40 days 40 nights =)

galen

Medlem
Kön
Man
haha för andra gången så har ja å min bästa kompis som även e min kusin fått för oss att leva 40 dar å 40 nätter i celibat :) e fasen jobbit att inte tillfredställa sig själv på något sätt alls... ingen runkning ingen sex ingen oralsex lr nå sånt... så får se hur många dar man klarar sig... peace yall hör av er om nån mer får för sig att testa d :) inne på 2dra dagen nu :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Är du och din bästa kompis samt din kusin masochister? Varför vill man utsätta sig för något sådant? Vad vinner man? Vem kollar att ingen fuskar? För övrigt tror jag inte att det är bra med avhållsamhet; ju mer man runkar desto mer testosteronproduktion får man enligt mina teorier.
 

galen

Medlem
Kön
Man
hahaha naaae vi e ba norrlänningar :p man utsätter sig för d pga att vi gillar att tävla om saker å för att vi e båda envisa som fasen

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Men då är det väl ingen bedrift... om ni bor i Norrland. Det är ju underskott på kvinnor där så det är väl inte så stor risk att ni får nåt i alla fall;)
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Ten bucks says you will have nattliga utlösningar.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Erik188

Ett så roligt inlägg, Spartacus. Du är ju riktigt kul.


Originally posted by Spartacus

Ten bucks says you will have nattliga utlösningar.

Jag känner ironin ända hit.;)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Det är väl jävla trevligt att hålla uppe ett slag, när man väl får ta tag i saken sen vill säga. Men 40 dar... Nja, det är väl lite att ta i?? [:eek:]
 

galen

Medlem
Kön
Man
hehe för d första erik188 så finns abslolut ingen brist på kvinnor å ha sex me :D inte nog me att vi har norrbottningarna sen så tar vi folk genom hela sverige ;) för vi e så pass bra :p å spartacus d tror ja nästan inte ja kommer ha men kan nästan lova dig att kuken kommer resa sig i tid å otid... haha kuken se 40 days 40 nights så ser du hur hårt d kommer va typ :p lr så testar du d :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Nå hur går det då? Jaså, på vilket sätt är ni bra för resten :)
Jag tror att det är tvärtom. Ju mindre man använder kuken, desto sämre fungerar den. Därför tror jag inte på avhållsamhet.


Originally posted by galen

hehe för d första erik188 så finns abslolut ingen brist på kvinnor å ha sex me :D inte nog me att vi har norrbottningarna sen så tar vi folk genom hela sverige ;) för vi e så pass bra :p å spartacus d tror ja nästan inte ja kommer ha men kan nästan lova dig att kuken kommer resa sig i tid å otid... haha kuken se 40 days 40 nights så ser du hur hårt d kommer va typ :p lr så testar du d :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

galen

Medlem
Kön
Man
hahahaha jao d går fin fint men på jakt efter en porrscen så har d kännts tärt att inte tillfredställa sig :) men men är iaf piggare och behöver inte onanera hela tiden, dock haft en het disskution me en tjejpolare som inte tror att man kan bli beroende av onani å att man blir d bla pga att man vill känna sig lycklig :) fast längtar dock som fasen till dessa 40 dar e slut :) inne på typ 6 dagen nu så e ett tag kvar :) aja later yall förresten vi i norrbotten e bra som ba den för att vi lyssnar så extremt på allt å alla å har tid för varandra :) e nå som kan va en fördom men tror att d blir mindre å mindre sånt i stora städer å i söder
 

galen

Medlem
Kön
Man
hahaha :) tackar :) fast känns inte alltför mycke ändå... iaf inte så länge en tjejpolare inte försöker få mig att förlora....
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Var helt ifrån sex och runk för ett tag sedan, jag tror det var ungefär 14 dagar innan jag runkade och det var inte att leka med då. Men hade jag inte runkat då så tror jag nog att jag kunnat hålla mig längre.

Keep on going!!
 

galen

Medlem
Kön
Man
handtralla aa fast bara man ser till att sysselsätta sig å tänka på annat så går d ganska bra.... värst är d då man e helt uttråkad finns inte nå vettigt att göra och man känner fasen så skönt d skulle vara att runka nu.... men men som sagt håller man sig sysselsatt så klarar man sig :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

galen

Medlem
Kön
Man
dag 18 nu börjat se fram emot tävlingens slut nu sen en tjej lovat d mysit å bra då d e avklarat :D
 
Toppen