1:an lr 2:an?

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som alla förmodl vet vid det här laget är jag en stark motståndare till anal6. Jag tänkte inte kommentera detta ämne mera eft.som det ungef är lika givande som att prata allvar med en noshörning. MEN nu måste jag bara berätta om mitt helgäventyr.

Var på krogen o träffade en kille jag har mött ca ett halvår. Jag gillar honom men har tyckt att han bl a var för ung. Nu visade det sig att han skulle flytta utomlands dagen eft. Det var alltså nu lr aldrig som gällde! Vi åker hem o är igång. Jag vill att han ska ha gummi på, men kuken slaknar så fort vi sätter på det. Jag skyller på att jag ej vill bli gravid, men i skallen finns oxå risken för sjukdomar. Då frågar han som om det var hur naturligt som helst: "Vi ska inte stoppa in den där bak då?"

När i h-vete blev nr 2 ett självklart alternativ till nr 1?! Det är porrens fel!!! Grrr...
Blev att vi körde oskyddat så nu måste man väl gå o testa sig - igen! :)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ja det var en helg det... Hoppas att ni gav er hän ordentligt och fick ett härligt minne tillsammans.

Nej nr 2 är aldrig ett naturligt alternativ. Kommer aldrig att bli.

Kram
Pumps-Lover
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
"Jag tänkte inte kommentera detta ämne mera eft.som det ungef är lika givande som att prata allvar med en noshörning"

At least....THX
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Killen gillar väl analsex och ville ta dig i rumpan. Eller så var han nyfiken på det och ville prova med dig. Inget konstigt med det.
 
R

ryter

Gäst
Men varför ska man upp i 2:an??
:oops:
Inget naturligt alternativ alls i min bok.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Kan hålla med om att det nog inte är ett naturligt alternativ om man inte har varit med varann tidigare. Jag tror jag skulle smälla till honom på kinden för en sån sak isf och sen gå ut. Eller åtminstone titta väldigt harmset på honom. Analsex kan möjligtvis bli ett alternativ när man varit i ett förhållande ett tag.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag är ingen supporter till 2:an, bara massa stök enligt min mening. Svårt nog att få till det i 1:an kan det vara.

Dock är det ett naturligt alternativ, jag har arbetat utomlands i perioder och då lärt mig att man tekniskt sett är oskuld om man bara tar den i 2:an. Det gäller alltså länder där det finns kulturella och religiösa krav på oskuld vid äktenskapets ingång. Samtidigt vill tjejerna "ställa upp" för att snärja pojkvännen. Då blir 2:an lösningen på problemet.

Hoppas du är lika frisk som innan och att du inte råkat ut för ofrivillig dräktighet...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sedan tycker moderatorn i mig att detta är samlevand och inte onani och flyttar tråden.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Haha precis, det är därför man föreslår oskulder att man kan mjukstarta med analsex innan man tar det vaginalt och de förlorar oskulden på riktigt :D

att man tekniskt sett är oskuld om man bara tar den i 2:an
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Som alla förmodl vet vid det här laget är jag en stark motståndare till anal6. Jag tänkte inte kommentera detta ämne mera eft.som det ungef är lika givande som att prata allvar med en noshörning. MEN nu måste jag bara berätta om mitt helgäventyr.

Var på krogen o träffade en kille jag har mött ca ett halvår. Jag gillar honom men har tyckt att han bl a var för ung. Nu visade det sig att han skulle flytta utomlands dagen eft. Det var alltså nu lr aldrig som gällde! Vi åker hem o är igång. Jag vill att han ska ha gummi på, men kuken slaknar så fort vi sätter på det. Jag skyller på att jag ej vill bli gravid, men i skallen finns oxå risken för sjukdomar. Då frågar han som om det var hur naturligt som helst: "Vi ska inte stoppa in den där bak då?"

När i h-vete blev nr 2 ett självklart alternativ till nr 1?! Det är porrens fel!!! Grrr...
Blev att vi körde oskyddat så nu måste man väl gå o testa sig - igen! :)

För ett par tusen år sen finns det dokumenterat i alla fall.

Hur kan du å ena sidan vara så nedlåtande att du jämför människor som inte delar dina åsikter med noshörningar och å andra sidan deklarera att du vid flertalet tillfällen är så omdömeslös att du knullar oskyddat så att du måste testa dig efteråt?
 

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
När i h-vete blev nr 2 ett självklart alternativ till nr 1?! Det är porrens fel!!! Grrr...

För mig är det givet att 2:an inte ska vara något självklart alternativ och det är förmodligen porrens 'fel' att killen i det här fallet tog för givet att det bara var att köra på. Har själv aldrig prövat analsex och kommer aldrig att ta initiativ till det heller, då jag känner att de andra varianterna är tillräckligt för mig.

Att jag själv inte skulle ta initiativ är dock inte samma sak som att jag aldrig skulle kunna tänka mig pröva, men det ska i sånna fall vara på tjejens initiativ.
 

macboy

Aktiv medlem
Kön
Man
Har alltid haft den inställningen att vill inte jag ha nåt i tvåan så ska inte hon behöva det heller!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
När i h-vete blev nr 2 ett självklart alternativ till nr 1?! Det är porrens fel!!! Grrr...
Blev att vi körde oskyddat så nu måste man väl gå o testa sig - igen! :)

Måste nog hålla med lite grann om att det är porrens fel. Kanske att den uppfann det, men att det blivit en sak som nästan är självklar och standard för tjejer att ställa upp på. Personligen ser jag väl inget fel med det, men inte heller något som jag direkt tycker är skönare än "1an". Jag låter tjejen styra och föreslå om hon vill ta den där bak i 2an. Blir lite mer upphetsande också om det är hon som föreslår det. :)
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat analsex några gånger genom åren, men det är ingenting för mig. Det ger inget. Ser jag på porrfilm blir jag mest trött av de obligatoriska analsexscenerna i många filmer och snabbspolar.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat analsex några gånger genom åren, men det är ingenting för mig. Det ger inget. Ser jag på porrfilm blir jag mest trött av de obligatoriska analsexscenerna i många filmer och snabbspolar.

Själva känsla i det är ju inte direkt bättre så det är väl mer att det kan kännas kinky. Men som du säger så blir det rätt tröttsamt i porrens värld, man blir mer förvånad idag om vi får se en hel scen utan analt.

Ironin är väl att det ger oss killer mer att ta något upp där bak, än det gör för tjejer...
 
Toppen