerar ett tryck mot g-punkten. som ger bra resultat. kan säga att dom tre tjejer jag har provat på tycker det är njutbart iaf. annars skulle dom väl inte be om mer ;o)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har tidigare kunnat spruta när min sambo fingrar mig, men inte kunnat komma åt så bra själv. Förra veckan kunde jag för första gången på egen hand :) Väldigt speciellt att känna fittan krampa med mina tre fingrar i sig och samtidigt känna sprut efter sprut mot handen...

Måste testa snart igen och inte glömma att förbereda med handduk :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har tidigare kunnat spruta när min sambo fingrar mig, men inte kunnat komma åt så bra själv. Förra veckan kunde jag för första gången på egen hand :) Väldigt speciellt att känna fittan krampa med mina tre fingrar i sig och samtidigt känna sprut efter sprut mot handen...

Måste testa snart igen och inte glömma att förbereda med handduk :)


Får jag vara din handduk.... ;)

/ I
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har tidigare kunnat spruta när min sambo fingrar mig, men inte kunnat komma åt så bra själv. Förra veckan kunde jag för första gången på egen hand :) Väldigt speciellt att känna fittan krampa med mina tre fingrar i sig och samtidigt känna sprut efter sprut mot handen...

Måste testa snart igen och inte glömma att förbereda med handduk :)


Får jag vara din handduk.... ;)

/ I

Hehe... tja, fast då skulle jag nog vilja använda dig till mer än bara handduk...
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Har tidigare kunnat spruta när min sambo fingrar mig, men inte kunnat komma åt så bra själv. Förra veckan kunde jag för första gången på egen hand :) Väldigt speciellt att känna fittan krampa med mina tre fingrar i sig och samtidigt känna sprut efter sprut mot handen...

Måste testa snart igen och inte glömma att förbereda med handduk :)




Mysigt att höra! Kanske skönt att kontrollera själv eftersom man känner exakt när sprutet kommer? Vad var det för knep du kom på för att komma åt?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har tidigare kunnat spruta när min sambo fingrar mig, men inte kunnat komma åt så bra själv. Förra veckan kunde jag för första gången på egen hand :) Väldigt speciellt att känna fittan krampa med mina tre fingrar i sig och samtidigt känna sprut efter sprut mot handen...

Måste testa snart igen och inte glömma att förbereda med handduk :)




Mysigt att höra! Kanske skönt att kontrollera själv eftersom man känner exakt när sprutet kommer? Vad var det för knep du kom på för att komma åt?

Måste sitta upp och inte ligga i sängen för då kommer jag inte åt... Men det är fint att sitta på en skrivbordsstol och pilla och samtidigt titta på nåt porrigt eller prata om nåt snuskigt med någon på datorn...
 

Sthms_tjejen84

Ny medlem
Kön
Man
Måste bara berätta att jag äntligen kommit på knepet hur jag ska få min tjej att komma i en fontänorgasm! Jag trodde inte hon kunde få det, men nu kommer det mycket vätska och det är helt fantastiskt att ge en sådan orgasm till henne. Det är det bästa som finns och jag har själv kommit när jag håller på utan att varken jag eller hon ens vidrört min kuk....

Så här gjorde jag första gången hon "sprutade": Hon låg på magen och jag kupade en hand runt hennes kön så att hon liksom låg på min hand. Sedan smekte och slickade jag henne mest runt klittan. När jag kände att hon var ordentligt kåt började jag smeka g-punkten med ett eller två fingrar ut och in. På slutet juckar jag kraftigt upp och ner mot g-punkten. Jag känner att hon då trycker könet mot min hand som är under henne och då brukar jag massera lite.

När hon kommer blir det alldeles varmt runt handen som är under henne och det kommer strålar ur henne. Vi behöver två dubbelvikta badlakan under om inte lakanen ska bli våta... :)


Mmmm, jag blir kåt bara av att tänka på hur skönt det är att se henne njuta....


mmm.... ska kanske be min man testa det på mig.... nice!

Själv får jag nästan aldrig orasam, inte ens om jag onanerar...
Däremot brukar jag bli ordentligt blöt när vi håller på...
Brukar enligt mannen min få som små spruut men väldigt sällan orgasm. enligt killen min har jag även sprutat nästan som fontänorsasm, det tråkiga är att jag inte upplever det som någon riktig orsam. men ska gensat testa denna metod
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
mmm.... ska kanske be min man testa det på mig.... nice!

Själv får jag nästan aldrig orasam, inte ens om jag onanerar...
Däremot brukar jag bli ordentligt blöt när vi håller på...
Brukar enligt mannen min få som små spruut men väldigt sällan orgasm. enligt killen min har jag även sprutat nästan som fontänorsasm, det tråkiga är att jag inte upplever det som någon riktig orsam. men ska gensat testa denna metod

För mig är det inte samma känsla att spruta som att få orgasm. Jag kan spruta även om jag inte kommer, men oftast är jag väldigt väldigt nära att komma om jag sprutar. Jag är ganska ovetandes om när och hur mycket jag sprutar, men jag ser på lakanen sen att jag uppenbarligen har gjort det :)

Vad gör ni när du blir så där våt och din kille säger att du sprutar? Knullar ni eller smekar han dig? Jag kan bara spruta om min kille smeker min g-punkt ganska hårt under ganska lång tid. Oftast kommer jag jättehårt då också i en g-punktsorgasm, men en sådan orgasm känns heller alls likadant som en vanlig klitorisorgasm. Därmed inte sagt att någon av dem är bättre än den andra!
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Nu har jag upplevt ännu mer härligt sprut. Jag började med att smeka henne över hela kroppen länge. Sedan riktade jag in mig på klittan tills den var jättestor o svullen och hon var riktigt kåt. Då tog jag en isbit som jag i smyg hade med i sängen i en skål. Den stoppede jag i henne och masserade ett tag mot g-punkten. Det fick g-punkten att dra ihop sig. Jag slutade med att långsamt och löst smeka hennes g-punkt medan tungan långsamt och inte så ofta nuddade vid klittan. Efter ett tag blev det riktigt vått. Inte direkt något sprut men mycket vätska. Jag blev enormt upphetsad själv och blir det igen nu när jag tänker tillbaka....hon var inte oberörd av behandlingen.....
 
Toppen