alla killar!

G

Guest

Gäst
:)
hur gammla var ni när ni fick eran första utlösning med sperma och vad gjorde ni då och vad höll ni på med när ni fick den?
ex såg ni på porrfilm eller vad.

Själv så gick jag i sexan och jag hade suttit uppe sent på rummet och då hade man ju upptäkt att en av kanalerna visade porrfilmer efter olv slaget så när alla gått å lagt sig så klev jag upp slog på tv:en och tittade på den kanalen och plötsligt så fick man den sköna känslan men denna gång så kom det ju nåt ur ens snopp. som senare vissade sig vara sperma.

(redan i tidig ålder visste jag vad porrfilm och onani var så jag blev ganska fort beroende av att onanera varje dag kanske inte till en p-film. men ändå onanera.:)
idag är jag så beroende av att onanera så nu brukar jag hålla mig och kolla hur länge jag klarar det innan jag måste. just nu har jag klarat ända från 1 dag till 10 dagar.)
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag vet inte exakt hur gammal jag var, men jag var ensam hemma och jag såg faktiskt på något så oerhört tråkigt som Tiotusenkronorsfrågan (eller vad det nu hette då). Satt och smekte mig lite och tyckte det kändes som om jag var kissnödig, men insåg att det var mycket skönare.

Sen började jag onanera när jag duschat varje morgon. Satt under en handduk på toalettstolen. Var oerhört trevligt.
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Började runka en varm sommar på 50 talet. Var 11 år då. Det kom naturligtvis ingen sperma den sommaren. Men året efter, då regnade det, och vi lekte på höskullen i en lada. Förutom att hoppa i höet runkade vi våra egna och hjälpte varandra - då kom första satsen. Alla var förvånade inte minst jag själv - jag hade ju knappt hår på pungen!

Det har jag inte nu heller, hår på pungen alltså, men det kommer sperma fortfarande!
 
G

Guest

Gäst
Var 10 och satt i vårat bubbelbadkar... Upptäckte att det var skönt att har kuken mot water jetsen. Kittlade skönt liksom. Minns att jag tog duschcreme över hela kuken och smekte mot magen. Sen vips, blev det kladdigt :)
 

Carl2

Ny medlem
Kön
Man
Vi gick skulle börja sjuan. Jag och min kompis gick omkring en hel dag och pratade om nakna kroppar och sex. Jag hade konstant stånd. På eftermiddagen tog mod till oss och gick in på Gulfmacken, plockade ner en Aktuell Rapport från hyllan och la den på disken. Mitt hjärta slog väldigt fort och jag hasplade plötsligt ur mig den helt idiotiska bortförklaringen "aaa, den är till pappa ... alltså".

Väl hemma hos mig började vi blädra i tidningen. Där fanns de klassiska tresidors-tjejerna - wow! nu började andningen bli häftigare. Sen läste vi novellerna, tyst för oss själva, samtidigt. Jag minns speciellt en novell som handlade om en tjej som bad sin lillebrors kompis stanna kvar en stund och hjälpa henne med matteläxan. Mot slutet av tidingen kom vi fram till "knullbild-repotaget". Där fick jag för första gången i mitt liv se, sug och slick och penetrering. Vid det här laget var jag så kåt att jag höll på att skaka sönder. Jag förslog att vi skulle få en kvart var med tidningen i enrum. Min kompis fick börja. Själv gick jag in i mammas och pappas rum och plockade fram en kondom ur nattygsbordets hemliga låda. Öppnade förpackningen och trädde på den på min fortfarande rätt lilla kuk. Nu började jag röra bägge händerna upp och ner, med tummarna på ollonet. Jag tänkte på bildena och novellerna och plötsligt var det som om hela min kropp drog ihop sig i en ofattbart skön konvulsion. I kondomet hade det kommit tunn och ganska klar sperma.

Senare på kvällen la jag mig i min stora garderob med tidningen och testade om det skulle gå att framkalla samma känsla en gång till. Det gick!
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Ja, lite akward detta men ändå:

Jag gick i femman-sexan och hade en kompis på övernattning ala 2v, nyfiken som man var i den åldern så brukar vi sova i samma säng och ofta nakna.

Det kunde ju hända att t.ex. den andre vännen låg ovanpå en och juckade lite, slutade i att jag fick min första utlösning :oops:
 

onanist__javisst

Aktiv medlem
Kön
Man
ja började runka nångång när ja va sjuk o inte hade nåt o göra , typ i 11-årsåldern , då fick ja dock ingen utlösning , sen helt plötsligt när ja va 12-13 så kom de :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Första utlösning hade jag när jag var nio-10 - med hjälp av en damsugare.
Hade tittat i pappas porrtidningar långt innan och läst novellerna. Uppenbarligen var det väldigt skönt när tjejerna sög på kuken - nåt som jag inte kunde fatta att tjejerna kunde gå med på! Men det beskrevs som värsta sköna grejen och bilderna på männen som sprutade den där vita smeten var så uppkåtande och mannens ansiktsuttryck var helt oslagbart - jag vill känna den där känslan. Jag ville få min lille snopp sugen på jag med, så det var bara att ta en tur till städskåpen när man var ensam hemma. Jag kom på 5 sekunder och fattade inte riktigt vad som just hänt.

Sperma fick jag först när jag var 11. En liten droppe, klar som vatten men tjockflytande som slem.
 

Andy_CamBoy

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
tror jag var 11 när jag fick min första utlösning, satt för mig själv och bara runkade inne på toa, utan "hjälpmedel"
 
Toppen