33 år och fortfarande kåt

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Harregud - jag är 42 och har ALDRIG varit så här flåsande kåt nån gång i hela mitt stökiga liv! För tio år sedan hade jag nog inte kunnat med att vara medlem i ett "onaniforum"..så jag blir bara pilskare och pilskare - däremot gick "den" snabbare till väders förr - nu får jag dra lite hårdare i "han" , men lusten är som sagt än värre..*pusta*
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Och jag är 32 och runkar ibland 5-6 ggr på dagen. Det händer i princip aldrig att jag inte runkar alls och händer väldigt sällan att jag bara runkar en gång. Tror det har att göra med ens fysiska form för övrigt.
 

Runkamera

Ny medlem
Kön
Man
Tjena Alla runkare. Jag är 40 och gift men runkar i alla fall minst en gång om dagen. det har inget med åldern att göra bara sinnet är ungt
 

Pedro

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Bananen

Ibland undrar jag om det ärnåt fel på mig... Jag är 33 år och runkar minst 2 gånger om dagen, ibland känns det som om man vore tonåring igen.[:cool:]

Bananen
svar till "bananen" Jag har runkat 10 år mer än dig, många sköna sprut som gör dig till tonåring varje dag- vad är det för fel med det...
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Originally posted by M©¥¬ÜaeL

Jag är 12, och hoppas att jag gillar å runka om 30 år också, om jag inte skaffat en brud som jag kan sätta på hehe

/M©¥¬ÜaeL

Oj du anar inte vad du kommer att runka. Har du brud o ni har sex rätt ofta så kanske du inte runkar mer än ibland. Men är du ensam ett par dagar så kommer du att plocka fram den och runka det kan jag lova dig.
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Har inte mycket med ålder att göra, bara Fysisk & Psykisk hälsa samt, i fråga
om SEX, vilken partner man har :)
Jag är själv 42 (hon åxå)och har nyligen träffat en helt fantastisk kvinna!
Tyvärr bor vi ännu på skilda orter, men nyligen träffades vi på ett
hotell och då hade vi sex 12 gånger på en dag :) Gissa om RÄTT sällskap
kan få fart på sexlivet!! 'Keep doing it'

"Vad är det för fel med Onani?
Det är i alla fall sex med någon man älskar"
 

Simonsays

Ny medlem
Kön
Man
Hej..
Jag 35 runkar också varje dag ibland upp till 12 timmar utan utlösning men sen sprutar det skönt.. det är så skönt att runka..
 

Inflicted

Ny medlem
Kön
Man
Är 44 och runkar varje dag minst en gång. Blir bara skönare med åren och produktionen måste ju underhållas:oops:

Händerna på täcket är inget för mig*L*
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag runkar väl 3-4 ggr om dagen och det har inte avttagit med åldern. :):p

Kåt runkare
 

masturbateur

Ny medlem
Kön
Man
Varje dag blir det tyvärr inte längre pga tidsbrist och brist på möjlighet med familj o barn. Håller väl fortfarande ändå på 3-4 ggr i veckan.

Är man däremot ensam en kväll så det kan det bli uppemot 4-5 ggr på ett par timmar med lite porrfilm som hjälp. En dildo i röven är bra som hjälp också.
 

vargus

Ny medlem
Kön
Man
42 år Och vaknar med varje morgon med morronribba som måste åtgärdas.
Ett smort finger upp i avgasröret är ochså skönt hehe:)
 
Toppen