10 000 metersklubben

Jossan

Ny medlem
Kön
Man
När jag var 17 och var i Italien med min dåvarande pojkvän och mina föräldrar så gavs ett tillfälle för mig att, tillsammans med pojkvännen besöka toaletten på planet. Naturligtvis tog vi tillfället i akt till att komma med i 10 000 metersklubben. Men ack så pinsamt det blev när jag mitt under akten av misstag kom åt låsvredet och vi båda två ramlade ut ur toan...
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Hmmm... pinsamt. Samtidigt... 10 000 meters klubben, vad är det att eftersträva..jo visst, ha sex på en trång flygplanstoalett.. för att ha haft det.. visst, jag förstår grejen, men inte fan kan det bli bra sex på ett ställe där man knappt får plats ensam.. eller? Är inte medlem i klubben själv... någon annan som provat och har positiva erfarenheter?
 

biff

Medlem
Kön
Man
vill oxå gå med i den klubben men det är inte det lättase . för det första är det ju så Jävla trångt där inne så att man knappt får plats själv sen är det ju inge kul att vara tyst heller:)
 
G

Guest

Gäst
Jag är också med i 10,000 meters klubben.
Vi blev så kåta där i flygstolarna att vi bestämde oss för att gå in på dass och knulla,
men vi var så kåta att vi glömde att det planet var fullt med folk så vi klädde av oss i gången,
vid våra stolar innan vi gick in på toan. Vi hade sex, det var skönt, sen när vi gick ut, Nakna (eftersom våra kläder låg på våra flygstolar), så insåg vi att det satt folk i varenda stol (det var ett jumbojet). pinsamt att gå naken förbi alla människor som glodde.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by grabb27

Jag är också med i 10,000 meters klubben.
Vi blev så kåta där i flygstolarna att vi bestämde oss för att gå in på dass och knulla,
men vi var så kåta att vi glömde att det planet var fullt med folk så vi klädde av oss i gången,
vid våra stolar innan vi gick in på toan. Vi hade sex, det var skönt, sen när vi gick ut, Nakna (eftersom våra kläder låg på våra flygstolar), så insåg vi att det satt folk i varenda stol (det var ett jumbojet). pinsamt att gå naken förbi alla människor som glodde.

Hahahaha du e bara för jävla skön

Suger för pengar
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
låter lite långsökt att man skulle glömma bort att det var fullt med folk på planet..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

Black_Pearl

Medlem
Kön
Man
Originally posted by grabb27

Jag är också med i 10,000 meters klubben.
Vi blev så kåta där i flygstolarna att vi bestämde oss för att gå in på dass och knulla,
men vi var så kåta att vi glömde att det planet var fullt med folk så vi klädde av oss i gången,
vid våra stolar innan vi gick in på toan. Vi hade sex, det var skönt, sen när vi gick ut, Nakna (eftersom våra kläder låg på våra flygstolar), så insåg vi att det satt folk i varenda stol (det var ett jumbojet). pinsamt att gå naken förbi alla människor som glodde.
Hahaha, glömma att det sitter mer än 100 pers i planet.OCH veta att de vet vad ni gjorde på toan:oops:
 
Toppen