ögon hur viktiga är dom

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hur skönt är det inte att se den man ölskar med rätt i ögonen medans man njuter av varandra??

'Ögonen är själens spegel' det är bara att inse att det finns väl inget bättre än att se in i sin partners ögon & se ren kär njutning...
en härlig bekräftelse samt en grym afrodiskum:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ögonen är det viktigaste "kommunikationsmedlet" irl skulle jag säga.

Jag läser alltid människors ögon, när jag kommuniserar med dem - oavsett vilken situation vi befinner oss i.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Att se varandra i ögonen är mysigt och man kommer väldigt nära varandra.

Att ha ögonbindel och inte se något alls är också mycket tändande och lite utlämnande. Då testas tilliten till partnern.
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
Två frågor??

Ett:
kan man till fullo lita på någon som aldrig eller sällan tar ögonkontakt?


Två:
är det inte märkligt på hur stort avstånd som man faktiskt kan etablera ögonkontakt?
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Två frågor??

Ett:
kan man till fullo lita på någon som aldrig eller sällan tar ögonkontakt?

[red][/red]Det kan man säkert personen i fråga kanske bara är blyg ;)

Två:
är det inte märkligt på hur stort avstånd som man faktiskt kan etablera ögonkontakt?

[purple][/purple]Ja, det är märkligt, men ibland är det som om enbart EN människa existerar. Den man får ögonkontakt med. Allt annat är suddigt och borta
 
Kön
Man
Ögonkontakt är otroligt intimt. För ett par veckor sedan satt jag och en väninna på McDonalds sent på natten. Jag kom fram till att hon alltid pratar konstant och bad henne att bara vara tyst ett tag. Vi satt bara kollade varandra i ögonen, sade ingenting. Allting bakom försvann och jag liksom drunknade i henne. Ögonen sa mer en tusen ord. Det var så intimt att jag fick spontan erektion under ett par sekunder. Tillslut kollade jag på klockan, och då hade vi suttit tysta i i en hel kvart. Sedan gick vi hem, och sade knappt någonting till varandra. Det kändes liksom överflödigt...
 
Toppen