Abstinens av att vara utan orgasm

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Detta kanske är en onödig tråd?!? Men jag känner att jag måste få skriva av mej...Just nu så lider jag av en rejäl abstinens av att vara utan orgasm!!!!! Jag vet inte vad jag ska ta mej till, jag är så överkåt man bara kan bli, mitt hjärta slår bara fortare och fortare och det dunkar rejält i klittan, jag kan inte koncentrera mej på nånting annat...Jag hade inte tänkt att jag skulle komma några gånger innan jag träffar min pojkvän, men som det känns nu så måste jag verkligen ta fram mina dildos...Jag trodde inte man kunde få sån här abstinens! - Och inte med tanke på att jag fick ett antal orgasmer inatt...Faaaaan vad KÅÅÅT jag är!!!!!!!
Någon som känner som jag????
 

lillepär

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet precis hur det känns Horny_babe. Det är bara att onanera på. Det kommer ändå att finnas massor kvar till din kille eller hur?
Det är så det är att vara omättlig, ju mer man får ju mer vill man ha;)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jupp! Har precis gjort det och kan bara säga att det var det absolut skönaste som hänt idag:D Jag är fortfarande rejält kåt men nu känns det ganska stabilt, hihi. Nu kan jag nog hålla mej tills jag får träffa min kära kille:p
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Skaffa jyskhetsbälte. Det kanske hjälper dig lite att hålla dig från att onanera även om det är du som har nyckeln. Om du nu verkligen vill hålla dig från att onanera.
Det skulle vara skoj att skaffa ett åt sin flickvän och bestämma om hon får eller inte[}:)]
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Abstinensen brukar krypa fram om man har för mycket "dö tid ".

Är man tankeslös eller sysslolös , då kommer alla möjliga ideer och det är oftast då man känner efter hmm nu är det dags för en stund med fröken höger.

( Om ingen skulle på minna en innan förstås )

Om frugan skulle vilja para sig , då spelar ingenting någon roll det är bara att släppa allt och på henne.;)
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Jo jag vet allt om abstinens efter orgasm. Tänk dig följande: Du befinner dig på ett militärt övningsområde och du har gjort det i tre veckor. Tre veckor utan att ens kunna tillfredsställa sig själv!! Plus att man har en massa folk runt sig helatiden coh aldrig får en ensam stund. herre gud det var sjukt jobbigt. Men jävlar när man kom hem!:D
 
Toppen