192 On-line

patte2

Ny medlem
Kön
Man
tycker det e lite underligt ja.... det mest upphetsande kan ju inte var att bara läsa vad andra gör eller?!
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det borde finnas en "on-line just nu" funktion så att man kan se vem som är här.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
För det första så skriver man väl inte alltid när man är här inne.

Sedan tror jag att folk som lämnat sidan ändå kan stå som inloggade, vilket ger en lite skev bild.

/shack
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Om man lämnar sidan utan att logga ut. Det vill säga bara släcker fönstret eller går till en ny sida kan databasen på vår server uppfatta att man är ansluten i upp till tio minuter.

Antalet inloggade stämmer vad ni än tror. Det är mycket intressant att följa trafiken på sidan!

En av de mest spännande sakerna är att se vilka som har flera kön. Ni kan inte tro så många det är som är både killar och tjejer. Dessutom som är både 16, 18 och 23 år gamla, samtidigt!!!

Det mest pålitliga på sidan är nog antalet inloggade!

Charles - moderator
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Om man lämnar sidan utan att logga ut. Det vill säga bara släcker fönstret eller går till en ny sida kan databasen på vår server uppfatta att man är ansluten i upp till tio minuter.

Antalet inloggade stämmer vad ni än tror. Det är mycket intressant att följa trafiken på sidan!

En av de mest spännande sakerna är att se vilka som har flera kön. Ni kan inte tro så många det är som är både killar och tjejer. Dessutom som är både 16, 18 och 23 år gamla, samtidigt!!!

Det mest pålitliga på sidan är nog antalet inloggade!

Charles - moderator

Jag vet inte om jag vill veta... Än så länge finns alla här bara i min fantasivärld. Jag vet inte om jag skulle vilja veta sanningen i många fall. Jag tycker att man får skilja på sanning och upphetsande drömmar, allvarligt talat så kommer mycket fram här som inte tas upp kring fikabordet på jobbet. Jag förstår dem som vill vara anonyma då det gäller ålder och hemstad, men de som ljuger om kön kan väl växa upp. Hursomhelst, jag får som oftast vettiga svar på vettiga frågor och kan diskutera det mesta här, jag är nöjd så. ;)
 

mr_nitrous

Ny medlem
Kön
Man
Jo d e allt bra konstigt...hur som haver så vore det kul om fler skrev nåt,...speciellt tjejer....min tjej e på resande fot nu och vi har våra trevliga stunder via nätet nu som då, men det är juh inte alltid som hon e här och det vore upphetsande att dela med sej med nån annan, nån kväll då man är sådär härligt knull-sjuk...:p
 

Runkkonsulten

Medlem
Kön
Man
Om man lämnar sidan utan att logga ut. Det vill säga bara släcker fönstret eller går till en ny sida kan databasen på vår server uppfatta att man är ansluten i upp till tio minuter.

Antalet inloggade stämmer vad ni än tror. Det är mycket intressant att följa trafiken på sidan!

En av de mest spännande sakerna är att se vilka som har flera kön. Ni kan inte tro så många det är som är både killar och tjejer. Dessutom som är både 16, 18 och 23 år gamla, samtidigt!!!

Det mest pålitliga på sidan är nog antalet inloggade!

Charles - moderator

Jag vet inte om jag vill veta... Än så länge finns alla här bara i min fantasivärld. Jag vet inte om jag skulle vilja veta sanningen i många fall. Jag tycker att man får skilja på sanning och upphetsande drömmar, allvarligt talat så kommer mycket fram här som inte tas upp kring fikabordet på jobbet. Jag förstår dem som vill vara anonyma då det gäller ålder och hemstad, men de som ljuger om kön kan väl växa upp. Hursomhelst, jag får som oftast vettiga svar på vettiga frågor och kan diskutera det mesta här, jag är nöjd så. ;)

Håller med Janne K: Vissa kan väl växa upp..... Att bara "logga ut" mitt i ett samtal eller cam är ju dålig stil. ""Får jag bara vad jag vill ha så skiter jag väl i dej...."" - detta mötesplats är för bra och sköts för professionellt för sådana amatörer.......

Funderar på att starta en tråd om "Hur man uppför sej......"
 
Toppen