öppna inte alltid dörren

trombias

Medlem
Kön
Man
Jag har beskrivit en gång innan en pinsam grej som hände mig i en stuga för några år sedan.
Här kommer en liknande situation, fast lite mer, ja jag vet inte vad jag ska säga egentligen:oops:
Jag hade iaf nyss kommit från jobb och var svettig och som vanligt gansla äcklig efter en dags slit och släp med den förbannade lastbilen med tillbehör.
Som brukligt klev jag ur stassen och hoppa med glädjeskutt rakt in i duschen och stod där en bra stund och sjöng i högan sky, kan även läggas till att jag sjunger hellre än bra :D
Kliver ut och grabbar tag i min handduk och gör det man brukar med sådana.
Tittar mig i spegeln och begrundar min egen juvlighet och kommer fram till att jag e fruktansvärt snygg :p
Trär en t-shirt över huvudet och PLING PLONG.....hmm[:(!]
Faaan!!! tänker jag och undrar vem det e som ringer på min dörr utan att ringa på porttelefonen först.
Jaja. tänker jag, lika bra att öpna och se vad det e för stör som pockar på min uppmärksamhet.
Studsar i ett par fillingar och går ut till dörren och slänger upp dörren med butter min.
Där står min granne och undrar om jag skulle kunna sätta igång hennes mobiltelefon, ööhh, jaa, det kan jag väl [:(!]
Hör till saken att hon står med ena foten i graven redan, typ 80år eller ngt.
Jag trixar med hennes telefon och det går inte att få igång den för att man måste knappa in hennes pukkod, som hon har med sig i en hög med lappar som jag bläddrar igenom.
Efter ca 5 minuter är telefonen fix färdig att användas igen och hon var glad och jag var glad att få återgå till mitt.
Hon tackar för hjälpen och jag ska stänga dörren, då stoppar hon den med ena handen och påtalar med en synnerligen bäsk och bitande ton att jag kanske borde stoppa in snoppen annars så blir jag kanske förkyld [:0]
Helt jävla sinnes, där står jag i säkert 5minuter och mekar mobil med pillen i vädret.
Bara därför ATT, denna typ av kallingar har 2st knappar i fronten som brukar eller snarare alltid går upp när man tvättar dom, även så i detta fallet.
Jag ville sjunka genom jorden och låta hela världen glömma mig just då.
Med detta vill jag ha sagt, öppna aldrig dörren med kallinagna på HAHAHAHA:D
 
T

tåmten [slutat onna]

Gäst
Hehe, riktigt kul läsning!:D:cool::D Men tanten kanske blev "dubbelnöjd", skulle laga telefonen, å fick en önskning på köpet..
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Äh! Säkert bättre underhållning än hom fått på typ 50 år!
Hon var säkert riktigt glad - hon ville bara försäkra dig om att hon var en anständig dam IFALL du visste att kuken din var på public display :p
 
Toppen