300 knull till midsommar

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha... ligger ohjälpligt efter på cirka hälften. men jag räknar bara ett tillfälle ett knull, pausen ska vara en ordentlig stund, annars räknar jag det som ett
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jo men det håller jag väl med om. Det ska vara tydligt avslutat, pusta ut, ev vätskeintag, ev (gärna) en tupplur el liknande efter. Kommer man flera ggr under samma knull, är det fortfarande bara att räkna som ett. Det är dock inget absolut krav att båda tvunget måste komma varje omgång. Men är det en tydlig avslutning... så är det nytt efteråt!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nr 40

Fragolina var lite bångstyrig idag...
Fittan var otroligt blöt, men ändå försökte hon krypa framåt när jag skulle knulla henne.
Sa till henne en gång. Återigen försöker hon krypa framåt.
Smiskade rumpan på henne och sa att hon skulle få i stjärten om hon inte var snäll.
Hon envisas med att försöka krypa undan.
Hade ju inget annat val än att smiska hennes underbara rumpa ett par gånger till, slicka det lilla hålet alldeles blött och helt enkelt köra in kuken i hennes lilla, sköna hål.

Trodde ju i min enfald att det skulle bli lite ordning, men hon FORTSÄTTER att trilskas!
Fittan är våt som aldrig förr. Hon stönar. Ändå ska hon ställa till besvär.
Jag lyckas få tag i en gag med stålring som jag får på henne. Berättar för henne att om hon inte blir snäll måste jag knulla henne i munnen istället.
Hon svara bara "gähh"
Jag frågar om hon snällt tänker ta den i stjärten?
Hon svarar igen "gäähh" och skakar på huvudet.

Jag har ju tillslut inget annat val än att vända på henne och trycka in den i munnen på henne genom ringen.
Hon klökar tillslut så jag drar mig ur lite kort. Säger åt henne att räcka ut tungan. Jag gnider ollonet mot hennes tunga.
Trycker in kuken igen.
Hon ligger och fingrar på fittan och kommer...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Inte visste jag att du var så hård på regler doktorn ;)
Jag tror nog vi klarar pausen också.
Hur lång är en paus?

klart jag är hård....
bestämd när det kommer till tuffa tag
hårdhänt när det kommer till olydiga kvinnor

ska man ha ett event så får man ställa lite regler så man vet vad som gäller
det har vi fått av er två nu, samt en massa skööön läsning. Goooott Snack!

Men LiteKinkyKille jag är förvånad över hur snäll, på gränsen till mesig du är mot Fragolina! Hon hade inte trilskats med mig mer än en gång.... Mohaha
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
klart jag är hård....
bestämd när det kommer till tuffa tag
hårdhänt när det kommer till olydiga kvinnor

ska man ha ett event så får man ställa lite regler så man vet vad som gäller
det har vi fått av er två nu, samt en massa skööön läsning. Goooott Snack!

Men LiteKinkyKille jag är förvånad över hur snäll, på gränsen till mesig du är mot Fragolina! Hon hade inte trilskats med mig mer än en gång.... Mohaha

Jag är snäll jag :)
...men ikväll ska jag nog se till att få upp både tak-kroken och tillhörande kedjor :cool:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
46 nu. Lite mysknull inatt. Fragolina satt på mitt ansikte ett tag. Jag älskar att slicka hennes fitta på det sättet. Slutade med henne på magen i sängen med ett par fingrar på fittan och kuken pumpandes i till vi kom.
Ska strax väcka henne :p

För er som inte vill visa man/fru/sambo/pv/fv etc att ni hänger härinne men ändå vill ha den här utmaningen som inspiration så la vi upp en tråd på Familjeliv också:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/74777136-300-knull-till-midsommar
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
46 nu. Lite mysknull inatt. Fragolina satt på mitt ansikte ett tag. Jag älskar att slicka hennes fitta på det sättet. Slutade med henne på magen i sängen med ett par fingrar på fittan och kuken pumpandes i till vi kom.
Ska strax väcka henne :p

För er som inte vill visa man/fru/sambo/pv/fv etc att ni hänger härinne men ändå vill ha den här utmaningen som inspiration så la vi upp en tråd på Familjeliv också:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/74777136-300-knull-till-midsommar

49
 

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Nä, 50, inatt. Å nu tycker jag det är jäääkligt hög tid för 51. Gärna 52-53 också, om inte tiden rinner iväg så mycket mer...
 
Toppen