...

  • Thread starter Runkarkillen [avstängd på egen begäran]/mod
  • Startdatum

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
nej tyvärr har jag itne det... skulle var akul att råka springa in på nån kompis eller så... han bara vart med om äckliga gubbar som suttit o runkat i skogen o sånt.

We drift deeper... Life goes on...
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Runkarkillen

Men om man är ute i naturen, tex ute på någon holme och vandrar och får se en ung,snygg kille ligga och leka med sig själv, det är inte fel.
Det skulle inte vara helt fel... :) En av mina favoritfantasier faktiskt... :oops:

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Runkarkillen

Men om man är ute i naturen, tex ute på någon holme och vandrar och
får se en ung,snygg kille ligga och leka med sig själv, det är inte
fel.

Hellre en snygg tjej som ger sig hän då :p

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
På stranden sker det titt som tätt. Kom på ett par en gång där han onanerade. Sedan började tjejen. Det kan man kalla stereo...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
Var på Lysekils festival/karneval eller vad de nu heter, 95-96 tror jag samma år som Återtåget spelade iafall,

Blev av med polarna och skulle leta upp dom, och gick ner till hamnen via en bakgata eftersom det var fullt med folk på de andra gatorna.

Har kommit en bit på vägen och ser då en kille som spänner på en tjej i telefonkiosken en bit ner på gatan. Men orkar inte vända(kanske lite nyfiken)
När jag kommer närmare så ropar killen "va fan tittar du på?"

och jag kunde inte låta bli att titta och svarade "Kiosken är bara till för att ringa i..."

Fan va sur han blev. Men han fick inte sluta för sin tjeja och jag stövlade vidare in i natten...
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Nae har nog inte sett någon pilla på sig själv men har "kommit på" folk ha sex mer en en gång.
Men då har dom j inte varit specielt descreta.

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

madde

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej

Jag råkade kliva rakt in i min brors rum en gång när han låg på sängen och runkade. Minns att jag först blev stående och bara glodde och sen sa jag förlåt och drog igen dörren bakom mej.
Det pinsammaste var nog efteråt men när det gått någon vecka så var det över.



madde
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by madde

Hej

Jag råkade kliva rakt in i min brors rum en gång när han låg på sängen och runkade. Minns att jag först blev stående och bara glodde och sen sa jag förlåt och drog igen dörren bakom mej.
Det pinsammaste var nog efteråt men när det gått någon vecka så var det över.



madde

Hur gamla var ni då? :)
 

smulan

Ny medlem
Kön
Man
hejsan, ja delar rum me min brorsa som e 17
de händer ofta att ja ser han typ runka när han tror att ja sover*S*
jättekul att se hur killar gör, fast de e ju inte lika kul när han ser mej:(
 

smulan

Ny medlem
Kön
Man
de e lite olika, ibland smygtittar han bara, ibland skrattar han, ibland frågar han om de e skönt och en gång fråga han om ja ville ha hjälp, fast han va typ skitfull då
 
Toppen