äntligen

shorty

Medlem
Kön
Man
igår fick jag ligga. visserligen med mitt ex som jag ligger med regelbundet men ändå. och för första gången vågade jag gå lite förbi det där fiiina sexet vi alltid har och ställa mig framför honom i soffan och suga av honom ordentliget medans jag tittade porrigt på hur han njöt. han svarade genom att slänga upp mig på alla fyra och sättapå mig ordentligt.

fantastiskt
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Grattis! Fint sex i all ära, men omväxling förnöjer och får jag bara välja det ena så är det lite mer bestämda tag som gäller, rakt på och inte så salongsfina ord
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar blandningen av de båda, att ena gången ha ömt sex, mycket känslor, lugnt och stilla, lång tid, smekningar över hela kroppen.

För att en annan gång ha mer hårda tag, älskar att bli tagen baifrån, hårt och bestämt, njuter vansinnigt av killens hårda tag om mina höfter samtidigt som han knullar mig! Wow!
 

shorty

Medlem
Kön
Man
Det är ju alltid konstigt när man liksom fastnat i ett slags sex.
vi var tillsammans förut och väldigt kära och hade alltid väldigt öm och fin sex vilket var fantastiskt. men nu när det har övergått till mer kk-sx (4 år sen vi var ihop) känns det som att man kanske borde förändra sexet lite också. Och det verkade ju fungera.

för att lägga till lite till historien. Sen på kvällen gick jag ut. och det kan vara mitt bästa tips: att ligga INNAN man går ut. man känner sig grym och så slipper man det där: jag vill hitta nån att ligga med....-böket
det var bara att tänka tillbaka på dagen så fick jag ett enormt leende och kände att jag kunde dansa tills de släpade ut mig.

min kompis sa att hon aldrig sett mig så glad och att det var massa killar som spanade in mig. jag valde att hänga med en kort liten rund kille som var något av det roligaste jag träffat på länge. vi ska ses på onsdag igen. wish me luck :)
 

crumar

Medlem
Kön
Man
det är vetenskapligt bevisat att man får ett stort leende på läpparna av ett bra knull, ja :) Och man blir mer avslappnad.
 
Toppen