12x11

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Häromdagen tog jag ett måttband och mätte min kuk för första gången. Såvitt jag vet är medelmåttet ca 14 cm, och blev chockad när jag upptäckte att jag bara är 12x11. Alltså 12 cm lång och 11 cm i omkrets. Jag trodde alltid att jag var lite ovan medelmåttet eftersom de flesta killar jag sett var lika stora som jag eller mindre. Nåja, det är ingen katastrof precis, men det vore ju roligare om man var lite större. Nån som vet om alla dessa produkter som penisförlängnings-piller verkligen fungerar? Jag tvivlar på det, då skulle de ju inte behöva reklam, men är det någon som har erfarenhet av det? Och den här nya produkten som jag läst om i Aftonbladet, vad är det för nåt? Och vilka andra metoder (utom kirurgi) finns det?
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Okej, då har den nog växt färdigt. Det är ju under puberteten den växer.
Överlag brukar det ju vara så att en liten penis växer mer vid erektion än en som är större, vid slakt tillstånd. Om man ligger under medel får man helt enkelt kompensera med flinka fingrar och tunga.

Det görs ju reklam för olika piller som ska förstora penis, men jag tror inte att de funkar. Ett alternativ är ju en penispump, har dock inte provat en sån själv. Den där saken som Aftonbladet skrev om, som ska töja ut den i flera månader liknar mest mild tortyr. Fast det är ju bara vad jag tycker.
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja "Stray dog"

Tycker 12*11 låter helt ok!! ;) Glöm allt det där med hur stora andra killar säger att dom har...verkar som om alla plussar på några cm för att framstå som mer manliga... Tycker du ska va stolt över din balle! Varför inte lägga in en bild på den under forumet "Storlek med bild" här på siten!! :)

Ha det!!!
 

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Originally posted by FlipFlops

Tja "Stray dog"

Tycker 12*11 låter helt ok!! ;) Glöm allt det där med hur stora andra killar säger att dom har...verkar som om alla plussar på några cm för att framstå som mer manliga... Tycker du ska va stolt över din balle! Varför inte lägga in en bild på den under forumet "Storlek med bild" här på siten!! :)

Att genomsnittet är 14 cm är inte något som man talar om i omklädningsrummet utan något som "vetenskapen" säger. På tal om en bild så saknar jag resurser såsom egen dator och kamera. Det får bli inom en mer avlägsen framtid istället. PS- Vissa bilder som folk postat är inte deras, utan det är bilder på andras snoppar hämtade från andra sajter. Nämner inga namn. DS
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Hur vet du att bilderna är "stulna"? Har du tänkt tanken att man kanske inte bara surfar till denna sidan?

Tatuerad buse
 

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Falconpilz

Hur vet du att bilderna är "stulna"? Har du tänkt tanken att man kanske inte bara surfar till denna sidan?

Måhända, men jag talar inte om "stulna" från en sajt med privatbilder, utan amerikanska/utländska sajter med profesionella modeller. Kanske har vi några här med oss?
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Tja då e det ju bara att peka ut den "misstänkte" så han får försvara sig. Att lägga andras bilder e ju mycket dåligt...Då ska iså fall personen i fråga bannas. Eller hur?

Tatuerad buse
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Ja, vi vill inte ha någon som lägger ut en massa bilder på porrmodeller och säger att de är på dem!
 

Sexfantasi

Ny medlem
Kön
Man
Hej är du 19 år har du alla förutsättningar att gör kuken längre, prova Jes-Extender det är värt det, att ha en lite längre kuk än 12 cm ger en otrolig självsäkerhet, även om det egentligen inte är så viktigt men att man är nöjd är viktigast.
Man kan enkelt köpa en penissträckare hos http://www.sexshopen.net där finns dessutom utförlig information om hur de fungerar och liknande, den är även testad på Karolinska Sjukhuset i Stockholm.

Lycka till!!
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Sexfantasi, har kollat in dina andra trådar, och det verkar bara som om du har en massa snoppsträckare över som du måste sälja. Jobbar du på acord eller vad är det frågan om?
 
Toppen