77-åring söker kontakt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej, jag vill gärna träffa en man som tycker att 77 ändå är okej. Jag
är fullt rörlig i armar, ben och huvud. Boplatsen är strax utanför Malmö .Jag längtar efter smek och sex. Inte intresserad av parrelation, men bisex-vänskap. Jag väger ca 70 och är sådär 174 cm lång. Jag har en mindre snopp men är lika glad för det.

Last edited:

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Jomen tack. Alltid skönt med stöd, kanske blir min korta Pitt lite längre, man kul att nån reagerar. Var bor du?

D

Deleted member 71611

Gäst
Södra delarna. Ej irl träffat nån än men mycket lek genom åren med bildbyten..film..telesex o kommande ihop.

Möjligen dominant något?

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej, jag vill gärna träffa en man som tycker att 77 ändå är okej. Jah
g är fullt rörlig i armar, ben och huvud. Boplatsen är strax utanför Malmö och en rymlig marktvåa. För diskreta träffar( finns ju ganska många män som är gifta) kan mitt boende göras helt insynsskyddat. Jag längtar efter smek och sex. Inte intresserad av parrelation, men bisex-vänskap. Jag väger ca 70 och är sådär 174 cm lång. Jag har en mindre snopp men är lika glad för det.
Hej. Bor i Borås. Annars hade det varit spännande med en dejt med dig. Jag är 74 år

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Men en del kul är det ju att skicka lite bilder och lite sexigt prat. Fast jag vet inte hur man skickar bilder här . Jag är på Kik under namnet eldarehuset.

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Lite till. Borås är ju inte världens ände. Inte Svedala heller, där jag bor. Så om ett möte känns sugande viktigt så går det att lösa. Välkommen till Svedala. 20 km från Malmö.
skulle va gott o smeka din kuk.

S110

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej, jag vill gärna träffa en man som tycker att 77 ändå är okej. Jah
g är fullt rörlig i armar, ben och huvud. Boplatsen är strax utanför Malmö och en rymlig marktvåa. För diskreta träffar( finns ju ganska många män som är gifta) kan mitt boende göras helt insynsskyddat. Jag längtar efter smek och sex. Inte intresserad av parrelation, men bisex-vänskap. Jag väger ca 70 och är sådär 174 cm lång. Jag har en mindre snopp men är lika glad för det.
Jag bor i Göteborg.

D

Deleted member 71611

Gäst
Verkar som många äldre storkukade bor i gbg :p Bra att notera till framtida resa när man vågar

Hej, jag vill gärna träffa en man som tycker att 77 ändå är okej. Jag
är fullt rörlig i armar, ben och huvud. Boplatsen är strax utanför Malmö .Jag längtar efter smek och sex. Inte intresserad av parrelation, men bisex-vänskap. Jag väger ca 70 och är sådär 174 cm lång. Jag har en mindre snopp men är lika glad för det.
Hej jag är en kåt man 57år bor två mil från Svedala vill gärna träffa dig o ha skön sex runka tillsammans åt varandra nakna eller sexiga underkläder är öppen för det mesta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen