Alla hjärtans dag / Vallentin

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Idag är det alla hjärtans da, vore kul att höra vilka äventyr ni varit med om idag som krydda...

kommer dela med mig senare om vad jag och min sambo gjort.

Puss o Kram på alla hjärtans dag och ta hand om era respektive idag och ge mycket kärlek!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Alla hjärtans dag är en högtid för de som inte är ensamma. Personligen ska jag njuta starkt utav min tillfälliga magont och en hel del läx läsning.Visst är ni många som måste erkänna att ni är riktigt avundsjuka ;)
 
G

Guest

Gäst
Hmm..ja du..jag e i vanlig ordning för att vara vardag 32 mil i från min älskade :eek:
Så här lär det inte bli några kryddor jag inte själv isf står för..
men..
Ha en underbar alla hjärtans dag, alla ni andra MED partner! *S*
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu till det jag lovat, hur min alla hjärtans dag var...

Jag binder min kille naken i sängen som ett X handklovar till händerna och snöre till fötterna brett isär, ser redan nu att han e tänd!

Han börjar hårdna. ag är nyduschad o nyrakad under min vita kimono.

Jag klär av mig naken låter kimonon falla videokameran står på stativet och är igång!

börjar smeka honom överallt på kroppen utom snoppen ägnar mycket tid t hans bröstvårtor då han verkligen tänder då man slickar o retar dem...han blir stenhård....

kysser slickar o smeker varje cm av kroppen utom hans snopp i 30 minuter med lugn musik i bakgrunden...tända ljus mm.

sätter mig över han ansikte så han får slicka mig ända tills jag får en orgasm vilket går mycket fort :oops:

nu gör jag det han aldrig trodda tar fram sax raklödder o rakhyvel ;)
Rakar hans pung runt hela snoppen tills han e kal, helt utan hår, han ber mig sluta men det gör jag först när jag e färdig...jag vet han njuter samtidigt och är fortfarande stenhård.[}:)]

Han säger vad ska de säga på träningen mm.? ang. att han e helrakad...

jag sätter mig ner grenslar honom och börjar rida...kommer snabbt i en ny orgsam utan att han fått komma....det har nu gått lite mer än en timme!

Jag vet att kameran spelar in allt...han ber mig om att få komma.
Jag runkar han och slutar efter et tag då jag märker han är nära...håller på så ett bra tag...han ber om att få komma :)

jag grenslar hanigen, jag vet han e nära men låter bara toppen komma in precis vid öppningen sedan stannar jag där..han ber mig fortsätta o rycker i handbojor o benen men kan inget göra.

Jag frågar vad det kan vara värt? kanske städa i 1-2 veckor? ja säger han vad som helst.....jag säger ok 1 månad ska han sköta hushåll mm.

Han säger ja och tror nog att jag ska sjunka ner o låta han tömma sig i mig men inte ;)

jag kliver av runkar av han så han kommer på magen......han kommer snabbt sprutar långt och verkar vara mycket....jag säger han kan börja städa nu och torkar av han sperman med mina fingrar och låter han slicka av det....inte kan han vara kladdig då man ska ha rent o snyggt ;)

det tog ca: 2 timmar innan han fick komma kvällen avslutades med att han fick ta mig i doggiestyle och komma i mig vilket både han och jag älskar.

Hoppas ni gillade läsningen.....puss o kram på Valentine
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Åkte hem under lunchen med blommor, slutade med att jag tog henne stående mot ett fönster lutande över soffan.
- Detta hade du planerat va...?
- Jajamän!! [}:)]
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Måste erkänna att jag är lite avis på er alla som hade en romantisk alla hjärtans dag med både det ena och det andra.

Precis som en del andra blir det till att vänta till på fredag med romantiken. Har ju några dagar på mej att planera. Så klart blir det god middag och sedan hoppas jag att min man uppskattar mina nya "underverk" och att dom inte behöver sitta på allt för länge.

Kommer fortsätta bevaka den här tråden fram till fredag ifall man kan få lite roliga tips...

:)
 

Tomase

Ny medlem
Kön
Man
hade planerat både det ena och det andra..slutat med att jag satt fem timmar på barnakuten...ungjäkel att inte veta när dom ska vara friska..gah o well kommer fler dagar :)
 

Lejonhand

Ny medlem
Kön
Man
Det blev en rakning av damen ifråga. Sen en omgång med staven och tungan.
Fick till en riktig fontän, men det är hon värd!
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Måste erkänna att jag är lite avis på er alla som hade en romantisk alla hjärtans dag med både det ena och det andra.

Då delar vi samma känsla, men här handlar det inte om fysiskt avstånd, utan mer om mentalt avstånd...

"Så nära, men ändå så långt bort.."

Ha en trevlig dag!
 
K

knakille

Gäst
Kanske en tråd att ta upp igen då det snart är dags igen....vad har ni för planer eller tips?:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ett fång röda tulpaner, lyxchoklad, barnfritt & en liten spa-paket med massageoljor & rakgrejor :p

det ska jag ge bort
 
Toppen