2000 runk under en livstid?!

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Har precis kollat på "Fråga Olle Dokumentären". Där redovisar man statistiken att en man genomsnittligt runkar 2000 gånger under sitt liv. Jag tycker det verkar ganska lite, eller?

Jag själv gjorde som en kul grej under 2008 att jag skrev upp alla runk jag gjorde. Det blev drygt 300st... Även om jag skulle halvera den siffran (alltså en runk var annan till var tredje dag) och räknar på de 14 år som jag runkat så har jag ju passerat den gränsen... Kan ju ärligt erkänna att jag som tonåring runkade betydligt oftare än så. Gärna både en, två och tre gånger om dagen :oops:

Hur tror du själv att du ligger till och tror du statistiken stämmer?
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Har precis kollat på "Fråga Olle Dokumentären". Där redovisar man statistiken att en man genomsnittligt runkar 2000 gånger under sitt liv. Jag tycker det verkar ganska lite, eller?

Jag själv gjorde som en kul grej under 2008 att jag skrev upp alla runk jag gjorde. Det blev drygt 300st... Även om jag skulle halvera den siffran (alltså en runk var annan till var tredje dag) och räknar på de 14 år som jag runkat så har jag ju passerat den gränsen... Kan ju ärligt erkänna att jag som tonåring runkade betydligt oftare än så. Gärna både en, två och tre gånger om dagen :oops:

Hur tror du själv att du ligger till och tror du statistiken stämmer?

:D
Hmm, jag tippar att vi på den här sajten drar nog upp den siffran rätt mycket.
Undrar verkligen hur de gjort den statistiken, men det är nog så att vi runkar mer än medelsvensson, men eftersom sexrelaterade sajter är så vanliga och välbesökta tvivlar jag starkt på att 2000 ggr. räcker, tippar att folk inte varit speciellt ärliga.

Stackars dom i så fall! ;):oops:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Dom menade nog ca 20000 grr
om man snittar 1 gång om dagen från 15 års ålder till 70 så passaerar man ju den gränsen:D
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Har fört lite egen statistik över mitt runkande. Är 40 år nu och har kommit fram till att jag nog runkat uppemot 5500-6000 ggr hittills....tror detta är lågt räknat
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag förde också statistik under ett helt år en gång.

Det blev typ 150 på ett år har jag för mig. En var 2,7:e dag i alla fall. Då var jag singel.

Nu är jag sambo och sen jag blev det för ett drygt år sen så har jag runkat 5 gånger totalt. Det drar ju onekligen ner snittet lite.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det tycker jag lät ypperligt! Skulle önska att den man som ska vara med mig inte slösar bort sin saft på sig själv - vill ju vara med! Kan i o för sig oxå titta på! Hihi!
Pojkar, jag undrar ändå om inte ni som är på denna sajt kanske leker med kuken lite oftare än andra?! Men det är ju trevligt att få höra att andra är lika kåta som en själv! :)


Jag förde också statistik under ett helt år en gång.

Det blev typ 150 på ett år har jag för mig. En var 2,7:e dag i alla fall. Då var jag singel.

Nu är jag sambo och sen jag blev det för ett drygt år sen så har jag runkat 5 gånger totalt. Det drar ju onekligen ner snittet lite.
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det tycker jag lät ypperligt! Skulle önska att den man som ska vara med mig inte slösar bort sin saft på sig själv - vill ju vara med! Kan i o för sig oxå titta på! Hihi!

De gångerna jag runkat under mitt samboskap har varit när jag varit gräsänkling en längre stund. Jag hade nästan glömt hur olika orgasm man får när man runkar jämfört med när man har tjejen där. Så sköna båda två, men olika ändå.

Pojkar, jag undrar ändå om inte ni som är på denna sajt kanske leker med kuken lite oftare än andra?! Men det är ju trevligt att få höra att andra är lika kåta som en själv! :)

Så är det säkert. Jag borde runka lite mer, även när jag inte är gräsänkling.
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
jag runkar minst 6ggr/vecka oftast efter träning så härigt sköt då
är 33år och har säkert runkat så sen 12-13årsålder
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
För mig låter det som en låg siffra. Under de senaste 30 åren sedan jag började runka har jag runkat ca 4680 ggr. Jag räknar då att jag runkat tre ggr i veckan.
 

Runka99

Medlem
Kön
Man
jag brukar tömma ca 25 ggr/månaden, om det är ett snitt på 57 år ( 13 - 70 år)
så är det ju över 17000 ggr och rätt många liter sagge :D

[:0] Oj, de blir ju onekligen en del.... Nån som är bra på matte? Skulle vara intressant å få en siffra på hur många liter sperma en normalkåt snubbe sprutar under sin livstid.. :cool:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har precis kollat på "Fråga Olle Dokumentären". Där redovisar man statistiken att en man genomsnittligt runkar 2000 gånger under sitt liv. Jag tycker det verkar ganska lite, eller?

Jag själv gjorde som en kul grej under 2008 att jag skrev upp alla runk jag gjorde. Det blev drygt 300st... Även om jag skulle halvera den siffran (alltså en runk var annan till var tredje dag) och räknar på de 14 år som jag runkat så har jag ju passerat den gränsen... Kan ju ärligt erkänna att jag som tonåring runkade betydligt oftare än så. Gärna både en, två och tre gånger om dagen :oops:

Hur tror du själv att du ligger till och tror du statistiken stämmer?

Dom måste ha tappat en nolla, det där är ju knappt en årsranson för en viril ung man...
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
En av mina biologilärare brukade säga att det i en utlösning finns tillräckligt med spermier så att varje kvinna på jorden kan få varsin!
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
jag brukar tömma ca 25 ggr/månaden, om det är ett snitt på 57 år ( 13 - 70 år)
så är det ju över 17000 ggr och rätt många liter sagge :D

[:0] Oj, de blir ju onekligen en del.... Nån som är bra på matte? Skulle vara intressant å få en siffra på hur många liter sperma en normalkåt snubbe sprutar under sin livstid.. :cool:

En normal sats är på 2-6ml så här kommer lite statistik...

25 sprut x 12 månader = 300sprut/år x 4ml = 1,2 liter/år

300sprut/år x 57år = 17100 sprut x 4ml = 68,4 liter

Borde väl iaf bli drygt ett halvt badkar under livet :oops:

En sats innehåller 20-150miljoner spermier/ml vilket blir med andra ord ett antal miljarder som man under livet galeligen skickar iväg ;)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag förde också statistik under ett helt år en gång.

Det blev typ 150 på ett år har jag för mig. En var 2,7:e dag i alla fall. Då var jag singel.

Nu är jag sambo och sen jag blev det för ett drygt år sen så har jag runkat 5 gånger totalt. Det drar ju onekligen ner snittet lite.

Hoppsan är jag onormal kanske,
2,7 e dag som singel!!!
Jag gör det betydlig mer än så och jag har varit sambo i många år och då har vi väl sex iallafall 2 ggr i veckan skulle jag tro på ett snitt
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Och Jag som trodde jag var ensam och onormal om att antekna mina runk,knull,avs och avrunkningar på ett helt år,men tydligen finns det fler som synes. Har tänkt gjort en tråd om just det här flera gånger men inte vågat pga att verka onormal :oops: Jag har antecknat ett par år nu,men jag har aldrig summerat vad det blivit,men nog är det 2-300 ggr om året alltid :p:):oops:
 
Toppen