21 årig killes runkblogg

max.91

Ny medlem
Kön
Man
Hej allihoppa,

Jag har en idé som jag tänkte testa på er.

Jag är 21 år, singel och runkar därav en hel del. Pluggar så möjligheterna till ett avbrott för en runk är ju rätt goda alltså. Funderar på att starta upp en liten blogg kring det här. Liksom dela med mig av mina sköna stunder genom text, bilder och filmer. Vore det intressant med en sådan?

Följa mig när jag har det skönt. Bloggen skulle ju också kunna innebära att läsarna får komma med önskemål på vad jag ska göra, ställa frågor och sånt. En öppen dialog liksom. Kanske kan man också öppna möjligheten om någon har lust att bidra med någon kul grej till bloggen så småningom.

En idé jag har, vad säger ni? Låter det intressant att besöka en sån? Nån som har något tips på en sida där en 21 åring singelkilles runkande är tillåtet att blogga om och inte strider mot massa regler och sånt? Finns det kanske redan något liknande, i så fall, posta gärna länk?

Nejmen, ska jag starta upp min runkblogg, vad säger ni?
 

max.91

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla,

Kul att ni gillar idén :p

Kom gärna med förslag och sånt på vad ni vill se eller vad jag ska skriva inlägg om.
 

U.N.Owen

Medlem
Kön
Man
Gillar verkligen idén med en runkblogg av en yngre person.
Jag skulle bli en trogen följare genom dina spermadrypande äventyr. Runk på ovanliga platser eller i offentlig miljö skulle vara intressant, både som inspiration och i lärande syfte.
Kör hårt! Sperman måste ju ut!
 

erikgbg

Ny medlem
Kön
Man
Mycket bra idé! Den bästa som kommit fram på detta forum. jag skulle definitivt läsa den. Perfekt att runka till andras berättelser om sina runk.
 

max.91

Ny medlem
Kön
Man
tack för förslaget!

Jo, runka på lite ovanliga platser och dokumentera skulle jag ju kunna göra. Ingen dum idé alls faktiskt. En fråga, lärande syfte, vad hoppas du lära dig?

Kom gärna med fler förslag!

petr: kul att du gillar min idé, blir taggad på att starta!
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns mycket att blogga om. vad du fantiserar om när du runkar, olika runktekniker, dina utlösningar hur kraftiga de är osv.
 

erikgbg

Ny medlem
Kön
Man
Det viktiga är att bloggen uppdateras ofta så man vet att det finns ett nytt runk där när man tittar in. Gärna ett inlägg per runk! :)

Sen behöver alla inlägg inte vara jättespeciella heller. Det duger gott med inlägg som kanske handlar om att du var på högskolan när du blev kåt och att du gick in på toan och runkade till tankarna av klasskompisen med de stora boobsen och sen la satsen på väggen bakom toastolen. Typ. Haha.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Är bloggen uppe och igång?

Jag själv driver sporadiskt en egen blogg och det skulle vara nice med en liknande att följa.

Skulle gärna se en massa inlägg och bilder med en massa sexig och kladdig, god sperma över frukter, bär, i drycker osv.
 
Toppen