1:an lr 2:an?

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har provat en del saker i mina dagar
Och de kvinnor som fått uppleva A6 med mig har alltid velat göra om det
Inget som jag har på min standardrepertoar
En krydda när andan faller på

Mitt mål är alltid att vara lite oförsägbar, överaska positivt
Håller med, utesluter väldigt få saker precis som jag sällan återupprepar mig, paletten och uppfinningsrikedomen ökar för varje år.
 

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Bra snack här, men jag reagerade på en sak..sen när blev det bättre att av "hälsoskäl" att köra analt utan skydd:rolleyes:

Det låter ju helt sjukt och all logik säger att det snarare är tvärtom. Jag tycker också det är lite obehagligt att en hel del folk kör anal6 på fyllan då det inte bara är att 'köra på' och att det borde vara stor risk att skada sig eller sin partner om man är full och inte tänker på det.

Sen undrar jag lite från er damer om ni gillar att man slickar er där. Älskar slicka fitta och är lite nyfiken på åsikterna om att man slickar 2:an också ?
 

sugerdjupare

Aktiv medlem
Kön
Man
Människor har nog haft analsex så länge det funnits människor. Det är en naturlig variation mellan man/kvinna eller kvinna/kvinna (ja, med leksaker då förstås) och det enda självklara mellan män om penetration är målet. Det tycks och moraliseras en hel del kring analsex, men vi behöver knappast mer trångsynthet och moraliserande i vårt samhälle. Gillar man inte något som vuxna människor frivilligt gör tillsammans, då kan man faktiskt nöja sig med att säga "inte för mig" utan att prata om hur äckligt, förnedrande eller onaturligt det är.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Analsex är inte fel om båda vill. Det är ingen grej för mig bara. Jag har testat men det ger inte mig så mycket.
Hur skulle du känna om du mötte en kvinna som verkligen njöt av analsex och bad dig att ta henne där? Skulle det inte tända dig att kunna ge henne den njutningen? Ofta gör man saker för den andre som man egentligen inte tänder särskilt mycket på i sig men som ändå blir sexigt i akten på grund av gensvaret man får av sin partner.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det låter ju helt sjukt och all logik säger att det snarare är tvärtom. Jag tycker också det är lite obehagligt att en hel del folk kör anal6 på fyllan då det inte bara är att 'köra på' och att det borde vara stor risk att skada sig eller sin partner om man är full och inte tänker på det.

Sen undrar jag lite från er damer om ni gillar att man slickar er där. Älskar slicka fitta och är lite nyfiken på åsikterna om att man slickar 2:an också ?

Fråga alltid först om det är ok! Jag njuter av det men vill känna mig extra fräsch och noga nytvättad om tungan ska få leta sig in där.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur skulle du känna om du mötte en kvinna som verkligen njöt av analsex och bad dig att ta henne där? Skulle det inte tända dig att kunna ge henne den njutningen? Ofta gör man saker för den andre som man egentligen inte tänder särskilt mycket på i sig men som ändå blir sexigt i akten på grund av gensvaret man får av sin partner.

Det är en annan sak. En stor del av min njutning är hennes njutning. Där funkar analsex, men sådant som jag definitivt inte tänder på - t.ex. kiss eller tortyr - skulle inte funka även om hon njöt av det.
 
Toppen