Alla talar om storlek

IcyBlue

Ny medlem
Kön
Man
Alla pratar om penis storlek men det som är viktigast är vad man har för testikel storlek, för små i detta fall kan ge problem.

Så detta är undersökning vad som är normalt
Kan sägas att jag tycker att mina är små därav denna fråga om jag är ensam om detta

Längd:3cm, Bredd:2cm (Testiklar)

Tilläggas att jag är 27år och undrar därför att alla pratar storlekar
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
Intressant att du tog upp detta. Har tänkt en del på det med. För har man stor snopp eller liten. så ser det klent ut om man har liten snopp o stor pung o stor snopp med liten pung. Det ska ju matcha varandra..... Tycker jag i allafall. Mina testicklar är större än dina iallafall och det hela ser bra ut om man ser på hela paketet.
Dock tycker jag att hängpung ser jävligt illa ut. Fattar inte folk som har sina kulor hängandes vid samlag. Borde ju dunka emot o klämmas. Nä är man kåt osv då ska pungen vara hård o snygg.
 

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
öm har ni aldrig tänkt på att vid kyla så dras pungkulorna upp mot kroppen och vid värme så hänger dom längre ner men det kanske ändå är rätt stor skillnad från person till person eller?alltså påtal om hängpung eller ej.
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Javisst är det så, och det är helt enkelt kroppens sätt att reglera temperaturen på testiklarna (för er som inte lurat ut det själva). De är känsliga, de små rackarna. Är inte pungen varm när man har sex, då är man antingen utomhus mitt i vintern, eller så är det något fel...
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Fasen... det har jag aldrig tänkt på. (Och nej, jag är inte oskuld.) Måste undersöka den saken. Men det är väl fortfarande inte något man kan reglera medvetet?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Högerhanden

Självklart är det så att pungen drars i hop när det är kallt. Men det gör den även när man är kåt o har sex.
Inte min... Det beror på annat skulle jag tro. Ibland drar den ihop sig vid kåthet, ibland inte.
 
Toppen