2 tejer & en kille är Okay.

Jumjum

Ny medlem
Kön
Man
Varför tillåter oftast en kille att en extra tjej är med i samlaget med sin tjej, men har J-V svårt för att tillåta att en extra kille får vara med om så att sin tjej vill det?... :)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
inget lätt svar: men om man som kille har en tjej,men vill ha sex med två tjejer
och hon går med på det .Varför inte då gå med på det hon vill?
Rädd för att den andra killen ska ha större snopp eller vara bättre än en själv?
En fråga som blir en massa andra frågor alla är vi olika.hmmmm
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Läser detta med ett leende måste jag erkänna. Precis samma hemma hos mej. Min man kan tänka sej en tjej till mellan lakanen men inte en man till.

Får jag inte det ena så blir det inget med det andra heller....[}:)]
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Egot är nog det som styr önskemålen i denna fråga.. det handlar om vem som skall stå i centrum.

Vill man som kille ha en extra tjej i sängen, så anser jag iaf, att man skall bereda en plats för en extra kille om hon så önskar det.
Skulle det vara så att tjejen/killen vill ha en extra tjej/kille, för att utforska sin sexualitet inom BS, så är det en annan sak.

Men, jag tror även att man skall tänka över det väldigt noga innan man skrider till verket, mycket lätt att svartsjukan kommer fram..

"Bemöt andra såsom du själv vill bli bemött", tycker jag passa in ganska bra här..
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Men, jag tror även att man skall tänka över det väldigt noga innan man skrider till verket, mycket lätt att svartsjukan kommer fram..

Kan bara hålla med. Läste någon artikel nyligen där par berättade om sina erfarenheter och ett par hade som regel att de aldrig hade med samma "extra deltagare" mer än en gång. För att undvika att svartsjuka och andra känslor skall uppstå.
 

Hunk

Medlem
Kön
Man
Själv har jag inte nåt emot att bjuda in en extra kille eller extra tjej om man nu ska ha trekant. Faktiskt så föredrar jag nog hellre o bjuda in en extra kille. Speciellt då man gillar att se en tjej njuta riktigt ordentligt..
 
Toppen