Akutbesök lassarettet

myssugen_flicka

Ny medlem
Kön
Man
Alltså, skärpning killar.. Vad fan spelar det för roll om det är sant eller inte, det är ju kul att läsa? Hellre fria än att döma, hur kul tror du/ni det är för någon som berättar om vad som hänt honom/henne att bli kallad lögnare? Om det är så att du börjar känna att historien inte är sann eller börjar spåra ur, så kan du/ni väl sluta läsa? Om inte så är ju historien tillräckligt intressant för att ni ska fortsätta läsa, så cut the whine gentlemen
 

slickamusmmm

Ny medlem
Kön
Man
ja du normalkuk du bor inte möjligtvis i någon tråkig småhåla? (Iofs inte för att Norrbotten är mkt bättre) Nu vill jag påpeka att "x" inte är den enda sköterskan på sjukhuset med högklackat & strumpbyxor, har du aldrig varit in på lassa?

Och Myssugen Flicka, tack för försvarstalet det kändes bra att någon står upp för en.
Busiga hälsningar till dig, *love & kisses on all your pink parts*

berömda sista ord... I can handle it!
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Hoho, jo jag måste ha ett väldigt tråkigt lasarett på min ort antagligen... :)
Var inte meningen att såra nån... som jag skrev så var din story iaf upphetsande, vilket ju är huvudsaken! Men jag är fortfarande skeptisk ;)

Kåt & glad
 
M

Matte_kåt90

Gäst
Jag älskar den historien! jag blir så kåt av den;) adda gärna min msn:D

Jag är en kåt liten kåtbock:p
 
G

Guest

Gäst
jag tror att det är sant, det är så otroligt att det bara måste ha hänt.
men OM det inte är sant, så är det en asbra novell iaf :)
 
G

Guest

Gäst
det är ingenting som är upphetsande med att ligga oduschad skitig och djävlig och få en kateter, oavsett hur nice sjuksköterskestudenten som gör det är.

been there, done that..
 

kungenicam

Ny medlem
Kön
Man
grymt häftigt..jag jobbar själv på sjukhus ibland och som personal så skulle jag nästan aldrig ens våga tänka på nått likanade fast jag och en kvinnlig patient..det är inte långa stunder som man får jobba ostört..så du hade riktigt tur ska du veta!!
 

jens84

Ny medlem
Kön
Man
För det första: Grymt upphetsande historia Slickamusmmm!

För det andra: Om detta nu skulla vara en novell, varför slutar den då bara sådär? Hade det vart en novell så hade den fortsatt så sjuksköterskan också hade fått orgasm.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Oavsett om påhittad eller sann så fanns där minst sagt en hel del händelser som var ...ovanliga och väldigt egendomligt tajmade.

Grejen är att en sex-novell HADE varit så här. "Sjuksköteskan & Patienten" e nog den äldsta klyschan i boken. Men, folk läser ju sex-noveller, så det är väl då inte förvånande att dom också vill leva ut dem om tillfället uppkommer.

Jag hade nog funnit hela situationen så absurd att jag inte kunnat "prestera" - även om det var en manlig vårdare. ;)
 

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
sen när går sjuksköterskor runt i högklackat?? det går fan inte, med de timmar som de jobbar.. skulle fan skada ryggen så jääävla mycket och fötterna!
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Kommer inte att tjaffsa om vad som är sant eller inte.
Om det är sant, så har du ett jävligt bra sinne för att minnas detaljer.

Om det är påhittat så har du en jävla talang för att berätta.
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Visserligen trevlig läsning men blev negatift distraherad

Benster avlägsna gärna din användarbild,
den är en plåga för oss heterosexuella, tror ingen här inne blir upphetsad
om jag ska vara ärlig[:(!]
avliva bilden, eller så kommer jag tvingas kontra med att lägga uppe en bild på Göteborgs-politikern Göran Johannsons ansikte..som användarbild, och det vill vi ju inte:sleep:
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
(obs) oss heterosexuella killar) var en dålig formulerat av mig, ursäkta, ta det inte ordagrant, vet ungefär vad jag menar ;)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Kommer inte att tjaffsa om vad som är sant eller inte.
Om det är sant, så har du ett jävligt bra sinne för att minnas detaljer.

Om det är påhittat så har du en jävla talang för att berätta.


Precis vad jag tänkte när jag läste storyn!

Såå himla bra:D Tack för den;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Kommer inte att tjaffsa om vad som är sant eller inte.
Om det är sant, så har du ett jävligt bra sinne för att minnas detaljer.

Om det är påhittat så har du en jävla talang för att berätta.


Precis vad jag tänkte när jag läste storyn!

Såå himla bra:D Tack för den;)
kan inte annat än att hålla med om att det var en underhållande historia, sann som osann..:D
 

oblomov

Medlem
Kön
Man
Otroligt uppkåtande. Splendid!
Dessutom tror jag den är sann. Och jag tänker inte snurra in mig i resonemang kring text, fantasi, berättarteknik eller nåt sånt.

Jag har nämligen själv legat på ett tomt militärsjukhus. Just dagen före jag kom dit hade det varit muck på förläggningen och hamnade alltså där i tre dagar och nätter med tre sysslolösa sköterskor.

Lägg nu märke till att redan detta är i princip löjeväckande otroligt - eller hur? Det riktigt hörs hur jag vill sätta scenen för en typisk sexnovell. Ingenting jag skriver efter detta kommer att tros av någon.

Ingenting hände dock. MEN - den sexuella spänningen mellan mig och sköterskorna var helt enorm. Och jag är förståndig och närvarande nog att avgöra varifrån signaler kommer. Det kunde lika gärna ha hänt, ungefär som killen här skrivit.

Sköterskor, och kvinnliga läkare, vet alltför väl vilken sexuellt laddad situation det är att "leka doktor". åtminstone är det min erfarenhet. tyvärr har det aldrig hänt något annat än väldigt långa blickar i skrevet och sådant - den bästa var en kvinnlig läkare som undersökte mitt knä när jag hade en besvärlig muskelinflammation. Hon pratade inte med mig under hela undersökningen, hon pratade med min kuk, med kalsongbulan. Stirrade konstant. Och jag är ingen john holmes. Sånt är uppfriskande.
 

williamgarvin

Ny medlem
Kön
Man
Fy fan vad bra!
Garvade gott plus ja ser inte varför den inte skulle vara sann?
Den är fasiken nästan lika bra som misswets smidnoveller *nästan* :)

/William
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ursäkta, men jag höll på att garva ihjäl mig! Har jobbat på sjukhus tidigare o det där lät inte alls troligt, även om det var en trevl historia! Först kan jag bara säga att om ngn har gjort illa sig i ryggen så inte f-n ger vi honom kryckor - han får ett gåbord! Om han ligger i sängen o blir kissnödig o har svårt för att gå på toa levererar vi en kissflaska! Högklackat när man jobbar kväll på ett sjukhus? Skulle inte tro det - vi har ljudlösa tofflor på oss för att inte störa patienterna o för att vi halvspringer i typ 8 tim, så skorna måste vara fotriktiga lr vad det heter! Ja, förlåt om jag har sabbat den fina historien, men ni kan bara ignorera mina invändningar! /Sköterskan! :)
 
Toppen