2 kukar 1 fleshligt, nån som prövat ?

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Borde egentligen göras en fleshlight som är lite längre, men två ändar. Tänker lite som en dubbeldildo för tjejer. Kanske bara en adapter där man kan skruva ihop två stycken? Fast då kanske den blir för lång?
Det finns nog... Har sett det på nätet.. Även film. Men vet inte vad, jag såg det...
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Borde egentligen göras en fleshlight som är lite längre, men två ändar. Tänker lite som en dubbeldildo för tjejer. Kanske bara en adapter där man kan skruva ihop två stycken? Fast då kanske den blir för lång?
Denna variant ("Double Oo") har jag kört tillsamman med runkpolare flera gånger. Den är typ 18 cm lång med öppning i båda ändar och väldigt töjbar. Skönt och porrigt att gnida kukarna mot varandra därinne!!
https://www.pistill.se/double-oo/
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Borde egentligen göras en fleshlight som är lite längre, men två ändar. Tänker lite som en dubbeldildo för tjejer. Kanske bara en adapter där man kan skruva ihop två stycken? Fast då kanske den blir för lång?
En bra idé för män som vill njuta ihop. Finns det förresten strapon vagina?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tror nog jag hade föredragit att sätta kuk mot kuk och hala över en fleshlight på båda. Det är iaf härligt när man dubbelrunkar och min pung skrubbar skönt mot hans pung. Som sagt, nån i Göteborg får gärna höra av sig. Info finns på min profilsida. :)
 
Toppen