30 st online ...

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Sajten saknar en logga ut-funktion, vilket troligtvis leder till att många slirar kvar i systemet längre än de egentligen är aktiva.
Eller inte, klicka på den stora onanera.se-texten längst upp till vänster så hittar du logga-ut.:)


Blir du utloggad? Jag hamnar på startsidan, men blir inte utloggad, när jag klickar på "onanera.se-texten"!

Du måste klicka på "Logga ut"-knappen där på startsidan när du väl kommit dit vännen...:love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Sajten saknar en logga ut-funktion, vilket troligtvis leder till att många slirar kvar i systemet längre än de egentligen är aktiva.
Eller inte, klicka på den stora onanera.se-texten längst upp till vänster så hittar du logga-ut.:)


Blir du utloggad? Jag hamnar på startsidan, men blir inte utloggad, när jag klickar på "onanera.se-texten"!

Du måste klicka på "Logga ut"-knappen där på startsidan när du väl kommit dit vännen...:love:


Tack my love:love: Då fattar jag:oops:

Är det någon som vet om den "gröna lampan" slocknar direkt man loggar ut om man går den vägen?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Loggar du ut på vanligt sätt, Snäckan_sugen", så slocknar lampan direkt. Avbryter du genom att stänga ner webbrowsern utan att logga ut kan det ta en stund innan servern fattar att du inte är där mera.... Och du narras du med oss som njuter av ditt sällskap..... och DET verkar ju inte så likt dej.....:);)

Ha de bra, jag har det bättre.....

/ I
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Loggar du ut på vanligt sätt, Snäckan_sugen", så slocknar lampan direkt. Avbryter du genom att stänga ner webbrowsern utan att logga ut kan det ta en stund innan servern fattar att du inte är där mera.... Och du narras du med oss som njuter av ditt sällskap..... och DET verkar ju inte så likt dej.....:);)

Ha de bra, jag har det bättre.....

/ I

Jag har aldrig lyckats hitta den där "Logga ut" - knappaen tidigare, så jag har bara stängt ner IE... coh troddde att det var enda sättet:oops:

Men nu när jag vet bättre så kan jag ju sluta narras då:)

Ha det bättre, jag har det bäst[^]:D
 

grodan62

Medlem
Kön
Man
En undran? Kan man se vilka som är online på denna sida? Vore kul o se vilka som är online, tycker jag, finns säkert nåt sätt, jag är ganska nu på denna sida.
Hej hopp[:)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En undran? Kan man se vilka som är online på denna sida? Vore kul o se vilka som är online, tycker jag, finns säkert nåt sätt, jag är ganska nu på denna sida.
Hej hopp[:)

Ingen onlinelista finns, så det krävs att man går in på personens krypin, så lyser en grön lampa om personen är online.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
En undran? Kan man se vilka som är online på denna sida? Vore kul o se vilka som är online, tycker jag, finns säkert nåt sätt, jag är ganska nu på denna sida.
Hej hopp[:)
en av många funtioner som tyvärr saknas på detta underbara forum... :)
men det jämnar ut sig med alla dessa trevliga medlemmar här :D
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
... men vart är ni?
Jag måste bara utrycka mig om det här.:)
För någon timme sen visades att det var över 30 stycken online men det finns inga nya innläg här. Konstig, konstig... är det bara jag som undrar vad folk gör här (förutom runkar ;))

Jag runkar inte när jag är här;) Men kvinnfolk är ju inte som annat folk heller:cool:
----------------------
Nä det ska gudarna veta!;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
... men vart är ni?
Jag måste bara utrycka mig om det här.:)
För någon timme sen visades att det var över 30 stycken online men det finns inga nya innläg här. Konstig, konstig... är det bara jag som undrar vad folk gör här (förutom runkar ;))

Jag runkar inte när jag är här;) Men kvinnfolk är ju inte som annat folk heller:cool:
----------------------
Nä det ska gudarna veta!;)


:D:D:D Jag vet att gud vet;) (gissa vem som har kontakter...;))
 
Toppen